Pluspunten

Goede ervaring

Pluspunten

Prima datingsite die waarmaakt wat zij belooft.

Pluspunten

Ik heb slechte en gevaarlijke ervaringen gehad op andere dating sites en beoordeel 50plusmatch als veilig, betrouwbaar en veelzijdig Tom uit Beekbergen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Prima datingsite, heel overzichtelijk. Alleen de matches kloppen nooit. Leeftijd of provincie kloppen niet met het gevraagde

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Nog niet gevonden wat ik zoek. De gratis leden blijken meestal ondermaats te zijn. Mijn aanbeveling stuur alleen profielen van volledige leden met foto door.

Pluspunten

Duidelijke en uitgebreide site met heel veel mogelijkheden, overzichtelijk en gebruiksvriendelijk

Pluspunten

Ik heb gelukkig hele goede ervaringen met deze dating side en heb gelukkig een nieuwe partner gevonden

Pluspunten

Makkelijke, snelle en overzichtelijke site met voldoende aanbod. Voldoende privacy

Pluspunten

Duidelijk zicht op mail en bezoekers. Snel een adequaat antwoord op vraag aan klantenservice

Pluspunten

Een prettige datingsite met ruim gebruikersgemak

Pluspunten

Prima betaalbare site

Pluspunten

Prima. Jammer dat mnl.leden zó zelden 'n berichtje sturen. Ze kijken alleen maar !! In de profielen wil ik het gewicht in kilo's weer zien ! Een partner vinden is niet eenvoudig via de datingsite: het is hoofdzakelijk een enkele vriendschap, die je opdoet.

Pluspunten

Prima Site met eerlijke profielen,duidelijke voorwaarden geen geld klopperij je weet waar je aan toe bent.

Pluspunten

Leuke site met veel pluspunten en tevens een klantvriendelijke organisatie. Ik heb goede ervaringen met deze site en de souplesse als er administratief even iets fout loopt. Aanrader!

Pluspunten

Mijn bevindingen van 50plusmatch zijn een geweldige site Er zijn zoveel mogelijkheden ,erg leuke voorgeprogrammeerde teksten naar iemand versturen)niet alleen interesse berichtjes.. En dan de muziek die men bij het profiel kan plaatsen, dat vind ik echt uniek van deze site, dat ben ik nog nooit tegen gekomen Daarom beveel ik deze site van harte, aan allen die opzoek zijn Vr gr Masja38

Pluspunten

Lekker duidelijk en degene die geen lid zijn kunnen toch reageren wanneer je hun een bericht stuurt! Én ze kunnen mijn bericht lezen! Ik vind het heel onbehoorlijk zoals Parship dat doet: mensen kunnen je een bericht sturen en weten niet dat je het in het geheel niet kunt lezen (!) én dat antwoorden al helemaal niet mogelijk is. Hun leden worden voor de gek gehouden zonder dat ze het weten én degeen die zij schrijven wordt afgedaan als een onbehoorlijk, niet reagerend mens. Treurig! Erg goed dat foto's geprint kunnen worden.

Printversie verzorgen, zodat je nog eens rustig de gehele correspondentie kunt overzien.

Pluspunten

eerlijke site, serieuze kandidaten

iedereen zou eigenlijk gelijk bij de inschrijving een foto moeten toevoegen en liefst in de camera kijken, dat scheelt oor de zoekers een hoop verschil.

Pluspunten

Heldere informatie. Geen moeilijke handelingen. Overzichtelijke plaatsingen. Vermoedelijk betrouwbaar.

Geen.

Pluspunten

serieus naar mijn idee (maar wie ben ik) geen nep-profielen van mijn leeftijd

kan niks bedenken

Pluspunten

Deze site is niet opdringerig. Maar heb wel met gratis fake persoon in het buitenland contact gehad, ze maakt gebruik van foto's van een modellen bureau. Mogelijk een Nigeriaan in Dubai !!!! Heren en dames let goed op!

50+ zou een berichtje kunnen zenden als op een eerste contact na 14 dagen nog niet is beantwoord. Het is beter iemand te laten weten als je geen interesse te hebben dan geen bericht. Het afwijzen is wederzijds en geen misdaad, maar een recht.

Pluspunten

Je wordt in alle opzichte serieus genomen op deze site. Fake personen ben ik hier niet tegen gekomen, terwijl dit op andere soortgelijke sites we het geval is.

Pluspunten

Alleen maar positieve punten: behalve dat mensen hun gewicht weer zouden moeten vermelden.

Heren nemen geen iniatief (op een enkeling na). Ze reageren vaak niet op 'n berichtje, hoe aardig ook. Ze zijn slecht gekleed.

Pluspunten

Heb al enige malen gehad dat ik een bericht kreeg maar niet kon lezen omdat door jullie het bericht al was verwijderd omdat degene die het bericht gestuurd had geen member meer was! Kan dat niet blijven staan tot het bericht gelezen is?

Dorsvloerweg 393 393

2661 MN Bergschenhoek