Pluspunten

weinig profielen zonder foto en heldere communicatie

beginners toch wat meer kansen geven om met vaste leden berichten uit te wisselen of een foto te bekijken

Pluspunten

Betrouwbare website.

Niet betalende leden de mogelijkheid bieden om te reageren op berichten van betalende leden.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik hik tegen het feit aan dat "zelfstandig" aan gefinkt kan worden, zo weet je niet of degene gescheiden of weduwe(naar) is. Er komen 2 meldingen op mijn mail binnen als iemand mijn profiel heeft bekeken!

Pluspunten

Overzichtelijk en betaalbare site.

Geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

vriendelijk en gaan met tijd mee

stel voor de deelnemers de woonplaats of de directe omgeving verplicht, of de afstand reeel is voor enkel een kopje of glaasje op een avond. de uiterste van Gelderland ligt erg ver uit elkaar.

langere termijn betaling per maand (automatisch afschr.) dit v.a. 6 mnd.

Pluspunten

Mogelijkheid om ook voor korte termijn/1 maand volledig lid te worden. De site is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk.

Geen, prima zo!

Pluspunten

Ik heb eigenlijk geen negatieve dingen .. vind het prima geregeld !!

Pluspunten

Overzichtelijk, iedereen kan op zijn profiel kwijt wat ie kwijt wil en dat maakt dat je al snel kunt overzien wie je wel en wie je niet aanspreekt. 50+ is de enige datingsite waar ik lid van wil zijn.

Ik vind het vervelend dat er door de redactie regie wordt gevoerd over mijn foto's (per se gezicht in beeld, ongevraagde afsnijdingen) en ik vind het ook niet prettig dat er zoiets bestaat als "verborgen leden", mensen die ongezien mijn profiel kunnen bezoeken

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

site is overzichtelijk en netjes.

blokkeren van profielen alleen toestaan na misbruik. In de instellingen meer mogelijkheden om de doelgroep te beperken

Pluspunten

Gebruiksvriendelijk, louter serieuze profielen en mooie balans man/vrouw. Door 50+ inschrijvingen krijg je duidelijk met gelijk gestemde te maken. Prima site.

Geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

N nette site en duidelijk en makkelyk te begrypen

Mag iets goedkoper

Pluspunten

Duidelijke site, geen verborgen verrassingen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Duidelijk aanbod vanuit diverse invalshoeken om iemands context in te schatten. Diverse extra items om contact te nemen.

Nogal drastische beperking van de mogelijkheden als je éénmaal na bv 3 maanden geen passende match hebt gevonden. Verplichten om een foto te publiceren (kan ook een huisdier of een symbool zijn), zodat mensen zich niet kunnen wegstoppen..

Pluspunten

Uitgebreide beschrijvingen; dus goede vraagstellingen bij profiel invullen.

Om het aantrekkelijker te maken voor gratis leden zou ik een te maximeren aantal "wie bekeken me" laten zien. Dat nodigt m.i. meer uit tot overgaan op een betaald lidmaatschap.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Wat star in aanbiedingen t.a.v aanbiedingen Nederlandse taalfouten

Starheid verminderenletten op correct ned. taalgebruik.

Pluspunten

Toegankelijke site, gebruiksvriendelijk.

Steeds opnieuw inloggen ook als aangevinkt staat ' aangemeld blijven'.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

toegang tot profielen incl. evt antwoorden

waarom zijn er ook gratis sites... waarom is er ooit in mijn gegevens iets 'aangepast', alleen omdat ik meldde dat ik gratis lid was en daarom niet kon reageren ivm verlopen termijn?

Pluspunten

Overzichtelijk, prettige update- overzichten van profielen

Pluspunten

Gebruiksvriendelijke en overzichtelijke site.

Las net dat je altijd op berichtjes kunt reageren. Dat lukte mij niet toen ik een gratis lidmaatschap had!! Zou fijn zijn dat, wanneer iemand je een berichtje stuurt, je ook als niet betalend lid kunt antwoorden

Pluspunten

Hele fijne datingsite met mogelijkheden voor mensen met een klein budget. Je kan tenminste gewoon reageren op iemand die jou een berichtje heeft gestuurd. Ook zelf heb je mogelijkheden om iemand iets te laten weten als je die leuk vindt. Dat is natuurlijk wel beperkt. Regelmatig hebben ze leuke acties. Eerlijke betaalbare prijzen. Kort samengevat; Erg interessante + fijne + duidelijke datingsite! Veel beter als Relatieplanet.

Ik zou het niet weten! Ga door zoals jullie nu bezig zijn!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Duidelijke en overzichtelijke website

Als aspirant-lid heb je bijna geen mogelijkheden tot contact. Een gedeelte zal hierdoor afhaken en een ander gedeelte zal een volledig lidmaatschap nemen. 'T is af te wegen wat het zwaarste weegt.

Dorsvloerweg 393 393

2661 MN Bergschenhoek