Toegankelijkheid voor iedere 50 ++++

Pluspunten

- Heel toegankelijk - Goede profielvragen - Niet te duur; wel jammer dat aanbiedingen vooruit betaald moeten worden.

Geen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

duidelijke en goed werkende website. Goede zoekfunctie. Mailwissel verloopt vlot.

wil ook naar vriendschap met gelijk geslacht kunnen zoeken! Niet alleen vrouw zoekt man! of anders om. wil graag andere leden van 50plusmatch bereiken voor kleine uitstapjes/ doe dingetjes. Maar onder "Oproepen" is geen zoekfunctie naar provincie- heel jammer. Graag oproepen naar provincie kunnen plaatsen en vinden. er zijn foto;s onder zoeken dubbel geplaatst.

Pluspunten

Zeer betrouwbare deelnemers op deze site. Mijn doelgroep 65+ is goed vertegenwoordigt.

Pluspunten

Duidelijke site, overzichtelijk, betrouwbaar

Teveel verschil in de aanbiedingen van lidmaatschap en dat je vooruit het hel bedrag moet betalen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

- Leuke extraatjes: oproepen, quizzen, - Aanbieding van 5 euro, heeft gemaakt dat ik toch weer even lid ben - Anoniem surfen aan en chat uit kunnen zetten. - De site voelt "betrouwbaar" waar dit aan ligt kan ik niet precies benoemen en waarschijnlijk is het en en... Er zijn veel overeenkomsten met andere sites en toch is dit mijn eerste site waar ik voor betaal?! - Heb bij verbeterpunten foto's staan, tegelijkertijd vind ik het wel positief, fijn, en integer, dat je een werkelijke goeie foto moet plaatsen en niet b.v. een mooi plaatje.

- Alleen maar foto's van jezelf (portret) - Dus geen foto van je hobby of dat wat je leuk vindt of bv, mooie reisfoto's - Zou leuk zijn wanneer onderwerpen nog wat meer apart kunnen, bijvoorbeeld motorrijders zoeken motorrijders, duikers zoeken duikers, muzikanten. Nu kan dit alleen bij oproepen en staat het door elkaar waardoor je misschien die anderen net niet vindt omdat de oproep langer geleden is. - Weet dat het om daten gaat maar mensen (ook ik) ben/zijn vooral ook op zoek naar mensen om mijn interesses mee te delen b.v. - Vind sommige dingen moeilijk te vinden of uit te voeren b.v. een filmpje plaatsen, zoals een you tube filmpje. - spiritualiteit mis ik.....diepgang...niet dat het moet maar als ik erover nadenk zou ik dat wel erg leuk vinden om daar meer mogelijkheden in te vinden om hier iets met elkaar, mee te kunnen (begrip dat dit wel wat vaag is;) - Zou wat meer opties willen hebben als: blogs van mezelf die openbaar te lezen zijn maar wel bij mijn account/profiel horen

Pluspunten

Vertrouwenwekkend

Bij de eerste melding watbuitgebreidere uitleg

Pluspunten

ik zou inderdaad dit bedrijf aan iedereen in mijn omgeving aanbevelen-perfecte orde!!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Duidelijke site met bijna allemaal echte profielen. Niet te gek duur. Makkelijk in gebruik.

bij gratis lidmaatschap wel kunnen reageren op een bricht van een betalend lid. Kon voorheen wel ,lijkt nu niet meer te kunnen. jammer.

Pluspunten

Het is duidelijk allemaal, ook als er kontakt gelegd is. Prima en ik hoop dat velen hier plezier aan beleven!

Pluspunten

Veel info over kandidaten, betrouwbaar

Om mijn lidmaatschap de eerste keer teverlengen heb ik een nieuw profiel aangemaakt waardoor al mijn gegevens en mailwisselingen weg waren, eigen schuld, maar toch jammer....

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Duidelijk

Pluspunten

Duidelijkheid omtrent kandidaten. Geen "fake"profielen zoals bij andere sites. Eerlijke voorstellen conform zoekprofiel. Prima site.

Op dit moment nog niet.

Pluspunten

duidelijk, eenvoudig, eerlijk,

Pluspunten

Alles is goed

Geen

Pluspunten

Veel aanbod filters zijn prettig

Filters werken niet altijd bij voorstellen partner

Pluspunten

Duidelijke site, beheerder grijpt indien noodzakelijk snel en respectvol in. Ik heb geen negatieve ervaringen te delen.

Ik vind het prettig om te kunnen zoeken op regio of provincie, iets dat nu niet kan.

Pluspunten

Betrouwbaar en degelijk.

Weinig hoog opgeleide mannen. Ondanks mijn aangegeven voorkeur voor hoger opgeleiden, krijg ik matches met MBO-ers.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Website is gebruikers vriendelijk. Mogelijkheid om tijdelijk te stoppen ervaar ik als positief.

Jammer dat ik als vrouw de profielen van de andere dames niet kan inzien. niet voor zoeken naar relatie maar naar vrienden.

Pluspunten

Overzichtelijk, heldere opzeggingsregels,

Naast provincie-opte ook kilometers van woonplaats optie en zelfde woonplaats optie. Mensen verplichten eigen woonplaats in te vullen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Duidelijke site, werkt simpel.

Bij alle keuze-plekken-bladzijden de woonplaats vermelden.

Pluspunten

Snelle Overboeking . Correcte afhandelingen .

Pluspunten

discreet, heeft iets vrolijks en luchtigs.

op een gegeven moment ook werkelijk stoppen na uitschrijven van een cliënt

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Duidelijk en niet zo ingewikkeld

Via iPhone zijn nog niet alle opties mogelijk.

Dorsvloerweg 393 393

2661 MN Bergschenhoek