Heel overzichtelijk en makkelijk te gebruiken

Een hele goede opzet, overzichtelijk en makkelijk te gebruiken. Geen fake-profielen te vinden. Veel doorstroom van leden.

Goed werkende site met serieuze singles

Na 1 maand gratis lidmaatschap ben ik volledig lid geworden! Dit geeft veel meer mogelijkheden en een vrijer gevoel, omdat ik nu ook zie wie mijn profiel bezoekt en daarnaast kan ik alle foto’s van leden bekijken. Bijna iedereen plaatst zijn mooiste foto als profielfoto en eventuele andere foto’s geven een completer beeld van iemands uiterlijk! Dit is een goed en makkelijk werkende datingsite met serieuze singles.

Duidelijk en vertrouwd

Eigenlijk vond ik het erg spannend om eraan te beginnen. Maar door de duidelijkheid is de site vertrouwd geraakt. Dus ik ga nog even door met zoeken naar een passende relatie voor mij.

Up to date daten

Helder en duidelijke informatie en beschermingsmaatregelen privacy.

Gezellig om vrouwen te ontmoeten hier

Hoop hier de ware te ontmoeten

Uitstekend en duidelijk

Toppie!!

positief

Leuke contacten opgedaan.

Goede verhouding prijs kwaliteit

Het is een gebruiksvriendelijke site waarop voldoende contact gemaakt kan worden op verschillende manieren.

Een prettige manier van het je op de hoogte houden van geïnteresseerden.

Je wordt op tijd van alles op de hoogte gehouden.

Betrouwbare site

Prima site....

Deze site is vrijblijvend...goed overzicht ....profielen zijn duidelijk....je kan de mensen blokkeren wat ook prettig is.....duidelijk zijn de regels...

Goede ervaringen mee

Goede site Zit goed in elkaar

Goed geregeld. Site werkt petfect

Ook andere sites geprobeerd Maar toch weer teruggekomen

Nog geen man

Nog helaas geen romantisch verhaal, maar ik ben ervan overtuigd dat ik de ware hier wel vindt.

Goedwerkende website

Een goedwerkende website.

Snelle en goede communicatie met 50 +

Voldoende mogelijkheden...

Leuke mogelijkheden om te zoeken en redelijk aanbod. Prijs mag wat lager, dat wel.

Zeer positief

Weinig daters uit het noorden.

Heb wel een positief gevoel, omdat ik nog geen nep daders ben tegen gekomen zoals op andere dating sites.

had wat meer reacties verwacht

heb er duidelijk bij staan tot welke leeftijd en toch reageer er meerdere nog oudere

Een goede, prettige site voor leeftijdgenoten.

Een makkelijk te gebruiken website. Vergeleken met andere sites is 50plusmatch ruim in het voordeel.

Een vertrouwde dating site

Tot heden toe al leuke reacties gehad!

Prima en overzichtelijk

Geeft een goed beeld van de zoekenden

redelijk goede profielen, no nonsense

redelijk wat serieuze reacties.

Overzichtelijke site, goede selektiecriteria

Ook al heb ik nog niemand gevonden - misschien ben ik op voorhand wat te veeleisend - de site werkt gemakkelijk en er zijn genoeg leden.

Dorsvloerweg 393 393

2661 MN Bergschenhoek