Uitstekend in alle opzichten.

Snelle levering, vandaag besteld en de volgende dag bezorgd. Goede website ook.

Goede kwaliteit. Snelle gratis bezorging.

Draag al jaren panty's van Oroblu. Perfecte pasvorm. Gaan lang mee. Mooie matte kleur(Singapour).

Prima geregeld en goede kwaliteit

super goed en snel

Snelle levering, goed verpakt

geweldige klantenservice

Na mijn negatieve feedback werd contact opgenomen, geluisterd naar mijn klacht, en gratis nieuwe panty's gestuurd. Ben benieuwd, hoe zij het gaan doen

Heerlijk zacht en soepel.

Omdat ik geen strakke kleding op mijn knie kan hebben, is de legging een oplossing. Helaas is de grootste maat L/XL zodat ik deze niet de hele dag kan dragen.

Snelle, accurate afhandeling!

Ging direct goed! Hele snelle levering! Postnl was allen wat laat. Kon mijn pakket heel goed volgen.

Snel en topproducten

Voor iedereen aan te bevelen

Zeer goede kwaliteit!

Snelle levering, kwaliteit van de panty’s en sokjes zijn geweldig!

Duidelijke site, makkelijk te bestellen en snel geleverd.

Perfecte kwaliteit en levering

De panty’s en kniekousen zijn van een perfecte kwaliteit. Gaan lang mee en knellen niet. De wasnetjes gaan jaren mee. De vorige heb ik 4 jaar gebruikt. Dus echt waar voor je geld plus het behoud van je panty’s tijdens het wassen. Al met al ik beveel de producten van Oriblu aan.

Supersnel en netjes

Mooie panty's supersnel en netjes geleverd!

Snelle levering en een goed overzicht van de diverse goede artikelen.

Super goede service

Het was heel duidelijk en alles verliep heel voorspoedig

Snelle bestelling, snelle levering.

heel tevreden

Bla bla...

Ontevreden

Geacht, De zwarte boxers zijn kwalitatief duidelijk beter dan de huidskleur boxers. De laatstgenoemde exemplaren zijn kwalitatief dunner en zijn groter dan de zwarte. SM is volgens mij SM. Conclusie; helaas nooit meer bij u bestellen. Mvg. Wil Hes -:Vessies .

Snel besteld, snel bezorgd!

Eenvoudig te bestellen, zending werd supersnel geleverd!

Bestelling gedaan en nog geen uur later al bericht dat het is verzonden. Zo snel top!

Fijne webshop met mooie producten

Oroblu heeft mooie producten met als favoriet de Suntime. Als ik die draag denkt men dat ik met blote benen loop. De verzending is snel, ik had de producten de volgende dag al in huis.

In alle opzichten voldoet het gekochte aan mijn verwachtingen.

Nadat ik iets had uitgezocht en besteld, is de bestelling snel en precies afgehandeld en ook bezorgd.

GOED

Makkelijke webshop, zeer snelle levering,

Snelle bezorging, maar...

Jammer dat het pakket niet door de brievenbus kon. Waarom 3 panty's in zo'n grote doos geleverd moesten worden begrijp ik niet helemaal en dat ik daar dan ook nog thuis voor moest blijven was heel jammer. Vorige bestellingen werden namelijk wel als brievenbus pakke geleverd gaatt geleverd. Missch wordenien waren die doosjes op? Qua product kan ik uw bedrijf aanbevelen, maar als het product een volgende keer weer in een grote doos geleverd gaat worden, dan niet.

7 Industrieweg V

Vught 5262 GJ