3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Prima site

Geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Website zit goed in elkaar. De 'helpdesk' reageert, bij vragen, snel en accuraat

Chatfunctie.

Pluspunten

Goede profielopbouw

Pluspunten

goed werkende website.

maak de afwijs knop vriendelijker, geen kwaad kijkend icoontje, of laat hem weg.

Pluspunten

Ik vindt 50Plusmatch een overzichtelijke en leuke site in ruimste zin van het woord zeker een aanrader!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

de privacy is goed geregeld fijn dat je altijd een foto kan zien (mits iemand geplaatst heeft)

flauw dat je niet kan zien wie op je profiel heeft gekeken als je gratis lid bent.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede site

De 'afstand' tussen gratis en betalend lid is te groot. Bij betalend lid kun je, meer dan in het profiel, goed zien wat iemand zoekt. Als gratis lid heb je daar geen kennis van, dus loop je vaak respectievelijk vaker een 'blauwtje'. Dat kan tot teleurstelling en afhaken leiden. Verder lees ik nergens dat je als gratis lid binnen acht dagen moet antwoorden op een persoonlijk bericht van een betalend lid.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Gezellig om door de profielen te bladeren

Lullig dat je niet je toegestuurde mail kunt lezen als je geen lid bent

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Prima site. Wel jammer dat je echt wel lid moet worden om door te kunnen gaan. Dus toch niet gratis

Zou leuk zijn als je de eerste twee weken gratis naar foto's kunt kijken. Een foto is wel erg weinig. Daarna moet je toch gaan betalen.

Pluspunten

Duidelijke site

Als je via de app een mail beantwoord kun je de eerdere conversatie niet zien, dat zou ik wel prettig vinden. Verder vind ik € 24,95 wel redelijk prijzig.

Pluspunten

Duidelijke website, Gratis leden kunnen op een ontvangen bericht van 'n volledig lid terug schrijven. Prijs kwaliteit verhouding is goed.

Het niet mogelijk maken dat leden zich inschrijven zonder dat ze hun profiel geheel invullen. foto's weigeren van mensen met 'n zonnebril op of waarvan het gezicht niet duidelijk te zien is. De door 50plusmatch toegezonden matchprofielen komen niet altijd overeen met het zoekprofiel, b.v. rokers of niet rokers. leden die méér dan een maand niet meer op de site ingelogd hebben onzichtbaar maken voor andere leden totdat deze leden weer inloggen(tenzij het betalende leden zijn)

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Betrouwbaar, goed gemonitord, duidelijk gebruikersvriendelijk.

Automatische quizzen of vragen is te gemakkelijk en voor velen ongewenst. Gratis lidmaatschap geeft nauwelijks mogelijkheden tot communicatie. Wellicht gratis helemaal schrappen en opties introduceren tegen gevarieerde tarieven!

Pluspunten

ls ik ben een aantal maanden lid geweest van Uw 50 plus Match...tot nu toe vind ik jullie de beste...ik heb Twoo ......senioren geluk...niet veel aan

vind het fijn dat ik dit nu voor 5 euro kan gebruiken beetje duur 24,95

Pluspunten

gemakkelijk toegang en (zo te zien) geen valkuilen...

Mogelijkheid om, b.v. bij een (half)jaar abonnement, tóçh per maand te kunnen betalen, i.p.v. het hele jaar in 1x te moeten betalen.

Pluspunten

Betrouwbaar bedrijf. Ben er tevreden over.

Geen verbeterpunten voor mij.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Overzichtelijk en makkelijk toegankelijk

Wanneer je gekeken hebt op iemands profiel en je wilt weer terug moet je steeds dezelfde pagina's weer langs om weer bij het volgende profiel te komen. Dat is erg jammer

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Overzichtelijke site

geen verbeterpunten

Pluspunten

Duidelijkheid over lidmaatschap. Geen valkuilen. Duidelijke site.

Geen.

Wel wat aan de dure kant...E 24,95 per maand vind ik best wel prijzig!!!

Pluspunten

Een duidelijke goed werkende site

Ga zo door!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Een duidelijke en goedwerkende site. Voldoende goede profielen.

Vermelden van sterrebeelden in de zoekopdracht. Aan gratis leden tonen wie je profiel heeft bezocht en/of geliket.

Pluspunten

Af en toe een aanbieding. Overzichtelijke website. De mogelijkheid om als gratis lid visjes uit te gooien.

Slechts één reactie mogelijk als gratis lid.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Het is heel overzichtelijk

Ik vind het prima zo

Dorsvloerweg 393 393