Meer serieuze contacten

Ook al heb ik de ware nog niet gevonden ik blijf het proberen

Mooie site

Is gewoon een leuke manier iemand te ontmoeten in je eigen leeftijd

Veel leuke contacten

Is een goede datingsite waar ik een paar leuke dates heb ontmoet.

Prima datingsite

Ben er nog niet zo lang. Niet heel veel profielen nog en gaat hopelijk nog gebeuren. Bij de zoekfunctie zijn de foto's nogal onduidelijk en dat verdient verbetering. Per profiel kun je de foto's wel goed zien, dat dan weer wel.

Weinig mannen van mijn leeftijd.

Ik vind het een goede datingsite.

Ik heb bijzonder goede ervaringen met 50Plusmatch al ben ik geen betalend lid.

De omschrijving van de personen is bijzonder goed en betgrouwbaar zoals ik dit erveren heb. Dus doorgaan met deze datingsite. Geweldig.

Kan de informatie over de duur van mijn lidmaatschap niet vinden

Het is voor mij als avontuurlijke 72 jarige moeilijk om iemand te vinden die bij mij past. Het zou misschien helpen als je bij het invullen van je activiteiten ook met een cijfer aan kunt geven hoe belangrijk of ze voor je zijn. Positief is dat vrouwen toch vaak antwoorden, ook al is het vaak een afwijzing. Maar zou toch ook wat meer initiatief van hun kant willen zien. Maar dat heeft meer te maken met de emancipatie als de site. Maar waar vindt ik de informatie over de resterende duur van mijn lidmaatschap? Als ik lidmaatschap aanklik krijg ik alleen maar informatie over mijn mogelijkheden. Belangrijk natuurlijk, maar ik zou toch wel graag willen weten wanneer of mijn lidmaatschap verloopt en wanneer ik eventueel moet vernieuwen.

het is een goede website maar er zijn ook mensen alleen hier voor de sex

Had een contact met iemand die toch alleen meer voor de sex wilde gaan ben dus afgehaakt ben te goed om me daarvoor te lenen

Tot nu toe vind ik jullie site gebruiksvriendelijk, leuke reacties

Alleen het lidnaatschap zou een kortere termijn moeten kunnen, om te proberen.

Weinig gebruiksvriendelijk

Zoekmachine is niet erg selectief. En veel doorklikken

Vele leuke contacten aan overgehouden

Door verschillende dames benadert. Twee zelf benadert een is goede vriendin geworden en stukgelopen op misverstand!

Vriendelijk en persoonlijk

Heb er diverse leuke dates mee gehad. De chat- functie zou beter kunnen.

realistisch

een prettige manier om een kennismaking tot stand te brengen

50plusmatch is oke!!

Mijn profiel wordt vaker bezocht dan bij andere datingsites. Heb positieve ervaring met 50plusmatch! Gezien mijn negatieve ervaring met Date&Match Relatiebemiddeling Noord Brabant, wat me veel geld heeft gekost, ga ik voor de aanbieding van 5 euro voor 1 maand daten!! Een aantrekkelijke aanbieding!!

positief

Zeker de onlangs ingevoerde afstanden vind ik een grote vooruitgang. Ga zo door.

Duidelijke prettige site, zonder flauwekul

Ben een paar keer betaald lid geweest. Ik heb het zoeken naar een relatie nog niet als werkwoord verheven. Daten kost immers veel tijd. Helaas heb ik in al die tijd nog geen date gehad, laat staan dat er iets uit voortgekomen is. Ik heb ook gebruik gemaakt van andere datingsites, eveneens zonder resultaat, maar 50Plusmatch vind ik de beste site. De aanhouder wint, en dan toch zeker op deze site!

Zorgvuldig

Het aanbod is divers, de gegevens worden vlot en correct verwerkt. De mailbox is adekwaat

Prima datingsite

Zonder lidmaatschap krijg je minder te zien. Reacties geven bv op een intervieuw wordt moeilijk. Kan nu inhoudelijk meer informatie krijgen over personen nu ik 5 eurolid ben. Ben tevreden over deze site, ook snel antwoord als ik een hulpvraag heb. Groetjes Doebie

Fatsoenlijke site en klantenservice

Contact klantenservice vriendelijk en behulpzaam

Een goede keus; de nadruk leggen op een "leeftijds doel groep"

Het is prettig om bij een afspraak uit te kunnen gaan van een verleden dat door beiden doorleefd is; uiteraard zijn ervaringen steeds verschillend. De grote lijnen echter zijn vaak steeds herkenbaar en kan, al bij de eerste afspraak, een band scheppen.

Prima datingsite voor vanaf 50 jaar

Mijn profiel wordt beduidend vaker bezocht dan op datingsites voor alle leeftijden.

Zeer goed en betrouwbaar

Leuke mannen onymoet, weinig nare ervaringen,

beter als die andere website

ik had me ook ingeschreven bij andere site. dat viel me zwaar tegen ik mag het niet zeggen . dat was zwaar kl ..t . er loopt er nog een dan gaat hij er ook uit . ik vindt nu 50 + heeft t goed en prima opgelost . en hopen nu maar naar n goede relatie . mvg martien .

Positieve ervaringen

Ik heb positieve ervaringen met 50plusmatch. Het wel fijn als je een abonnement heb. Want anders wordt het lastig om contacten te leggen. Maar met de aanbieding die ik vandaag ontving, abonnement voor euro 5,= voor een maand, heb ik gelijk een abonnement afgesloten. Het blijft een leuke uitdaging online daten.

Is niet echt goed te noemen

Weinig of geen reactie op berichten en de meeste willen alleen maar sex

Dorsvloerweg 393 393

2661 MN Bergschenhoek