Pluspunten

Duidelijk, goede eerlijk en snelle klantenservice, de vragen de Home/start pagina geeft veel weer duidelijk een quiz en wat andere leuke dingen , echt gewoon mooi en goed

Geen verbeter punten , gelukkig geen chat, 1 verbeter punt misschien een kop tekst pakkend voor je profiel, en ook in je berichten

Pluspunten

Duidelijkheid, bijna geen fake-profielen waarneembaar. Site is helder en is de beste wat op dit gebied te krijgen is.

Niet van toepassing, alles werkt vlekkeloos.

Pluspunten

zeer up-to-date

iets minder star

Pluspunten

Duidelijk. Goede prijs kwaliteit verhouding

Bij het geopend hebben van een profiel kun je deze alleen maar blokkeren of verbergen. Handig als je deze ook direct in de prullenbak kan doen.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

U vertelt vriendelijk doch oprecht dat ik 'echt lid' moet zijn. Anders is het werken (begrijpelijk) niet te doen.

Ik denk zelf dat de maandprijs nog wel te doen is, maar dat ik gelijk 6 maanden moet boeken vind ik een beetje lang. Ik ga er vanuit dat als het binnen een maand niet lukt, lukt het later evenmin. Vandaar ook mijn reclame €5 lidmaatschap. Ik zal overigens geen enkele site bij een ander aanbevelen. Ik praat hooguit over ervaringen met een ander.

Pluspunten

Betrouwbaar , duidelijk en eerlijk

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Een hele goede helpdesk die wat naar mijn mening ontbreekt op de site gewoon per mail oplost. M.i. ontbreekt er op de site dat je je eigen historie voor wat betreft verzonden berichten kan inzien ook als iemand zich heeft uitgeschreven.

Dat wat m.i. ontbreekt oplossen :-) Lastiger maar vast oplosbaar is het voorkomen dat profielen niet op berichtjes reageren terwijl ze na het versturen wel online zijn. De suggestie wordt bij mij dan gewekt dat het "haarlemmerolie" profielen zijn.

Pluspunten

Gewldig en duidelijk

Staan niet altijd een plaatsnaam bij dat is wel jammer

Pluspunten

goeed

geen

Pluspunten

Duidelijke en goed omschreven profielen. een echt pluspunt is wel dat gratis leden kunnen reageren op een mailtje van een volledig lid.

Bij een heleboel profielen staat wel de provincie vermeld, maar ontbreekt de woonplaats. Gewoon verplicht invullen door de klant want Noord of Zuid van een provincie kan wel meer als 100 km. schelen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

doen wat ze zeggen

Beter controleren op mails....fatsoen is soms ver te zoeken...of er wordt helemaal niet gereageere

Pluspunten

Tot nu toe de beste

Meer luisteren naar leden als er klachten zijn..Er zitten vele getrouwde mannen op site..

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

alléén 50-plus

voorlopig vind ik de laatste 'vernieuwing' nog géén verbetering ... zeker niet op een groter scherm .

Pluspunten

Professionele aanpak

Geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

als je betaald weet men dat het serieus en betrouwbaar is

heb helaas na paar dagen ondervonden dat mn profiel helemaal weg was en ook mn wachtwoord, moest me opnieuw registreren

Pluspunten

Betrouwbaar en veilig

Pluspunten

prima data

niets te verbeteren

Pluspunten

Heb geen ervaring met andere datingsites, maar ervaar 50Plusmatch als erg gebruikersvriendelijk, overzichtelijk en betrouwbaar.

Een systeem invoeren dat leden direkt kunnen zien in welk deel van het land je woont vóórdat ze je profiel aanklikken. Hiermee wordt irritatie bij zowel de bezoeker als degene die wordt bezocht voorkomen, omdat het vaak voorkomt dat de (gewenste) woongebieden niet overeenkomen.

Pluspunten

Eerlijke site met heldere informatie

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Betrouwbaar en heel erg overzichtelijk.

Heb ik op dit ogenblik niet

Pluspunten

Betrouwbare site, makkelijk te begrijpen, snelle service. Lekker rustig en overzichtelijk, geen reclame en toeters en bellen.

Bij "iemand vind je foto leuk" kan een iemand die niet lid is, niet zien wie dat was. Dan hoeft deze optie ook niet bij het profiel van een niet betalend lid te staan. Betalende leden die deze optie gebruiken hebben hier nadeel van.

Pluspunten

Veilige site, geen risico op 'besmetting' PC Duidelijke profielen van kandidaten uit mijn leeftijdscategorie. Fijn en veilig mailsysteem Leuke tips in de mail Fijne site!!!

Chat-programma laat niet zien wanneer de ander aan het typen is waardoor de reactie vaak achteraf komt.

Pluspunten

overzichtelijke site met veel leden

Dorsvloerweg 393 393

2661 MN Bergschenhoek