Pluspunten

Zeer duidelijk en goedwerkende site

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

tevreden

website zou wat duidelijker kunnen wat betreft opmerkingen en wijzigingen

Pluspunten

je wordt net lastig gevallen met mails als je dat niet wilt, vrije keuze hierin,

Pluspunten

Veel functies waardoor het niet gauw verveelt.

Vermelden dat je als gratis lid wel berichten kunt ontvangen maar niet kunt lezen. Is iets duidelijker vooraf.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Prima site.

Het zou fijn zijn als je niet betalend lid bent dat je dan toch de foto's kunt zien van degene die je profiel bezoeken. Vind dat er een laag gehalte hogeropgeleide is, wat mij wel wat tegenvalt.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Helder

wel of geen lid

Pluspunten

Duidelijke goed werkende site

Zet op één A4 alle mogelijkheden van zowel de betalende als de gratis leden. Zo zie ik nergens staan of een gratis lid contact kan opnemen met een betalend lid. Ook is niet duidelijk of een gratis lid kan antwoorden als hij/zij een bericht krijgt van een betalend lid

Pluspunten

Ik vind het een makkelijke overzichtelijke site met net aanbod. Je kunt ook makkelijk met elkaar berichten.

Zoek criteria uitbreiden met zoeken op alleen weduwe/weduwnaar

Foto.s onduidelijk

Pluspunten

duidelijk

geen

Pluspunten

Helderheid over voorwaarden ed

Toch (nog) een beetje stoffig. Het hoeft geen Tinder voor 50+ te worden, maar het zou wel fijn zijn als het iets meer hoger opgeleiden en cultuurminnaars trekt. Misschien eens een activiteit, bijvoorbeeld in een museum, organiseren? Een mix met de intentie van 'singles united' zou leuk zijn.

Pluspunten

Helder en gebruikersvriendelijk. Komt over als een eerlijke en ethisch verantwoorde relatiebemiddelingssite. Ook fijn dat het om een bepaalde leeftijdscategorie gaat. Ik heb vertrouwen in deze site.

De matches mogen wel wat beter worden afgestemd op mijn zoekcriteria. Ook denk ik dat het beter werkt als je altijd de foto's kunt zien van leden die op mijn profiel reageren in de periode dat ik geen lid ben van de site. Dat kan mij eerder ertoe brengen mijzelf weer in te schrijven.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

duidelijk en overzichtelijk

Pluspunten

Duidelijke overzichtelijke site!

Pluspunten

zeer overzichtelijk,prima site

geen

Pluspunten

duidelijke profielen . Hopelijk wat meer profielen uit mijn directe omgeving. de leukste zitten wat verder verspreid

Niet

Pluspunten

Makkelijk te vinden, goede website en veel reacties

Geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Site ziet er goed uit.

Zoekgebieden kleiner maken. Grote provincies als Brabant en Gelderland leveren onpraktische zoekgebieden op. Voor mij reden om af te haken.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goed ingedeelde site.... Goede communicatie mogelijk Eerlijk

Okk bij gratis lidmaatschap zou je foto van mensen die je bezoeken moeten kunnen zien.... dat wekt sneller interesse ,en eventueel vlugger je weer aan te melden als lid.....net zoals bij M4M doe er uw voordeel mee.... :-)

Pluspunten

Zeer overzichtelijk!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

heel gebruiksvriendelijk

de matches die u stuurt komen niet overeen met mijn zoekopdracht

Pluspunten

Werkt prima.

Jammer dat ik te laat zie dat u de afgesproken termijn automatisch gaat verlengen. Niet netjes.

Pluspunten

Een makkelijke site waar alles erg duidelijk is en waar vele leuke vrouwen op staan.Ik was een poosje uitgeschreven want had een relatie maar die is gestopt, en zonder te twijfelen heb ik mij weer bij jullie ingeschreven Gr. jan

Pluspunten

prima site en voldoende privacy. vragen aan personeel worden telefonisch goed beantwoord.

Dorsvloerweg 393 393

2661 MN Bergschenhoek