Een noodzakelijk kwaad

Alleen op deze manier kan je in contact komen met nieuwe dames, hoewel er veel zijn die nooit reageren.

Redelijk zolang je volledig lid bent

Als gratis lid is de site waardeloos. Je wordt gedwongen volledig lid te worden anders kan je niks

Weinig "aanbod" in mijn provincie

Kan niet op alle items in een profiel filteren.

Nog weinig ervaring

Er worden wel eisen gesteld van de mannen, slank en 5 jaar jonger. Mensen laten hun gezicht niet zien en tonen geen foto. Voor de rest moet ik het vinden.

Beetje oubollig en weinig selectie

Ik krijg nogal eens voorstellen van mensen die buiten mijn zoekgebied wonen en die ook een lage “match-score” hebben. Ik vind de site vrij oubollig aandoen. Er is wel goede ruimte voor profielweergave. Graag wat meer tips geven aan mensen met betrekking tot hun foto’s: ik zie vaak mensen met zonnebrillen op of heel lelijke selfie’s in de spiegel. waarom men zichzelf zo graag aan tafel in een restaurant laat zien is me ook een raadsel.

overzichtelijk

kan alles goed vinden.

Goed.

In het algemeen tevreden. Leuke reacties maar soms ook geen.

Redelijk tevreden

Dat ik nog wel vind dat het meer op het zuiden gericht is , jammer vind ik dat wel ,maar het is niet anders,mvg, Tony

redelijk

Nog geen succes. Meeste dames hebben wat moeite met de corona situatie.

Betrouwbaar. Om op terug te vallen.

Dé manier op een nieuwe relatie te vinden. Alleen maar correcte behandeling. Ook als je alleen maar een algemene vraag zou hebben

Meer van verwacht

Té veel mannen die een gratis profiel hebben en dientengevolge alleen interesse berichtjes sturen

Prettig

Ik ben niet zo lang lid maar de contacten zijn prima verlopen

Overzichtelijke site

Ervaringen zijn wisselend, leden zijn zeer gevarieerd. Jammer dat je vaak geen reactie krijgt. Ben er een tijdje tussen uit geweest en schrok toen wel van de behoorlijke prijsverhoging. Wel aardige acties

redelijk tot goed

Wat zeer storend is profiel zonder foto en deze moeilijk is te krijgen dit drukt de waardering van uw datingsite .

Ben maand lid nog geen berichten gehaf

kan nog niet oordelen heb nog geen ervaring.

ik kan nog niet oordelen om dat nog geen ervaring heb.

Respectvolle site

Site is prima. Teleurstellend is dat leden niet altijd reageren op berichten. Het zou ook niet mogelijk moeten zijn een profiel te hebben zonder foto

Leuke site.

Niets mis mee met deze site.

Wisselend.

Ik sta sinds januari ingeschreven en heb wisselende ervaringen hiermee. dat ligt niet zozeer aan deze website denk ik, meer aan de mensen die reageren en hoe ze dat doen. Niet veel anders dan op andere datingsites: de ondergrens van 50 jaar is natuurlijk wel fijn. En de service en het betaalgemak is prima. Voorlopig 3 sterren: ik heb mijn lidmaatschap tussendoor even stilgezet dus wil eerst nog meer gebruik amken van deze site, om tot een beter oordeel te komen.

betrouwbaar

duidelijke site en betrouwbaar

mijn ervaring is prima

Duidelijke site

Goede site voor ouderen met serieuze profielen en reacties

Goed bevallen

Ik heb er een leuk contact aan overgehouden

Open en direct

Meer positief dan andere sites

Hele goede Site

Als je ouder bent is dit een hele goede site om weer kennis te maken met andere die ook weer een relatie willen aangaan

Dorsvloerweg 393 393

2661 MN Bergschenhoek