Alles prima gegaan

Besteld en de volgende dag in huis. Uitstekende service, als er iets mis gaat.

Ik ontving een panty en bleek al een ladder in te zitten voor ik hem had aangetrokken. Meteen contact opgenomen en gezien ik haast had om een nieuwe te ontvangen ivm een bruiloft hebben ze mij de andere dag meteen een nieuwe gestuurd met kosteloos handschoentjes erbij voor het ongemak. Top service!

Goede service.

Slecht .

Ik heb geen kousen ontvangen. De bezorger meldde dat hij het afgeleverd had . Het zou een brievenbus pakketje zijn . Hella de brievenbus was leeg en ook de buren hadden niets ontvangen . Heb klacht bij DHL en bij Oroblu ingediend . Wacht nu op uitslag van de onderzoeken en wil als nog mijn betaalde bestelling ontvangen.

Oroblu levert topkwaliteit met uitstekende service

Duidelijke internetsite,prima aanbod van uitstekende kwaliteitsproducten en snelle levering aan huis!

Ontevreden!

Pakket in de brievenbus gepropt, konden het er binna niet uitkrijgen! Gaat brievenbus kapot door!

Alles kwalitatief hoogwaardig geregeld

Makkelijk online bestellen, goede update over stand van zaken rondom verzending, prima product, keurig verpakt

Oroblu, kwaliteit producten

Ik gebruik An jarenlang Oroblu. panty’s ondergoed shirts. Mooie kwaliteit. Echt een aanrader. Bestellen via de webshop gaat gemakkelijk. Een nadeel bij retourneren. De retourzending moet je wel zelf betalen en dat vind ik niet goed bij zo’n betrekkelijk duur merk. Vandaar geen vijf waardering sterren.

Correct en snel geleverd

Duidelijke website en goede en snelle levering, Mooi product!

Duidelijke website en snelle verzending.

Zeer correct en klantvriendelijk

Je wordt heel goed geholpen bij het maken van een bestelling. De afwikkeling van de bestelling verloopt zeer professioneel.

Ruime keus van echt mooie panty’s en snelle levering.

Snelle levering, mooie panty’s!

Op donderdag besteld en de volgende dag al geleverd! Super mooie panty’s.

Zelfs in de zomer draag ik mijn invisible Oroblu's!

Door mijn invisible Oroblu's voel ik mij ook in de zomer zelfverzekerd! Ik draag ze zelfs op de golfbaan onder mijn golfrokjes!

Makkelijk besteld, snel en correct geleverd

Mbt

Dik tevreden

Alles is prima, zowel bestelproces als de kwaliteit van de legging!

Prima service!!

Altijd goede service.

Duidelijke website, snelle levering

Mijn shirt is perfect en de levering was snel.

Goed en fijn product. Goede levering

Kwaliteit en snel

Gisteren besteld en morgen in huis, ja het is waar en kan dus echt! Al jaren mijn favoriete merk.

Ik had een bestelling geplaatst van 3 artikelen die heel snel geleverd werd. Er zat een verkeerd artikel in. De klantenservice gebeld en die heeft dit direct in orde gemaakt! De volgende dag kreeg ik het juiste artikel geleverd met nog een presentje. Ook de verzendkosten om het verkeerde exemplaar te retourneren en die ik zelf moest betalen, worden vergoed. Prima geregeld!

7 Industrieweg V

Vught 5262 GJ