Leuke datingsite

Veel reacties krijg je.

Prettige en zeer toegankelijke datingsite.

Inmiddels prettige ontmoetingen gehad.

Mooie, aantrekkelijke en overzichtelijke site.site, en

Alles ziet er goed uit, en de informatie is heel overzichtelijk en toegankelijk!

Leuke side

Klant vriendelijke side met vergelijking met andere side's omdat je bij 50plusmatch ook als geen lid bent gegevens kan in zien en antwoorden als een betalend lid je een bericht stuurt dat kan bij andere dating side's niet. Persoonlijk betaal ik alleen als er een aanbieding is daar ik het te duur vind.

Heel duidelijk voor mensen van mijn leeftijd

Heel duidelijk voor oudere mensen.

Beetje simpele site maar wel goed

Soms weet je niet wat nou de beste is maar deze is simpel en dat is toch wel beter als veel reclame en weinig respons

overzichtelijk

Een poosje niet actief geweest maar weer snel vertrouwd, en een groter aanbod

Leek en gezellig en nieuwsgierigmakend!

Eigenlijk wel heel leuk en fijn dat er mensen die elkaar zo vinden en toch even van leven kunnen genieten op latere leeftijd!

Hoopvol

Veel chats en berichten gehad maar helaas nog steeds niet diegene die ik zoek tegengekomen. Ik ben ook vaak gratis lid en stoor me er wel aan dat de gratis leden vaak belachelijk worden gemaakt. Idem dito geld dit ook voor de rokers. Voor de rest een fijne site.

Ervaringen zijn er velen

Heb de afgelopen maand op de site gezeten met een juiste afloop waar ik blij mee was maar helaas weer mislukt.... De mislukking ligt niet aan de site.... Gaan vol verwachting weer verder

Prima site

Prima site, helder en overzichtelijk, maar helaas veel oude profielen erop. van tevoren kun je niet zichtbaar zien of iemand wel of niet beschikbaar is, anders kun je ze namelijk meteen overslaan en dan is het zoekresultaat nog beter. Maar verder tot nu toe prettige ervaringen gehad.

Best wel goed.

Ik heb er geen slechte ervaring mee tot nu toe.

Goede site

Eerlijke site

ben optimistisch over een goede afloop

heb nog niet zoveel ervaring met deze site, maar ben zeer optimistisch. De site zier er goed uit

Een positieve ervaring

Een positieve ervaring en een prettige site.

Met een ingestelde leeftijdsgrens is berichten versturen een probleem

Via: instellingen kan je de keus maken om alleen berichten te ontvangen van leden binnen een (door jou gekozen) leeftijdsgrens. Dat lijkt mooi maar werkt in de praktijk averechts. Voorbeeld: Zet je de leeftijdsgrens erg krap (alleen berichten van iemand tussen de 59-64 jaar) dan beperk je jezelf in de contact mogelijkheden. Iemand die iets jonger is, 58 jaar, of iets ouder is, 65 jaar, kan kan geen berichtje naar jou sturen. Terwijl die misschien juist bij je zou passen of dicht bij je in de buurt woont.

Overzichtelijke datingsite.

Ieder met een eigen verhaal en respect voor de ander.

Overzichtelijke gegevens van kandidaten

De gegevens van de kandidaten zijn overzichtelijk. De verschillende mogelijkheden, zoals flirts en matches zijn ook interessant.

Redelijke datingsite

Je kunt in korte tijd veel mensen leren kennen. De site is duidelijk: je ziet meteen een foto en een profiel. Voor mensen die gratis lid zijn, is het niet altijd duidelijk dat iemand niet kan reageren op een interessebericht.

Geweldige site

Goede duidelijke site

Prettige site

Wat voor mij belangrijk is, is dat er mensen van mijn eigen leeftijd te vinden zijn. Weinig fakeprofielen denk ik. De site werkt goed en is overzichtelijk.

Leuk

Fijne datingsite

De site is overzichtelijk. De profielen zijn in mijn ogen echt.

Nog geen hoofdprijs....

Site goed, maar weinig aanbod uit noordelijke provincies.... Vervelend als nieuwe leden zich aanmelden, je dit op je email krijgt te zien, maar vele zonder foto...!!! Kunnen jullie niet eisen, dat er een foto bij moet? Anders geen aanmelding!

leuke datingsite

geen overdage email duidelijke richtlijnen helaas nog geen match

Dorsvloerweg 393 393

2661 MN Bergschenhoek