Pluspunten

Over het algemeen goed. De site is helder.

Ik merk dat de rubriek 'ik zoek', meestal niet ingevuld wordt. Wat is dan de zin van deze rubriek? In 'wie ik wil vinden' wordt deze gegevens (immers) wel verteld.

Pluspunten

overzichtelijk en discreet

geen verbeterpunten

Pluspunten

Het werkt perfect. Je krijgt direct een mailtje als iemand reageert op je profiel en zelf kun je ook heel makkelijk direct reageren.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Kan niet zo heel veel vertellen over deze website. Zier er goed en klantvriendelijk uit. Heb er een maand opgezeten. Diverse dates gehad waarvan één waarmee ik verder ga.

De chat. Dat is echt hopeloos. Althans mijn ervaring. De helft van de berichten komen niet door, of als je berichtje wil versturen komt je oude bericht tevoorschijn. Dan moet je die eerst helemaal verwijderen voordat je een nieuw bericht kan maken. Dat was wel irritant

Pluspunten

Prima overzichtelijke site, veel profielen in je eigen leeftijdscategorie.

je kan niet zien of iemand jou heeft toegevoegd als zijn/haar favoriet.

Pluspunten

50Plusmatch is een zeer handzame datingsite. Bovendien is er zeer een ruime keuze aan deelnemers.

Pluspunten

Naar mijn mening ,allemaal serieuze leden geen betaalde diensten e.d.

Misschien wat meer laagdrempelige bijeenkomsten

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Heldere site met leuke profielen

Niet

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

leuke profielen met prima beschrijving

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Ik ben nog te kort op de site om een uitgesproken mening te hebben. Tot zover nog geen klachten.

2 sterren: slechter dan verwacht

Bedrag voor lidmaatschap per maand afschrijven en niet in 1 keer. (b.v. 3 mnd. trekt U meteen 44 euro af) vind ik zeer dom.

Pluspunten

makkelijk zoeken en duidelijk

opschonen van oude data

Pluspunten

Overzichtelijk, correct

Als je op HBO of WO zoekt, krijg je toch MBO geschoolden in beeld.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Eerlijk en betrouwbare site

Als je christen bent en je selecteer daarop. Komen er roch mensen in beeld die atheist zijn oid.. min puntje

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Blijf zo doorgaan en de hoop die ik heb om een leuke vrouw te vinden komt via jullie vast dichter bij en als deze vrouw dan uit friesland komt is dan helemaal geweldig? ik mag dan ook wel zeggen ga op deze weg door met uw bedrijf u bereikt dan vast een hele groep mensen die nog singel zijn die u vast en zeker aan een vrouw of man kan helpen.ik wens u veel succes met uw bedrijf, Ga zo door.

Graag zou ik in dien mogelijk een verlaging zien in de prijs is dat op dit termijn mogelijk of te zijner tijd?

Pluspunten

Betrouwbare datingsite

Geen verbeterpunten

Pluspunten

Overzichtelijk, mooie site, toegankelijk en zonder poespas.

Ik zou ze zo snel niet weten

Pluspunten

Groot aantal leden, staat goed bekend bij consumenten programma's, dat is zeker fijn idee

Kwaliteit en formaat van de fotos kunnen beter, de zoek mogelijkheden zijn beperkt, kan bv niet zoeken op woonplaats of hobby's ........ en veel leden zijn geen betalend lid, zodat mail contact dan niet of zeer moeizaam verloopt. Als je bij betalen niet goed oplet dan wordt er bij het aflopen van je tijd, vervolgens automatisch geld van je rekening afgeschreven, dat is geen fijn gegeven (lijkt op dat gebied wel een foute sportschool)

Pluspunten

Overzichtelijk; duidelijke richtlijnen en prijzen. Fotobeleid is goed Mailing correct

Overzicht van degenen die het laatst hebben ingelogd per leeftijd en niet alleen de laatste 50 binnen je eigen zoekcategorie. Als je even er buiten wilt gaan, moet je eerst de leeftijd in je eigen voorkeuren gaan veranderen. Ik vind dit jammer. voor de laatste verandering was dit aspect veel beter.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Divers aanbod van kandidaten.

Fundaters onderscheiden van serieus zoekenden door een aparte site te creeeren.

Pluspunten

Een betrouwbare datingsite waar geen Facebook account voor noodzakelijk is.

Pluspunten

Ben al lid geweest bij vier andere dating sites, ik vind dat jullie het beter doen, met de vr. gr. van Arnold

Dorsvloerweg 393 393

2661 MN Bergschenhoek