prettige manier om in contact te komen met ongebonden mannen

heb een aantal prettige ontmoetingen gehad, met 2 zeer boeiende mannen meerdere ontmoetingen die helaas niet hebben geleid tot een duurzame relatie. in het begin moest ik er erg aan wennen dat je van elkaar kunt zien of en hoelaat iemand online is. heb soms bewust mijn profiel op onzichtbaar gezet om dat te voorkomen.

het valt mij nog niet mee

ik heb mij opnieuw aangemeld nadat ik eerder na een half jaar was afgehaakt, veel negatieve reacties, mensen die er tijdens een eerste ontmoeting heel anders uitzagen dan op de profielfoto(s). Tijdens mijn niet-actieve periode bleef ik elke dag matches ontvangen, dat begrijp ik niet. Veel matches zijn volgens mij geen matches, mijn zoekgebieden zijn beperkt, ik krijg matches uit het hele land, dat werkt toch niet. Desondanks toch weer aangemeld, ik hoop dat ik nu meer succes zal hebben

Correct en betrouwbaar

50plusmatch handelt naar haar beloften

Teleurgesteld

Heb niet het idee dat veel deelnemers werkelijk op zoek zijn náaar een vriend of partner. Veel reageren niet op berichten. Weinig mensen in de noordelijke provincies.

Prima datingsite

Zie er leuke personen

Zeer betrouwbare site

Na een paar maanden ingeschreven gestaan mezelf uitgeschreven. Uitstekend verlopen . Toch weer opnieuw aangemeld! Ging ook weer prima.

Overzichtelijk,zonder poespas, prettig.

Het is makkelijkom een account aan te maken en vervolgens in contact te komen met anderen. Veel gelijkgestemden.

Overzichtelijk en duidelijk!

Heb nog geen match maar wat niet is kan nog komen! Merk wel, dat als ik reageer de heren al vaak bezet zijn. Blijf het proberen!

Een eerlijke betrouwbare site met beschaafde leden

Mijn ervaring is hier heel goed. De enigste site die ik aan kan bevelen bij mensen.

Goed.

Prettige site, overzichtelijk, betrouwbaar.

Best aardige site, overzichtelijk en makkelijk te vinden hoe en wat.

Jammer genoeg hebben we deze sites vandaag ter dag nodig om iemand te leren kennen. Dat op zich is al lastig. Met deze site is niks mis. Je moet letterlijk en figuurlijk geluk hebben.

Nog niet zo lang maar wel alles goed geregeld

Vorige lidmaatschap was kort maar alles wel duidelijk en helder. Goede communicatie.

Goede duidelijke datingsite

Alles werkt naar behoren als je ergens op klikt

Voldoende ‘keuze’, maar soms verouderde foto’s of omschrijving.

Ik heb enkele leuke contacten gehad, helaas meestal niet de klik die je niet via de mail maar juist tijdens het contact hoopt te voelen. Vaak wederzijds gelukkig. Geen nare ervaringen.

nog geen contacht met een leuke vrouw . 6 mnd lid .

niet fijn en goed . wel betaalt lid

Al ooit eerder op deze site geweest, daarna een relatie gekregen en nu weer terugrug

In het verleden heb ik hier leuke contacten kunnen. Toen ik daardoor een relatie kreeg heb ik mijn abonnement opgezegd. Omdat de relatie toch helaas uit is gegaan kom ik vanwege mijn goede eerdere ervaringen toch weer terug

Gewoon goed, oprechte site, serieuze deelnemers, helder en duidelijk!

Ik heb meerdere ervaringen en deze site is prettig, helder, duidelijk, veel mogelijkheden.

Prettige site, werkt makkelijk

Nu 1 maand op deze site en het bevalt mij tot dusver goed. Nog niet de "ware" tegengekomen of misschien wel....de tijd gaat het leren.

krijg netjes mails binnen

Slechte app

De app uit de app store loopt steeds vast op mijn IPad..ook na update vandaag.Ga nu over op de desktopversie,die trouwens wel uitgebreider is.Verder een goede site.

Helder,betrouwbaar

Echt prima. Helder,zeker voor de leeftijdsgroep. Compliment

50Plusmatch geeft zeer hoge kwaliteit voor een acceptabele prijs en een goed functionerende site. we

Veel , makkelijk te vinden vrouwen qua leeftijd en provincie. Ruim en wisselend aanbod met in de regel een uitgebreid profiel en foto's. Makkelijk op te reageren en antwoord krijgen. Het geheel komt betrouwbaar over voor een acceptabele prijs.

Goede service en leuke profielen

Leuke mensen en goedeservice met interessante aanbiedingen

Serieuze advertenties.

Helaas heeft het nog niet tot een match geleid maar naar een uitstapje te hebben gemaakt naar een andere dating site kom ik toch weer bij 50plusmatch uit. Minder plastic advertenties en de doorsnee geijkte verhalen. Ik hoop snel weer op date te kunnen gaan.

Ik heb al goede contacten (relaties) gevonden. Nog niet de ware.

Diverse leuke reacties gehad.

Dorsvloerweg 393 393

2661 MN Bergschenhoek