Tot nu toe slecht.

Totaal geen resultaat!

Genoeg aanbod

Er zijn genoeg leden. Toch in mijn leeftijdscayegorie niet zo van die vlotte mannen. Tja die lopen niet zomaar los rond... De site werkt niet handig via een mobiel. Wil ik een berichtje sturen dan is het zicht rond scrollen ontzettend lastig. Ook krijg ik ondanks filter ook profielen te zien bij matchen die daarbuiten vallen. En ik baal dat veel oudere kandidaten toch reageren ondanks wat ik aangeef rond wie ik zoek.

Een gebruiksvriendelijke site met veel serieus zoekenden.

De 50plusmatch site is wat betreft mijn ervaring de best werkende site. Merkbaar zijn er meer serieus zoekende leden dan op veel andere sites. Helaas zijn ook hier leden die niet reageren. Dat zegt echter veel over deze mensen en niets over deze site. Misschien is het beter de standaardteksten weg te halen, deze werken contra productief. Ik heb wel het idee dat bij het zoeken lang niet alle leden zichtbaar worden die minder dan een 100% match laten zien. Tenslotte is het een gebruiksvriendelijk site wat na de recente verandering verder is toegenomen.

Weinig actie vanaf de kant van de mannen.

Er zijn veel kijkers maar nauwelijks reacties via een bericht. De standaard berichtjes krijg je wel maar op persoonlijk berichtje krijg je weinig respons. Jammer dat je niet kunt zien of iemand het gelezen heeft. Profielen zonder foto vind ik niet kunnen. Ik vind dat het onpersoonlijk is als je iemand niet mag zien.

Site met goéd overzicht.

Géén resultaat.

Toegankelijke gebruikersvriendelijke website

Het is makkelijk om een profiel aan te maken, je aan te melden en te reageren.

goede overzichtelijke site

Goede ervaring met alle mogelijkheden.

Duidelijke en prettige site

Ik heb al verscheidene leuke dates gehad via 50 Plusmatch. Helaas nog niet de ware gevonden. Site is overzichtelijk en betrouwbaar.

Toegankelijk en overzichtelijk

Uitstekende site met echte mensen, gemakkelijk contact maken.

Zeer correcte site zonder fake profielen

Vele jaren datingsites ervaring hebben mij geleerd dat 50plusmatch de allerbeste datingsite is van alle datingsites

Leuk site!

Goed ingedeeld en eenvoudig, helemaal goed!

Overzichtelijke eerlijke site

Goed overzichtelijk en kan per maand beslissen om op te zeggen of te verlengen. Dit is duidelijk en makkelijk te doen. Overzichtelijk zoeken. Indien je informatie wilt dan krijg vrij snel antwoord.

Leuke site

Goede duidelijke site, met verschillende mogelijkheden om mensen te leren kennen, bv de quiz.

Een site waar je snel vind wat je zoekt

Tit nu tie zeer tevreden.

Mooie site, ruim aanbod

Al jaren een leuke site waar ik af en toe lid van ben

Duidelijke, overzichtelijke datingsite

Fijn dat er een datingsite is voor 50plussers. Deze site is overzichtelijk, duidelijke zoekfunctie en vooral het levenswaarde profiel vind ik een goede aanvulling. Dit zegt toch iets meer over iemands persoonlijkheid.

Prettige site

Mijn ervaring met deze site is positief, duidelijke uitleg, prettig voor mensen van 50 jaar en ouder

Fijn dat foto meteen zichtbaar is.

Goeie datingsite, duidelijk hoe het allemaal werkt

Rondkijken, veel keurders, weinig kopers, maar toch vrij snel geslaagd.

Overzichtelijke site

Het wijst zich vanzelf en als gratis lid kun je alvast goed rondkijken.

Overzichtelijke site

Heb nog geen ervaring met deze site maar vertrouw erop dat het goed gaat.

Zeer goede en betrouwbare klantvriendelijke site.en duidelijke profielen

Leuke site

Wel leuke site maar er kunnen wel een paar dingen worden verbeterd.

mijn ervaring is redelijk

de site is goed werkbaar.

goede overzichtelijke site.

Ik ben net vanaf vandaag volledig lid geworden, Dus kan er nog niet veel over zeggen. Als gratis member vond ik het een prima ervaring.

Dorsvloerweg 393 393

2661 MN Bergschenhoek