Heel leuk en gezellig!

Werkt heel goed!

nette en goede site

netjes, duidelijk en overzichtelijk, geen fratsen, eerlijke site

In het dagelijks leven zou ik deze mannen nooit tegen komen.

Heel fijn dat er uitstekend menselijk contact is met 50plusmatch in de vorm van snel antwoord op vragen. Zij staan open voor gebruikers aanbevelingen. Privacy bewaking is uitstekend.

Prima, duidelijke site

Goed, duidelijk en veel info te verkrijgen door uitgebreide vragen

Veel aanbod, maar ook veel uit provincies op meer dan 150 km afstand.

Dames reageren veelal niet zelf op mijn profiel, maar als ik zelf op profielen van dames reageer komen er leuke mail contacten en gesprekken uit. Ook zijn er dames die totaal niet reageren op persoonlijke berichten, dat zegt al genoeg over zo'n dame. Het is een kleine moeite om te reageren met niet geïnteresseerd of ik ben al met een ander aan het daten.

Overzichtelijk

Veel keuze helaas nog geen match

Ook als je geen volledig lid bent, zijn er veel mogelijkheden.

In tegenstelling tot veel ander sites, zijn er hier meer mogelijkheden en dat waardeer ik zeer.

Prettige app

Vrijwel geen fake profielen

privacy

Ik ben er voor 99% zeker van dat de mensen achter 50plus heel de correspondentie van hun leden mee lezen. Ik had deze bevinding aan een ander lid meegedeeld en gevraagd verder te communiseren via whatsapp. Gevolg 1,5 dag de site voor mij geblokkeerd .Dan kreeg ik de vraag (van die vrouw ???) waarom niet via 50plus en legde ik mijn bevinding uit. Sindsdien wordt mijn profiel zo goed als niet meer bezocht en blijft mijn mailbox leeg. Vandaag weer hetzelfde verhaal met een vrouw uit Morkhoven .Hoe kan het in een digitaal tijdperk dat je met twee mensen gelijk op de site zit en je tot 40 minuten moet wachten op een antwoord op een berichtje. Ik ben er ook zo goed al zeker van dat het antwoord niet van haar hand is gekomen.... dat vis ik nog wel uit.

Slechte site die ik heb meegemaakt

Op deze site houden ze berichten achter,zodat een member moet betalen voor contact. Zelf ben ik volbember lid,dus betaalde member. Gelukkig heb ik maar 1 maand gekozen om lid te zijn. Ik RAAD deze stite af,zijn genoeg andere site waar wel wordt gereageerd.

niet zo veel leven in de brouwerij?

bij zoeken op kenmerken zit er veel matches tussen die niet aan de kenmerken voldoen het roept de vraag op of de vijver misschien toch een beetje klein is

zeer overzichtelijke site

goeie duidelijke site met veel opties duidelijke fotos van de personen

Geen nep profielen, maar echte matches

Betrouwbare site

Duidelijke en veilige en gebruiksvriendelijke site met voldoende mogelijkheden om elkaar te ontmoete

Duidelijk en gebruiksvriendelijke site met voldoende mogelijkheden om te daten. En veilig.

Zeker als je boven de 50 bent is deze site aan te bevelen. Op ''Lexa" wordt je boven de 60 gewoon afgeschreven en krijg je vrijweg geen enkele reaktie.

Overzichtelijk, helaas geen selectie mogelijk op weduwen

Tot nu toe geen geslaagde match. De site is overzichtelijk. Selectie op weduwe/weduwnaar zou welkom zijn.

Prettig werkende dating site

Ik vind het (mobiel) wel lastig dat ik als ik iemand heb ‘verborgen’ er geen knopje ‘terug’ is. Maakt het teruggaan naar waar ik gebleven was met zoeken erg omslachtig. Weinig fakeprofielen.

Makkelijk navigeerbare site

Positief

Prettige site

Gemakkelijk, overzichtelijk en je ziet wat er gebeurt.

Overzichtelijk!

Net opnieuw lid maar in het verleden prima resultaten.

zoals verwacht

Duidelijke site Goede indeling "Veel" reacties

Een datingsite zonder toeters en bellen

50plus match is gewoon een goede datingsite voor 50plussers. Met andere woorden een goede datingsite zonder toeters en bellen, waarvoor je weer moet betalen. Voor verbetering vatbaar vind ik de zoekfunctie. Daar zouden wat meer mogelijkheden in mogen zitten om betere matches te vinden, zoals bijvoorbeeld het selecteren op onderdelen die je in je profiel kenbaar maakt als karaktereigenschappen, leeftijd, specifieke afstandsklassen tot de match die je maximaal wilt overbruggen.

Prima dating site

Goede ervaringen

Duidelijke sites, alles is intuïtief.

De sites werkt duidelijk en het wijst zich vanzelf. De commercieel getinte emails voor abonnement verlenging zijn best irritant maar kun je gewoon negeren (dus 4 uit 5 sterren)

Ik vind de site niet prettig werken.

Ik krijg af en toe een aanbieding dat ik voor een jaar lid kan worden en dan een jaar cadeau krijg. Als ik daarop in wil gaan en doorklik dan is die mogelijkheid er niet meer. En die andere aanbiedingen wil ik niet want vind ik te duur. Daarom ben ik nu een maand lid voor 5 euro. Ook een aanbieding, maar ik zeg 'm wel tijdig op want anders wordt mij bijna 30 euro per maand in rekening gebracht.

Dorsvloerweg 393 393

2661 MN Bergschenhoek