3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

De match zo jullie omschrijven is veel te positief.

Direkter communiceren na het verzenden van een mail aan een kandidaat.

Pluspunten

duidelijk en helder , wel iets te duur

Pluspunten

Heb het idee dat de mensen hier serieuzer zoeken, omdat ze 50+ zijn.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Komt eerlijk over zonder fake profielen en overzichtelijke site!

Pluspunten

Betrouwbaar

Pluspunten

Betrouwbaar

Pluspunten

Site overzichtelijk en gebruiksvriendelijk Degelijke en correcte klantenservice

Onvolledige profielen ontoelaatbaar Invulling woonplaats en levenswaarden verplichten Foto's aanvullen met afdrukdatum

Pluspunten

Bonafide en gebruiksvriendelijke site. (Zag net docu over datingsite met nepprofielen...) Redactie antwoordt snel en adequaat op mijn vragen.

De handleiding of toelichting kan beter, scheelt de redactie ook weer vragen, in ieder geval van mijn kant... Niet alles wat je invult kun je later veranderen. Over de matches verbaas ik mij wel eens.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Serieuze site. Indien de profielen goed ingevuld worden heb je al veel informatie om een keuze te kunnen maken. De klantenservice reageert redelijk snel en beleefd.

Ontbreken van een duidelijke handleiding. Niet alles is te vinden in f.a.q. en het is vervelend om alles te moeten uitzoeken of vragen aan klantenservice. Hoewel in principe klantvriendelijk is hulp van de klantenservice niet altijd wat het zou moeten. Zo is mijn lidmaatschap nog steeds niet verlengt naar de juiste datum (had met 1 jaar verlengd moeten worden, was echter verlengd met maar 2 maanden, toen volledig stopgezet en loopt nu af over 4 dagen!)

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Handig om de doelgroep af te bakenen naar boven

Veel e-mails na inschrijving, helaas ook nep-profielen en nep berichten die opgevolgd worden door aanbieding voor betaalabonnement, erg doorzichtig. Jammer dat foto's ontbreken en de woonplaats niet duidelijk is. Zoekfunctie kan beter. Citaat: 'Alleen officiële klanten van dit bedrijf mogen een beoordeling geven. KiyOh kan dit altijd controleren. Bij het versturen van deze beoordeling gaat u akkoord met de gebruikersvoorwaarden. '

Pluspunten

Serieuze site met veel deelnemers en veel actieve profielen. Tsjaa, en 50+ is 50+ dus daar zullen we het mee moeten doen...

Als je het vinkje voor automatisch verlengen hebt weggehaald, maar tijdelijk onzichtbaar bent geweest, wordt het vinkje bij terugkomst weer neergezet. Dit soort slinkse methodes past deze site eigenlijk niet... Beetje jammer :-(

Pluspunten

Bonafide datingsite, echte contacten met echte personen

T2S ... erg melig, soort vergaarbak voor winkeldochters... Jammer, zou ook nleuke toevoeging kunnen zijn.

Pluspunten

fijne site, overzichtelijk, duidelijke doelgroep.

veel profielen zonder foto.....

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Gebruiksvriendelijke site

Ga zo door

Pluspunten

zeer gebruiksvriendelijke en erg overzichtelijke site met diverse goede mogelijkheden om een partner te kunnen vinden op een fijne veilige manier en betaalbaar als een abonnement afsluit voor een langere periode

vindt het alleen vervelend dat als je je profiel hebt ingevuld dat je niet meer je nickname kan veranderen als je dat wilt

Pluspunten

Serieuze site met wat leuke extra's, gemakkelijke site om mee te werken, goede en snelle reactie van de redactie als er vragen zijn.

Geen

Pluspunten

Makkelijk in te loggen en ook makkelijk om in het begin gratis uit te proberen. Je kunt ook veilig berichten versturen en antwoord krijgen.

Ik zou het niet weten.

Pluspunten

ook gratis toegankelijk, met minder functies uiteraard.

het automatisch verlengen van een abonnement is al aangevinkt. Dit vind ik iets minder charmant. Iemand die iets minder goed oplet, kan zo al snel gedupeerd raken.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Overzichtelijke profielen. De minimum leeftijd vanaf 50 jaar.

Kunnen zoeken in een straal om de eigen woonplaats heen. Abonnementsprijs verlagen (die is in een half jaar verdubbeld)

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Veel leden, redelijk overzichtelijk. 50+ is goed, meteen de goede doelgroep. Sturen en ontvangen van berichten werkt naar behoren. Kortom, je kan veel doen. Ik merk ook dat je weer redelijk "bovenin" komt zodra je hier actief bent. Dat is zeker een pluspunt.

De matches kloppen helemaal niet. Dat kan beter. Ik heb geen behoefte aan een e-mail dat iemand mijn profiel bezocht heeft. Natuurlijk wel wanneer interesse bestaat. Ik bespeur fake profielen, lastig, maar ik hoop dat hier aan gewerkt wordt.

Pluspunten

Prima duidelijk overzicht

Minder snel berichten wanneer iemand jouw profiel heeft bezocht. Pas dan, wanneer er echte interesse is.

Pluspunten

Overzichtelijk.

De aanbevolen matches kloppen vaak niet, uit een andere provincie en een ander opleidingsnivo dan aangegeven als voorkeur.

Pluspunten

Makkelijk in gebruik.

Kan niet alle foto's plaatsen, maar dat ligt mss aan mij.

Weinig

Dorsvloerweg 393 393