Prima.

Snelle goede service.

snelle levering /netjes verpakt

Zie boven ;)

Goed advies en service

Ik was op zoek naar een bepaalde panty en kreeg goed advies. Bestelling werd snel geleverd.

Prima product en levering

Ik gebruik al jaren panties en t-shirts van Oroblu en die bevallen allemaal heel goed.

Alles perfect verzorgd.

Alles was perfect geregeld.

Hartstikke tevreden over de afhandeling

Alles is geweldig afgehandeld

Goede website snelle bestelling

Ik ga zeker weer bestellen bij Oroblu

Goede en correcte service

De bestelling was precies zoals ik die had gedaan en een snelle correcte levering Ik zal dit zeker aanbevelen bij vrienden

Snelle levering en goede klantenservice

...

Snelle service, goede kwaliteit panty's en leggings

Snelle service, prima panty's en leggings

goede kwaliteit en goede service

mooie panty's en goede kwaliteit en perfecte pasvorm

Goed geïnformeerd tijdens het hele proces en supersnelle levering.

Super snelle levering

Cynthia kniekousen besteld voor mijn moeder. Zij heeft moeite met kousen aantrekken maar deze kousen zijn zo elastisch dat mijn moeder ze makkelijk aan krijgt. Daarnaast supersnelle levering, namelijk de volgende dag al.

Super! Snel en prachtig product

Goed geregeld en geleverd binnen afgesproken tijd

zeer tevreden

Een mooie, ruime mogelijkheid om te kiezen , alles van fijn materiaal en het past perfect.

Prima vlotte levering

Nu de winkel gesloten is heb ik mijn favoriete artikelen online besteld. Geen enkel orobleem!

Foutje in mijn adres was snel gewijzigd en had het product de volgende dag al in huis!

Jammer dat ik volledige retourkosten €7,95 moest betalen

Ik moest helaas de volledige retourkosten betalen. Hier ga ik dus niet meer bestellen

Weet niet wat ik nog meer moet zeggen

uitstekend

Ben al jaren fan van Oroblu, heb zo mijn vaste adresjes om mijn panties te kopen. Maar nu deze winkels gesloten zijn, heb ik ze rechtstreeks bij Oroblu besteld. Volgende dag in huis, prima geregeld dus.

Heel prettig

Prima snelle levering, mooie producten

Bestelling en verzending snel en goed !

Oroblu kousen zijn de enige die ik draag, ik neem een maatje groter omdat ik lange benen heb. Pasvorm is perfect en ze gaan lang mee.

7 Industrieweg V

Vught 5262 GJ