Pluspunten

Duidelijkheid en MET foto's. Lekker zoeken en eenvoudig.

Pluspunten

Vertrouwenwekkend

Niet alle dames lezen profielen niet goed. Of ze letten nir t op

Pluspunten

Goede eerlijke profielen.

Misschien de prijs iets laten zakken

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

makkelijke site

dat je alleen gratis lid kan worden met foto. Nu staan er veel mannen op die even gluren, is niet prettig

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Positief dat het voor 50plussers is!

Hogere eisen stellen aan de mannen foto s , dat halfnaakte gedoe hou ik net van!

Pluspunten

Betrouwbaar en daarbij een duidelijke site.

Teveel diversiteit in de acties die men soms aanbied!

Automatisch inloggen nadat je een email van jullie heb gekregen.

Pluspunten

Een goede keus aan aantrekkelijke vrouwen. Je weet waar je aan toe bent; de vrouwen bestaan ook echt (op de chatcredit-sites is dat meestal niet het geval...). Ik heb inmiddels één fantastische, stormachtige ontmoeting gehad. Ook binnen mijn doelgroep (vanaf 70) veel aantrekkelijke vrouwen.

Toen ik via de speciale actie voor 2 maanden betalend lid werd had ik de voorwaarden niet goed gelezen en daarom niet in de gaten dat mijn betaald lidmaatschap stilzwijgend verlengd werd. Daardoor was ik een maand extra kwijt voor het normale tarief. Tsja, de website moet ook leven, maar ikzelf moet voortaan beter opletten.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Duidelijke categorie ...50plus! Schakelt al veel uit.

Als je lid wordt dan ineens het hele bedrag betalen is soms lastig en niet erg klantvriendelijk (als je bv alleen aow hebt).Foto's kunnen echt beter,,,,,mannen met zonnebrillen, blote buiken.....allemaal niet erg fraai. Eisen stellen aan foto's!

Pluspunten

Je krijgt redelijk veel reacties van geïnteresseerden

Pluspunten

Overzichtelijk.

Zou zoeken op afstand wel beter vinden. Als je op de grens van een provincie woont kan iemand in dezelfde provincie wel 80 km verder wonen.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Ben tevreden geweest de agelopen zes maanden dat ik het abonnement velengd heb.

Als je met de zoek opdacht gaat werken en je hebt een instelling ingesteld, bijvoorbeeld alléén met profiel foto of niet roken gaat dit niet altijd goed in de resultaten. Spellings correctie in deze beoordeling veranderd woorden en vult zelf tekst aan!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Je kan veel informatie kwijt/lezen.

Duidelijker communiceren dat je aan gratis niet zoveel hebt. Je kunt alleen kijken en reageren als een ander lid is. Verder is het dan ook niet relevant als je een mail krijgt dat er weer iemand je profiel bekeken heeft. Je kan er tocht niks mee.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Weinig, zijn niet consequent.

Het constant aanpassen van mijn profielfoto, terwijl er genoeg foto’s zijn, zoals zonnebloemen, ver op afstand en gezicht totaal niet zichtbaar. Zodra er een persoon zeer actief is, deze belonen met een gerduceerd bedrag lid te worden. Als niet betalend/actief lid, meerdere foto’s kunnen bekijken. Helemaal als er een ENORME zonnebril zichtbaar is EN een recente foto. Ik ben zelfs foto’s tegengekomen van jaren terug. Aanbeveling aan anderen zal ik niet doen, deze zal ik wel informatie geven over de site en het gebruik.

Pluspunten

Duidelijke site. Niet té dwingend in lidmaatschap. Geen fakeprofielen

Weinig . Hooguit mobile site uitbreiden in mogelijkheden

Pluspunten

Betrouwbaar en gebruiksvriendelijk

Het zou handig zijn als je kunt zoeken op afstand van je woonplaats Als niet betalend lid zou het fijn zijn als je het profiel/foto kunt zien van degene die je liked.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Prettig dat het alleen voor 50plussers is. Bij de vraag of ik dit bedrijf zou aanbevelen, twijfel ik. Als er wat aan de verbeterpunten gedaan wordt dan zou het zeker een Ja zijn. Nu geef ik een kleine Ja.

De foto's op de homepage zijn veel te klein. Je moet iemand echt bekijken wil je zien hoe hij er uit ziet. Dan loop je het risico dat je gelijk een berichtje van die persoon krijgt omdat je hem bekeken hebt, terwijl dat niet je bedoeling is. Ik ben nu na 3 maanden betaald lid geweest te zijn, gratis lid. Maar nu kan ik echt niets meer. Ik kan ook geen berichtjes lezen en dat is voor de persoon die het berichtje stuurt niet zo netjes. Er moet toch iets zijn waardoor je de afzender kan laten weten dat je het berichtje gelezen hebt, maar bijv. niet kan beantwoorden maar alleen een interesse terug kan sturen. De prijs vind ik redelijk (er zijn goedkopere zoals RP), maar niet dat het in 1 x afgeschreven wordt, want dan is 60euro toch best pittig!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Veel leden

Ik zou de commentaren iets beter monitoren, is een (voor)keuzelijst met positieve opmerkingen mss handiger dan quiz vragen. Bijvoorbeeld .. ik vind je leuk maar ik durf niet goed .. Ik vind je leuk maar je woont zover weg .. ik vind je leuker zonder snor .. gewoon humoristische voorzetjes .. ik heb ze niet nodig maar veel anderen wel denk ik.

Pluspunten

Geen valse beloften

Inzichtelijk maken wie er heeft gereageerd, pas bij abonnement zichtbaar

Pluspunten

Geen contact gehad, maar ik vermoed dat het ok is

Geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Dit is een goede actie! Vaker doen!

De kosten kunnen zeker lager, Mensen niet afschermen als je geen betalend lid bent, zit er een leukerd bij, zullen de mensen sneller betaald lid worden.

Pluspunten

Laagdrempelig in alle opzichten

Zou verplicht moeten zijn om sowieso een foto te plaatsen en zeker recente foto's daarnaast mijn ervaring die zeker niet afwijkt van andere sites indien je belangstelling krijgt als 57 jarige dame vaak heren > 65 jaar hoor dit vaker van singel vriendinnen van mijn leeftijd wellicht hier een x een artikeltje over schrijven....

Dorsvloerweg 393 393

2661 MN Bergschenhoek