Pluspunten

Tot op heden ben ik tevreden, hoewel er nog geen partner is gevonden. Maar ik moet ws geduld hebben.

Pluspunten

Over het algemeen prima

Tja als je geen lid bent kun je niet veel , maar dat is ook wel weer te begrijpen

Pluspunten

Prima site.

Ingaan van lidmaatschap na betaling duurt soms lang.

feitelijk geen veranderingen want ik ben uiterst tevreden

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Overzichtelijk en veilig

Informatie over de gevolgen om van betaald lid naar gratis lid te gaan zijn onvoldoende.

Pluspunten

duidelijk en helder weergave profielen

Pluspunten

Makkelijk gratis inschrijven Duidelijke uitleg en tips voor daten. Veel leden

is niet te doen weet ik want dan zouden alle datingsites hiermee geholpen zijn maar wat zou het fijn zijn als de "fakes" gefilterd zouden kunnen worden, Scheelt een hele hoop ellende.

Pluspunten

* ruime presentatie mogelijkheden voor de leden * makkelijke en toegankelijke site * veel leden

zou alleen gelden voor niet betalende leden, namelijk dat niet alle berichten in de mailbox leesbaar zijn

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede klanten service. Duidelijk.

Pluspunten

Mooie, vriendelijke site. Over het algemeen leuke gebruikers.

Zonder abonnement als man zeer lastig eerste contact leggen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Overzichtelijke site.

Matches kloppen vaak niet, voldoen niet aan mijn zoekopdracht. Lidmaatschap te duur.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Doordat de leden allemaal 50+ zijn geen mannen die op zoek zijn naar een 15 jaar jongere vrouw. De geen interesse berichten die standaard aangeboden worden zijn handig. Het levenswaarde profiel geeft een indruk mbt wat de waarden zijn die iemand naleeft.

Een gratis lidmaatschap is een farce, je kunt er niks mee. Irritant dat daar wel reclame voor wordt gemaakt. Verder vind ik de zoekmachine ronduit slecht; je kunt veel te weinig zoektermen invullen. Het is heel vaak onduidelijk waar iemand precies woont. Doordat het ook mogelijk is om met een app in te loggen zijn veel profielen dei op die manier opgesteld zijn slecht ingevuld.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

redelijk snel antwoord op eventuele vragen

Krijg héél vaak niet volledig antwoord op mijn gestelde vragen, moet daarom weer via email opnieuw mijn vraag voorleggen. Ook op mijn vraag: via Ik Zoek: regio Noord-Holland omdat ik in Noord-Holland woon. Wil daarom de overige 11 provincies uitsluiten omdat ik in mijn omgeving wil zoeken. Op deze vraag heb ik nooit antwoord gehad, dat ik na 8 maanden volledig lidmaatschap bij 50plusmatch heb gehad en mij veel tijd heeft gekost om al die mannnen uit Limburg/Groningen/Noord-Brabant/Zeeland/Limburg enz. te blokkeren. U geeft zelf de mogelijkheid om alleen Noord-Holland in te vullen i/h zoekprofiel, waarom heb ik dan 8 maanden lang alsmaar onnodig mannen doorgestuurd gekregen buiten Noord-Holland, terwijl ik u dat meedere keren per email aan u verzocht had, deze scheiding aan te brengen. Mocht dit helaas niet kunnen in uw automatisch bestand, dan had het toch wel correct geweest dat u mij dat had uitgelegd op mijn gestelde vraag aan u. Ik kreeg nooit antwoord daarop!

Pluspunten

Dat ze meekijken met wat er precies op je profiel komt. Staat er iets op (foto of extra info) wat niet volgens de richtlijnen gaat, dan wordt dat eraf gehaald. Daar is niets mis mee. Ik ga ervan uit dat als ze dat bij mij doen, ze dat bij iedereen doen. Kunnen er geen rariteiten uit de hoge hoed komen in ieder geval.

In je profiel geef je aan wat je voorkeuren zijn, o.a. leeftijdscategorie en provincie waarin je wilt zoeken. Dan wil ik geen mensen die ouder of jonger zijn en ook van geen enkele andere provincie doorgestuurd krijgen. Er zijn voor iedereen redenen waarom je dit precies aangeeft. Kan dat eventueel veranderen.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Duidelijke site.

De matches zijn zo goed als geen enkele keer goed. Mogelijkheid om het lidmaatschap per maand te kunnen betalen en niet het hele bedrag in een keer voor als je een jaar lid wil blijven.

Pluspunten

Een serieuze site waarbij ik niet het gevoel krijg dat er nepprofielen zijn aangemaakt. Ook vult een ieder zijn profiel iha voldoende in, en niet zoals bij Rel.Planet, waar bijna iedereen vertel ik je later kan invullen, dit lijkt nl. nergens op!

Ben een tijd niet actief geweest, zou op dit moment even niets weten, maar ik zal nu eens opletten, of ik verbeterpunten zie.

Pluspunten

overzichtelijke site, af en toe leuke aanbiedingen

vaker die leuke aanbiedingen ;)

Pluspunten

veel informatie, veel nieuwe leden, goed telefonisch bereikbaar, veel foto's te plaatsen/te bekijken.

jammer dat er bij geen interesse bericht geen neutrale optie staat, je kunt kiezen uit 4 opties maar soms is geen van de 4 van toepassing .

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

niet al te groot met deelnemers het noemen van plaatsnaam

het lijkt wel of sommige dames al enige tijd niet aanwezig zijn geweest. ik ben pas lid, maar het lijkt

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Gemakkelijke site

Die matches hoeft voor mij niet,klopt vaak niet. Als je gratis lid bent,kun je alleen reageren met lullige vragen. Het noorden is slecht vertegenwoordigd

Pluspunten

Prima, makkelijk te navigeren website. goede prijs/waarde verhouding. prettige contacten met de helpdesk.

Zelf werd ik na enige tijd benaderd door de helpdesk met de mededeling dat ik geen en-profile foto's kon plaatsen als profielfoto. Die foto werd ook uit mijn profiel verwijderd door de helpdesk. Maar kennelijk worden de heren niet aangesproken op hun foto's. Er staan opvallend veel mannen en profile; ergens in de achtergrond en/of met zonnebril op de foto, als ze al foto's plaatsen. Misschien moet daar ook wat beter op gelet worden?

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

bij uit schrijven en mn account verweideren wil ik mn bedrag terug

Pluspunten

Ik geef dit bedrijf negen punten

Ik zie op dit moment geen verbeterpunten

Dorsvloerweg 393 393

2661 MN Bergschenhoek