Pluspunten

Zeer betrouwbare site. Tot nu toe nog geen twijfelachtige dingen meegemaakt. Daarom toch maar weer een abonnement genomen

Sommige foto's zijn wel heel erg in de verte genomen waardoor de betreffende persoon nauwelijks zichtbaar is. Met een iets uitgebreidere zoomfunctie zou dit kunnen worden verbeterd

Pluspunten

Duidelijke overzicht en bericht geven van de leden.

Ik vind het jammer dat niet de mogelijk bestaat om op een bepaalde afstand te zoeken

Pluspunten

Prima site werk goed

Ik zou graag willen weten bij wie ik in de favorieten sta. Ook zou ik willen kunnen zoeken op sterrenbeeld.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

heel duidelijk en overzichtelijk

Waarschijnlijk zouden jullie meer abonnees hebben als de prijs iets aantrekkelijker zou zijn.

Pluspunten

Ben pas lid maar lijkt me een goede site om je maatje te vinden

Pluspunten

klaar en duidelijk

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

goede overzichtelijke site

zou prettig zijn, als er na afloop van ab. nog een mogelijkheid is onbetaald lidmaatschap te hebben, alleen dan met berichtjes ( standaard)

Pluspunten

Fijn om uit leeftijdsgenoten de keuze te maken keurige pagina en makkelijk alles te vinden... top site!!

geen

Pluspunten

Lijkt mij een goede site.

Ik zou het nog niet weten ben pas echt lid.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede prijs - kwaliteit verhouding

Niet altijd de juiste matches (bijv. HBO - MBO)

Pluspunten

Site werkt gemakkelijk en is overzichtelijk.

Soms is de mail traag.

Pluspunten

De bedriegers worden er snel uitgepikt. Up to date (letterlijk en figuurlijk). Makkelijke site.

Site werkt soms niet zo soepel

Pluspunten

Gebruiksvriendelijk en klantgericht

Kan ik niet echt bedenken

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Duidelijke profielen Gemakkelijk om in contact te komen Gemakkelijk om verdere contacten te weren

Mogelijkheden bij langere abonnementen maandelijks de desbetreffende premie te betalen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Duidelijke en overzichtelijke site. Voor zover ik dit kan beoordelen biedt 50Plusmatch meer mogelijkheden om op een profiel te reageren dan bij andere sites.

Heb ik (nu) niet!

Pluspunten

Hele duidelijke overzichtelijke site,dit in tegenstelling met andere,die zijn vaak rommelig en daar kun je geen antwoord geven op een bericht,als je geen betalend lid bent.ook timeline en things2share zijn heel goed.

Helemaal goed zo

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

gemakkelijk in gebruik

Pluspunten

Goede informatie, voldoende voor een eerste oriëntatie en een praktisch goed te bewerken programma

De aanwezigheid van één of meer foto's lijkt me onontbeerlijk, ook in de eerste berichtgeving

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Heel erg duidelijke site. Heb ook gekeken op andere sites, maar deze is echt zo makkelijk.En als niet betalend lid kun je ook best nog wel veel.

Ik vind het goed zoals het nu is.

Pluspunten

Overzichtelijke site. Direct support bij vragen. Gebruikvriendelijk.

Jammer dat met een gratis lidmaatschap je weinig kunt. Met zogenaamd proefabonnement van bijvoorbeeld een week kun je je beter oriënteren op zo'n site.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

duidelijk, eenvoudig en laagdrempelig, voordeel is er alleen vanaf 6 maanden, anders betaal je veel te duur voor een maand komen er inschrijfkosten bij, ( online ) doorsturen van berichten

geen of zeer weinig aanbod van mannen uit zuid limburg er is een zoekmachine voor je wensen, maar er komt uiteindelijk geen voorkeur naar voren die je wel hebt aangekruist als je dan verder scrolt of iets opent, van een profiel onderweg kom je daarna weer bij pagina 1 uit van de 25 , terwijl je bij pagina 12 tijdelijk naar een profiel bent gegaan en dan terug komen is niet mogelijk, tenzij je pag.1-12 opnieuw gaat door zoeken naar pag 13 te starten

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Een open site en prettig in gebruik. Makkelijk in te vullen en ook weer te herschrijven als je iets wilt aanpassen. Ook foto's makkelijk plaatsbaar. Things 2 Share erg leuk!

Graag de foto's met veel bloot erop en zonnebrillen als profielfoto weigeren. Ook eens totaalplaatje als profielfoto goed keuren of een foto van hun huis of tuin, jullie accepteren toch ook zonder foto! Leden die al heel lang lid zijn (meer dan 1 jaar) een extra maand geven als extra.

Pluspunten

Transparant

Weinig

Pluspunten

Makkelijk toegang,goede voorwaarden

Pluspunten

Gecontroleerde profielen

eigenlijk niet.....

Dorsvloerweg 393 393