Toegankelijke veilige site!

Goede helpdesk Snel bericht . Kreeg nog wat aanvullende info over anoniem surfen op de site.v Voel me veilig

Overzichtelijk en toegankelijk

Eén van de weinige sites waar je, als gratis lid, kunt reageren op berichtjes van een betalend lid. Top!

Goed opgezet, alles werkt probleemloos.

Eerlijk, snel en betrouwbaar.

Het loopt allemaal heel goed geen probleem.

Prima alleen ik twijfel aan de net opgewaardeerde lidmaatschap van 1 maand en 1 maand gratis ook zo geregistreerd wordt als zodanig want ik kon de actiecode MAYO19 nergens kwijt en heb ik het totaal van 2 maanden nu ook betaald en hoop dat het hiermee akkoord is gaarne uw reactie!

Heel duidelijk

Duidelijke site.

Eerlijke overzichtelijke, gebruiksvriendelijk site

Eerlijke, overzichtelijke, gebruiksvriendelijk site

Een hele toegankelijke site

Werkt over t algemeen goed. Misschien de zoekopties nog wat uitbreiden? (Afstand?)

redelijk

Klantgericht en klantvriendelijk

Eigenlijk niet veel ervaring alleen als lid zijnde van de site. Geen contact gehad met een medewerker.

Veel keuze van praten bijv mails chat of berichtje

Goede keuzes in profiel van mij om te laten zien wie ik ben en wat ik leuk vind.

Pluspunten

gebruiksvriendelijk,

alleen online contact met leverancier; mogelijkheid tot telefonisch contact (geen bandje!) je zou wel moeten kunnen reageren op een bericht, al sta je gratis op de lijst

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Het contact gaat langzaam, dat bevalt me. Met de levenswaardengrafiek, kan je meteen zien of je elkaar ligt. Dat vind ik een hele fijne

Mannen, die ouder zijn dan mijn gewenste leeftijd, kunnen contact opnemen. Dan moet ik ze helaas teleurstellen

Pluspunten

De vrouwen zijn netjes Goede communicatie Leuke acties

Makkelijker kunnen contacten voor de minder bedeelden. Niet iedereen kan dit betalen.

Pluspunten

Prettige site!

Gemakkelijker bereikbaar zijn! Gewoon een telefonist(e) aan de lijn te krijgen op dagelijkse tijden, niet een stem die zegt terug te bellen en dit gebeurt niet.

Pluspunten

makkelijk in gebruik.

profielen zonder foto niet accepteren. Dat kan niet vind ik.

Pluspunten

reageren snel op mail doordeweeks.

Pluspunten

Duidelijk en overzichtelijk Laagdrempelig Quiz met stellingen erg leuk

Begrijpelijk dat je als gratis lid geen contacten kunt leggen, maar je zou wel moeten kunnen reageren als je een bericht krijgt. Heb 2x een zeer sympathiek bericht ontvangen en vond het erg vervelend dat ik daar niets mee kon. Het zou netjes zijn als je daar een kort antwoord van een paar regels op kunt geven.

Pluspunten

Goede, vlotte bereikbaarheid

Interviewvragen minder leuk dan de ijsbrekers, die zijn wat luchtiger, zeker als je de ander nog niet kent.

Pluspunten

Overzichtelijke daters,

Zou graag overal een foto van willen zien. En de muziek met al die plaatjes vind ik niet leuk. Ook de prijs zou voor mij wel iets minder mogen.

Pluspunten

Komen afspraken na en zijn goed bereikbaar. Website werkt goed met goede profiel info.

Zou er zo geen weten, of toch. Misschien dat de abbonementen wel goedkoper mogen, ik vind het wel aan de dure kant want het zijn vaak mensen die niet zoveel te besteden hebben.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

snel gereageerd bij een dubieuze klant

Pluspunten

wordt goed op de hoogte gehouden.

ik kan verbeterpunten aangeven , wat mij betreft werkt het duidelijk.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Duidelijke website en fijn dat het voor de wat ouderen is

Zoals ik al zei, duidelijk maar vreselijk klein, je moet bij elke handeling vergroten

Dorsvloerweg 393 393

2661 MN Bergschenhoek