Pluspunten

Heldere opzet met gewaarborgde privacy. Heel goed.

Met ijsbrekers en likes doe ik niets, die mogen er voor mij wel uit.

Pluspunten

alles prima

Pluspunten

Makkelijke en overzichtelijke site, leuke aanbiedingen.

Foto's zijn vaak klein en onscherp

Pluspunten

De site werk goed. Leuke profielen met foto's. Af en toe voordelige aanbiedingen.

Ga zo door!

niets op aan te merken, ga zo door!!

Pluspunten

Gebruiksvriendelijk, duidelijk

quiz.... niet nodig wat mij betreft

Pluspunten

Duidelijke website

De continuatie wat verlagen

Pluspunten

goede zoekmogelijkheden op site.

Quiz en ijsbrekers mogen verdwijnen. Interessebericht is voldoende

Pluspunten

Helder, duidelijk. Echte personen, en geen fictieve geldklopperij.

Als rasechte Nederlander zou ik deze dienst natuurlijk graag gratis willen kunnen gebruiken, maar je kan nu eenmaal niet alles hebben.

Pluspunten

Duidelijk en een goede controle

Er staat een omlijnd vakje met chateaubriand maar dat werkt niet je kan alleen maar berichtjes sturen. Of is de chateaubriand alleen voor premium leden ? Dat is niet helemaal duidelijk

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Duidelijk en overzichtelijk. 1 op 1 chatten.

geen verbeterpunten.

Pluspunten

Prima website met uitstekende contactmogelijkheden. Bovendien een groot aantal potentiële partners. Ik vind de verhouding prijs/kwaliteit prima.

Er is een functie Things2Share waar iedereen kort kan melden wat hem bezighoudt. In de praktijk blijkt dat een kleine groep mensen deze functie overdadig gebruikt (soms al jaren achtereen - zij willen of. Inden geen partner). Er wordt/werd daar vaak ruzieachtig gedaan.

Pluspunten

Eerlijk , overzichtelijk en goede communicatie

Pluspunten

makkelijk toegankelijke site, gebruiksvriendelijk

quiz vragen vind ik niks..... bij de zoekopties een postcode meegeven en een maximum aantal kilometers, zoekgebieden zijn nu erg ruim....

Pluspunten

Leuke datingsite, het blijft vriendelijk en iedereen is, tot nu toe, heel normaal

Pluspunten

vind het integer in vergelijking met andere datingssites

stomme quiz vragen eruit doen

Pluspunten

Zeer overzichtelijk, duidelijk, gebruiksvriendelijk. Dating voor een doelgroep is erg handig!

Zou het niet weten.....

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Duidelijk en overzichtelijk,makkelijk te werken ermee.Niet al te veel kosten er aan verbonden.

Zou het zo niet kunnen bedenken.maar misschien grotere foto s.

Pluspunten

50plusmatch is een overzichtelijke datingsite . Volgens opinie onderzoek krijgt deze site een hoge score en dat gaf mij de impuls om in te schrijven.

Jammer is wel dat binnen mijn regio te weinig deelnemers staan ingeschreven. Zowel mannen als vrouwen geven aan (in mijn leeftijdscategorie) het liefst een partner te vinden in hun directe omgeving. Na ervaring zegt men dat een te grote afstand op den duur niet meewerkt .

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Een groot verloop aan leden. Een chatmogelijkheid De enorme loyaliteit voor niet-betalende leden....dat zij ook, weliswaar beperkt, kunnen meedoen De opvolging en snelle antwoorden van het team bij vragen van de leden.

Een duidelijke aangeving in het profiel of iemand wél of niet lid is....dat is nu niet zichtbaar. Ergens een korte uitleg over het gebruik van de 'ijsbreker'. Dat deze dient als eerste contactname van niet-betalende leden. (velen kennen de zin niet van een ijsbreker) Grotere foto's ! Maakt alles aantrekkelijker. De mogelijkheid om andere foto's op je eigen profiel te kunnen plaatsen, zoals een foto met mijn volwassen kinderen op. Zijn wijzelf niet verantwoordelijk voor onze eigen geplaatste foto's?

Pluspunten

Makkelijke site. Duidelijk

Misschien alle fotos laten zien aan gratis leden

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

duidelijk,betrouwbaar,overzichtelijke gebruiksvriendelijke site.

Vond het wel streng overkomen, toen er een foto geweigerd werd en direct mijn profiel geblokkeerd werd omdat de mail met waarschuwing mij niet bereikt had. Verder gewoon een goed medium.

Pluspunten

Gemakkelijke site, geen ingewikkelde procedures.

Alle foto's laten zien aan een gratis lid. Men is dan wellicht meer gemotiveerd om betalend lid te worden.

Dorsvloerweg 393 393

2661 MN Bergschenhoek