Pluspunten

Een van de betrouwbaarste site wat daten betreft,en goed overzichtelijk.

Pluspunten

Alleen maar positieve punten de site zit geweldig in mekaar ! Ik ben zeer tevreden

voor mij geen.

Pluspunten

Goede datingsite,veel mogelijkheden zelfs als gratis lid! Vooral de rubriek oproepen vind ik echt een pluspunt!

geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Het feit dat het zich voornamelijk richt op de categorie van 50 plussers. Verder de gebruiksvriendelijke site.

Te veel en te vaak worden profielen geplaatst die te summier en te weinig concreet zijn. Daarom is het lang niet altijd mogelijk om aanknopingspunten te vinden in het profiel van de ander. Mogelijk kan hier naar gekeken worden, nog voordat het profiel wordt opgenomen in de data bank.

Pluspunten

Verzorgde site.

Geen.

Pluspunten

Prettige, overzichtelijke datingsite.

Pluspunten

foto's en beschrijvingen van aangeklikte mogelijke vriendschappen zijn helder en prettig duidelijk.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Nette Site let goed op de gang van zaken.

Pluspunten

Goed verloop van personen. Ruim aanbod . Goede comunicatie mogelijk.

Pluspunten

Adequate informatie over matches, behalve dat een hele provincie als ""woonplaats"" veel te groot is.

Pluspunten

prijs bij 50plusmatsch a 14.95 per mnd bij 3mnd prijs bij rel.planet a 9,00 per mnd bij 3mnd

Pluspunten

Pluspunten

Goed overzichtelijk er word veel geboden. Veel mogelijkheden en een redelijke prijs en een nette betrouwbare site.

Pluspunten

Dit jaar heb ik verschillende datingsites vergeleken, maar 50plus springt er met kop en schouders bovenuit, veel meer mogelijkheden, een gezellige site waar iets gebeurd, als je mee wil doet met de things to share, kun je daar zo verslaafd aan raken dat je alleen daarom al bij zou tekenen, haalt veel eenzamen uit hun isolement, regelmatig nieuwe inschrijvingen en er wordt snel en op klachten snel gereageerd, Beveel 50plus van harte aan als de beste datingsite voor 50 Plussers !

Pluspunten

Er staan getrouwde mensen ingeschreven!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Krijg relmatig berichte n maar vaak niet het niveau wat ik zoek. Bovendien heb ik geen foto geplaatst en dat werkt niet in mijn voordeel. Dacht dat de rest belangrijker was , misschien in de toekomst toch maar doen.

Pluspunten

Mijn ervaring is nog kort , 4 weken. Maar site is helder. Je wordt snel geïnformeerd over matches, mensen die jee profiel bezoeken. En mogelijkheid om je identiteit via inzenden kopie paspoort , het motto 'gecontroleerd' te geven.

Pluspunten

Ben al jaren lid maar ook hele tijden gratis lid, en ben erg tevreden met vooral het iedere dag weer doormailen van nieuwe matche`s. ! Tevens is het een erg gebruiksvriendelijke website.! Henk Reinders.

Pluspunten

Voor 50 plussers volop de kans om mensen te ontmoeten en te kijken of een nieuwe relatie er in zit. Andere datingsites, waar ik ook ervaring mee heb geven minder respons. Heb de ervaring dat mensen op 50plusmatch er serieuzer mee omgaan. Dat er soms ook teleurstelling is is begrijpelijk. We blijven mensen. Ook qua prijs is het voor iedereen, zeker als je kijkt naar drie maanden of langer, betaalbaar.

Pluspunten

Ik kan alleen maar zeggen de beste datingsite die er is in nederland

Dorsvloerweg 393 393

2661 MN Bergschenhoek