zoeken en vinden is nog niet hetzelfde

Veel profielen zonder foto. Daar ga ik niet op in. Ik vind een datingsite een ander platform dan The Voice of Holland waar kandidaten op hun stem worden gekozen en niet op hun uiterlijk.

Duidelijke en overzichtelijke site

Sommige reacties zijn niet aansluitend op mijn profiel, dat is jammer.

Een site waar je wat aan hebt.

Mijn ervaring met 50plus is positief, Je krijgt veel respons van heren. Maar er zitten ook facers tussen. Heb nog niemand gevonden, maar de aandacht is overweldigend en dat is ook leuk Vriendelijke groet,

Heel goed.

Al jarenlang actief en verschillende leuke dates gehad. Wie nog nog eens een echte relatie

Veel mannen

Ik woon in Tiel en toch zijn de reacties vaak van te ver weg ,het is wel een leuke site ,maar heb nog geen match gevonden , Kunnen jullie ook alleen uit Gelderland match tonen .?

Echt een aanrader

Zeer mooie en leuke site

Ben zeer tevreden over deze site

Hele goede ervaring mee, duidelijke site

het gaat beter dan in het begin

Veel dames willen een vaste relatie ,en ik ben op zoek naar dames die net als ik een latrelatie willen .

Goede site.

Ik ben bijna 80 jaar,dus al een klein beetje in de minderheid,maar ik vind het leuk om diverse personen te zien en vermaak mij met wat al hun wensen zijn.

Het is een gevoel om te ervaren dat je hier op een veilig omgeving nieuwe mensen mag leren kennen.

Ik leer hier nieuwe mensen kennen, zelfs anders - denkende mensen... op een ontspannend manier, en zonder vooroordelen.

overzichtelijk , spannend bijna verslavend !

Goede site , jammer van de personen zonder foto ! dan wordt het wel veel lijken op een grabbelton .

duidelijk snel en eenvoudig

duidelijke site

duidelijke site, ook voor ouderen.

Die is positief

Alles simpel en makkelijk te vinden.

Er is veel variatie in het benaderen van contacten

Mijn ervaringen in de dates zijn niet erg positief maar dat is niet aan de site te wijten.

Nog weinig ervaring

Prima site.

Vlot en veilig

Veel afwisselende profielen, voor elk wat wils

makkelijk in gebruik

Goede ervaring, duidelijke taal en makkelijk met chatten

veel profielen. en prettig dat je je foto alleen aan de gene kunt tonen die je zelf wilt

Ben heel veel jaren betalend lid geweest Nu aantal jaren niet Mail nu met iemand dus dan moet ik betalend worden Keurige website Mensen die het geheel verstoren op alle terreinen worden geweerd

Goede site om nieuwe mensen te leren kennen

Heb veel nieuwe mensen leren kennen op deze site

Als niet betalend lid is het waardeloos. Je kan nergens in.

Als betalend lid is het wel redelijk maar er zijn wel betere sites. Als je bv een match hebt en je gaat erop in, dan is er geen interesse omdat hij al chat met iemand anders. Hoe kan je dan een match hebben, Zo heb ik dat al een paar keer gehad. Ook wel goede ervaringen gehad, maar tot nu toe is er weinig uitgekomen.

lekker makkelijk

een eerlijke oprechte site