duidelijk, helder, makkelijk

Een prima datingsite, zonder al te veel "poespas".

Duidelijke site makkelijk in gebruik.

Makkelijk mee om te gaan en zoeken. Duidelijke foto,s Meldingen in de mail als er een nieuwe match is. Verbeter punten: Een KM straal kunnen invoeren vanaf je woonplaats. Als ik bij zoeken 230 matchen heb en ben halverwege en stop er dan mee moet ik bij een volgende keer weer eerst al die eerste pagina,s door. Zou fijn zijn dat je gelijk blz 11 kunt aanklikken en dan weer verder kunt waar je gebleven was.

Redelijke site. Geen topper. Wel voldoende mogelijkheden

Het is wat moeilijk om aan de hand van trefwoorden op dames te zoeken, en dan vooral in combinatie met regio en leeftijd. Ik probeer wel te zoeken op 'omschrijving van mezelf' of '...de ander' maar dan komen er toch geen goede hits te voorschijn. Als ik (ik noem maar een voorbeeld) zoek op 'Bach, wandelen, filosofie' en een dame tussen 50 en 56 in Utrecht dan krijg ik geen goede hits. Dat gaat bij andere datingsites beduidend beter. Dat is dus een functie die ik duidelijk mis in 50plusmatch. De overige zoekfuncties doen het redelijk.

Positief

Ik vind 50plus match een betrouwbare en goede relatiesite. Pluspunten: gevarieerd aanbod van mensen. Meerdere mogelijkheden voor contact zoals relatie, vriendschap, gezelligheid of gewoon een leuke date! Duidelijke foto's die bij de profielen staan. Speciaal voor de 50plussers. Goede klantenservice.

goede service en regelmatig advies inzake matches

je krijgt soms adviezen hoe meer succes uit de site te halen. Ook houden ze het matchpercentage op een goed peil dat de kans van slagen groter wordt

Het gaat

Weinig leuke profielen uit Limburg

op zich wel goed

Ik heb weinig ervaring met daten via de site. Dat komt omdat ik Christen ben en daar zitten er niet veel van op de site, en zo ja dan wonen ze veel te ver weg. Andere mannen gaat het, ondanks dat hun profiel anders lijkt te zeggen, toch vaak om een LAT-relatie zonder verplichtingen, of hebben een sexuele bedoeling zonder eens een echte relatie te willen. Daar kan de site ook niks aan doen, maar voor mij werkt dat niet echt. De site ziet er ordelijk en aantrekkelijk uit dus zeker positief.

Betrouwbaar

Leuke matches gezien en een paar dates gehad.

Goede site

Goede site waarbij je gelijk foto’s ziet. Want daar begint het mee toch?

Weinig gekeken naar goede matches

Ik vind dat er in onvoldoende mate gekeken wordt of het er een match is

Goede, overzichtelijke en betrouwbare site

Goede, overzichtelijke en betrouwbare site

Positief verrast

Discreet en goed

Goed maar oppervlakkig

Het eerste kennismaken, met een inhoudelijk betere omschrijving van de gewenste relatie en de aanwezigheid van een foto, kan beter.

Betrouwbare site

Duidelijk, niet opdringerig.

duidelijk

een duidelijke website

Leuke site

Positief. Ik hoef geen andere.

Duidelijke website

Duidelijke website. Gebruiksvriendelijk

Jammer dat er toch heel veel vrouwen gratis zoeken

Goed. Helder en overzichtelijke website. Betrouwbaar

Goede website, overzichtelijk. Krijg steeds een mailtje. Simpel en helder.

Ervaring is voldoende

Voldoende vrouwen

Redelijke website

Chat programma vind ik niet zo duidelijk Fijn dat je kan zien wie je profiel bezocht heeft Ik zou graag zelf bepalen of ik bijv sterrenbeeld of religie invul maar kreeg het niet voor elkaar dat open te laten

Geen oneerlijke toestanden tot nu toe hier gezien

Over het geheel genomen is het me goed bevallen ook al is er nog geen relatie uit ontstaan. Jammer genoeg alleen een goede vriendschap

Precies daten voor 50 plus

Allereerst wil ik u bedanken voor uw aanbod 1 maand voor 5 euro. Verder als je van een minimum moet leven is uw de bijdrage te duur. Een prima site wel veel gratis leden, die lange tijd niet op de site zijn geweest. Verder ben ik tevreden, zeker de snelheid waarmee een melding wordt opgelost of beantwoord. Wat ik mis is een actieradius, kijk op Marktplaats daar kan je binnen een door jezelf aangegeven straal zoeken waarnaar opzoek bent. Dat lijkt mij echt een aanwinst als dit op uw site mogelijk zou zijn. Verder de grote van de foto’s deze zijn vaak heel verschillend qua grootte. Als de afbeelding voldoen pixels bezit moet het denk ik mogelijk zijn deze te vergroten naar een gelijk formaat. Tot zover mijn beoordeling. Met vriendelijke groeten Adhesie.

Bij u Goede en beschaafde aandacht voor het ingeschreven lid!

Ben nog maar 1 dag lid ,voorheen vaker ingeschreven gestaan bij u, dat zegt denk ik al genoeg. Persoonlijk vind ik al die oranje balkjes wanneer ik mijn profiel open ,storend en verwarrend wat willen deze "dingen"me allemaal zeggen? En is dit allemaal nodig om mijn lieve vriend te vinden bij u?

Goed met kantttekeningen

Goede toegankelijke site, wel (te) kleine foto's om te bekijken en veel profielfoto"s met zonnebril.

Dorsvloerweg 393 393

2661 MN Bergschenhoek