leuke site

ja keuze genoeg, maar nog niet gevonden wat ik zoek. mag ook een belg zijn maar die zie ik er weinig tussen, enkel van zeeland en belgie anderen reageer ik niet op,

leuke contacten aan over gehouden

Leuke contacten,maar helaas de juiste nog niet tegen gekomen..daar om eerst maar weer verlengt.

nog weinig ervaring ivm ziekte afgelopen maanden en door de corona crisis kon je toch niks.

Ik wil het nogmaals proberen omdat ik nauwelijks op de site ben geweest ivm ziekte de afgelopen maanden. En toen kwam ook nog eens Corona......Door de corona crisis kon je ook niks afspreken, alles was dicht en ik durf in mijn eigen huis niet iemand zomaar uit te nodigen. Verder vind ik dat jullie de cliënten wel eens iets ter compensatie hadden aan mogen bieden omdat we maanden niet konden daten! Mijn ervaring afgelopen weken zijn veel kijkers maar nauwelijks reacties via een bericht of de chat. De standaard berichtjes krijg je wel maar ja wat moet je daar nu mee als er geen reactie komt op je persoonlijk berichtje? Je kunt ook niet zien of iemand het überhaupt gelezen heeft....Dus er is weinig actie.(niet dat jullie daar iets aan kunnen doen) Profielen zonder foto moet niet mogen, vind ik....ik doe daar iig niks mee want als je iemand al niet mag zien???? Bedankt voor de nu mooie aanbieding anders had ik waarschijnlijk mijn lidmaatschap niet verlengd.

Overzichtelijk en redelijk gemakkelijk in gebruik.

Hoe de filters bij zoeken werken komt op mij wat vreemd over. Als ik b.v. een afstand in geef van 25 km van mijn woonplaats, krijg ik naast de profielen die aan die voorwaarde voldoen ook andere profielen te zien die niet aan die voorwaarde voldoen. Terwijl ik juist verwacht dan alleen de profielen te zien die aan die voorwaarde van 25 km (ingegeven afstand) voldoen. Nogal onlogisch m.i.

Alleen jammer dat er veel mannen zijn die niet terug reageren.. Maar tja....

Prima site

wel wat mindere partners, weinig uit de buurt

Nog geen partner gevonden

Ja een serieuxe datingsite xxxxxx

Sinds het overlijden van heb ik besloten om niet alleen oud te worden , er zijn mogelijkheden , ben nu met pensioen , men kinderen zijn de deur uit , ben nog heel actief , en ook sportief ..ps aan men deur komen geen vrouwen met klasse van onze leefdheid , bedankt .’jos

Overzichtelijk!

Duidelijke site. Nieuwe vormgeving ziet er mooi uit. Een hele verbetering.

Leuk om via interessante aanbieding lid te eorden

Ben in verleden ook lid geweest, weer terug als lid...

Goede datingsite

Heldere en duidelijke app. Heel concreet zoeken en gevonden worden.

geweldig

Een hele goede 50 Plusmatch alles is goed zichtbaar en grote foto's er is veel keus. Ik kom ook steeds weer kijken er is super. veel veranderd ik vin het een prachtige site. je heb heel veel keus. Compliment. 50 Plusmatch. groetjes Winter 78. Bedankt van de goede hulp.

duidelijk en erg goed benaderbaar

Kan daar nog niet veel over zeggen nog geen date gehad.

was goed, maar is nu negatief

ZONDER reden werd mijn lidmaatschap gestop, mijn contacten stuurden jullie een bericht dat mijn site foutief was.....Mijn navraag kreeg ik GEEN antwoord op...... geldt voor hier alsook voor Lexa. Kortom uitermate klantonvriendelijk

Mijn ervaring met 50plus match is zeer positief.

Discreet en zeer integer.

zeer goed

alleen vandaag ik zou n maand extra krijgen als ik voor 1 juni betaalde maar het was 2e pinksterdag dus geen postbezorging, nu hebben ze me maar 1 maand er bijgezet, dit wilde ik toch effe melden, en anders ben ik er zo af.

Mannen zijn uit op sex

De meeste mannen beginnen gelijk over sex.

Net lid

Dus later ervaring geven

Redelijk

Ben paar maanden abonnee geweest Maar heeft nog niet veel opgeleverd.

Een redelijk goede website met aardig wat leden.

Ik zou graag het zoekproces nog wat uitgebreider zien , bijv op stedelijk niveau en op postuur ...

nummer 1 in de datingsites

Goed en duidelijk overzicht, alles wat je weten wilt kan je vinden. Rustig beeld

Voldoende info dagelijks Het aanbod is ruim.voldiende

Leuke dating site

Ik vind het een fantastisch site. Alles is gewoon overzichtelijk. Ben echt blij dat ik deze dating site heb ik denk wel dat zij een van de beste zijn.nu nog hopen dat ik de ware tegen mag komen.

Teveel oudere vrouwen, ik heb het liefst vrouwen tussen de leeftijd 50 en 60.

Te weinig wordt er aangeboden. En ik vind ze allemaal te oud. En als ik een antwoord krijg, wordt je bedankt met een van die zinnen, die al voorgeschreven zijn ik vind dat onpersoonlijk, jullie moeten ze weglaten dan krijg ik tenminste nog een brief die met gevoel geschreven is. Rick

tot nu positief

ik ben al eens met een dame uit geweest

Zit niet veel tussen

Erg jammer dat de matches niet meer aansluiten op mijn zoekopdracht. Dit is sinds de site en de app in een nieuw jasje is gestoken. De app vind ik erg onhandig. Het aanbod valt me ook tegen, in het begin leek het veel beter.

Dorsvloerweg 393 393

2661 MN Bergschenhoek