een heel slechte datingsite

Deze site bestaat er alleen maar om geld te verdienen lijkt mij. ik heb veel date ervaring op verschillende sites maar deze is wel erg slecht. De persoons informatievragen zijn zwak. De informatie dat personen je bezocht hebben zeggen niets. De mogelijkheid om iemand te beantwoorden zijn zeer beperkt door nadat je een zin eindigt met enter het bericht al verstuurd wordt en een tweede bericht versturen niet mogelijk is. heel vreemd!! Je kan niet zien wie er betalend lid is dus kan reageren. Zo zijn er veel slechte zaken. Veel opdringerige mailtjes om telkens opnieuw te betalen ook na een pauze. Sorry ik kan geen positieve zaken noemen.

Ik heb een prima ervaring met 50+ Dating Site,

Zeer hulpvaardig, nemen actie als je het vraagt, goede bereikbaarheid!

Snelle contacten

Snelle contacten, vaak mail terug krijgen

prettig zoeken

de gebruiksgemakkelijkheid waardeer ik zeer

mooie site...goed opgebouwd

Prima werkend, en prettig overzicht. Tot nu toe geen gedoe. Dus volhouden zo.

Jammer dat de chat-functie op een nieuwe iPad niet functioneert..

Vaak zijn de omschrijvingen van mannen klungelig en kom je er niet achter wat zo iemand zoekt in een partner..

mijn ervaring is goed

.mijn ervaring is zeer goed heb inmiddels in deze periode een leuke vriendin ontmoet,en wil dan ook bij deze mijn lidmaatschap opzeggen maar kan dit niet op de site vinden hoe ik dit moet doen.(onkunde van mij ,helaas. Maar misschien dat het zo ook goed binnenkomt. .

Professioneel. Betrouwbaar.

Mijn ervaringen met 50Plusmatch is goed, betrouwbaar,duidelijk. Makkelijk in het gebruik.

Overzichtelijk

Overzichtelijke site. Goed keuzemenu

50 match is goed en heb ze aan enkele vrienden jullie site aan bevolen ben nu aan het daten met een persoon en we zullen elkaar binnenkort ontmoeten en dan bekijken en praten verder.

Professionele website!

Ben zeer tevreden over deze professionele datingsite. Overzichtelijk en gebruiksvriendelijk.

Bijzonder en leuk.

Nog nooit eerder op een datingsite gezeten. Maar is leuk positief.

Aardig

Tot nu toe weinig reacties door gratis lidmaatschap maar door dat ik nu volledig lid ben komt daar hopelijk verandering in

keurig en open

De site is goed en duidelijk opgezet. Na 3 maanden alleen maar eerlijke profielen tegen-gekomen Bij vragen en incidenten reageert klantenservice snel en effectief

Eerste indruk goed

Ik ben in ieder geval voldoende nieuwsgierig geworden om mij aan te melden.

Prima site! ga zo door

goede site, maar jammer genoeg nog geen resultaat.

De meest betrouwbare datingsite voor 50plus

Prettige, klantvriendelijke, gebruiksvriendelijke,eerlijke site.

Een prima dating site.

Waar je op een veilige prettige manier iemand kan proberen te vinden die bij je past.

Goede site

Prima opgezette site, werkt erg gemakkelijk

Vertrouwd en veilige manier van daten.

Ik wil graag een nieuwe levenspartner vinden maar wil dit wel discreet doen en het liefst een lieve man onder leeftijdgenoten vinden.

leuke site

jammer dat niet iedereen een foto heeft of ze hebben oude foto s staan en sommige geven geen antwoord .. dat vind ik wel jammer maar het is een mooie site

Overzichtelijke site.

De site is overzichtelijk. Goede profiel omschrijvingen, hoewel lang niet iedereen deze invult, wat in mijn ogende gemiste kans is. Ook een profielfoto plaatsen zegt al veel van iemand.

Ben opnieuw lid wegens goede vertrouwende site.

Een goede indeling goede eigenschappen geregelde matches Tony dus.

Een leuke en relaxte site

Een ongedwongen sfeer , leuke mensen op de site . De eerste site die ik met een maand lidmaatschap hebt verlengt en dat zegt denk ik genoeg hoe mij ervaring op de site is

nie- t- òc- h- (á usw; ' slèch- t- òc- h- (á ' !

see aboVe

Dorsvloerweg 393 393