het pakje niet in de brievenbus moeten proppen!

Ze hadden het pakje af moeten geven !

geweldig.

alles was prima in orde zelfs de tijd dat het pakketje bezorgd zou worden klopte. in een woord geweldig!

goede artikelen,maar je moet ze passen.

maten zijn heel verschillend,heb een T-shirt turtle neck long sleeve maat M die had wel een S mogen zijn. verkeerde kleur cover mask is rood en vroeg om blauw. Gr Tine

Prima op tijd, prima kwaliteit panties.

Het was voor mij makkelijk zoeken op de site, met hulpmiddelen zoals maattabel etc. Levering op tijd. Prima!

De allerbeste boxershorts!

De verzending was zoals beloofd. Prima! De kwaliteit van de boxershorts is geweldig. De pasvorm ook. Deze zijn echt tot aan de taille. Zeer comfortabel dus. Ik draag ze al jaren en ze slijten nauwelijks. Omdat ik dacht dat ze misschien ooit niet meer verkocht gaan worden, heb ik voor de zekerheid toch maar wat nieuwe besteld. Maar hopelijk blijven ze altijd! Met katoenen kruisje en ook dat goed op maat.

Snelle levering, producten zoals verwacht.

Kwalitatief goede producten. Snel geleverd en goed verpakt.

Snelle en prompte bezorging

Snelle en prompte bezorging

Duidelijk bestellen, makkelijk betalen, goede info over aflevertraject. En alles op het goede tempo.

Een goed product dat snel werd geleverd.

Snel en goede service

Snelle levering en goede producten.

Super!!

Super snel en goede service

Zoals gewenst en snel

Het vinden op de site was erg lastig: ik wilde een broek en kreeg leggings en panty's.... Uiteindelijk heeft iemand mij geholpen

Prettige navigatie op website, snel in huis

De website werkt prettig in het zoeken en navigeren. De bestelling was snel verzonden en in huis.

Hele goede en snelle service van oroblu.nl

Hele goede en snelle service van oroblu.nl

product goed, service minder

Beste heer.mevrouw, jullie producten zijn fantastisch. Ik ben zeer tevreden. Maar, ik ervaar het gratis en tevens verplicht ontvangen van een mondkapje boven een uitgave van 60,00 euro als zeer storend! Het dragen van een mondkapje is ter discussie onderhevig. Ik persoonlijk draag er dan ook geen. Dat jullie mij geen optie laten om "nee dankjewel" te zeggen, vind ik betuttelend en opdringend. Dus ik kies er een, omdat ik dan wel iemand in mijn omgeving blij mee kan maken. Vraag om een witte en krijg een rode.... Graag jullie reactie. Vriendelijke groet Barbera Eijgel

Snelle, nette levering

Fijn dat je op de website duidelijk de kleuren kunt vergelijken en eenvoudig je maat kunt vinden. De bestelling had ik snel en was netjes verpakt. Prettig dat ik in deze tijd mijn panty's online kan bestellen, rechtstreeks bij de leverancier.

Snelle correcte levering!

Correcte, snelle levering

Waarom ergens anders bestellen?

Hoe fijn is het om bij de bron te bestellen? Fijne site...natuurlijk TOP producten. En laagste verzendkosten!! Hele maal top

Snelle levering en retourzending goed afgehandeld. Prima ben zeer tevreden

Snel en keurig verpakt

Mooie kwaliteit panty”s in goeie kleuren

Perfect snel geleverd

Panty besteld volgende dag in huis.

7 Industrieweg V

Vught 5262 GJ