3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

snel, overzichtelijk en gemakkelijk te kiezen

slechte kwaliteit qua scherpte van het beeld op de site en vooral de te kleine foto's Te ingewikkelde methode om foto's te kijken waardoor een gedeelte van het profiel verdwijnt. deze beoordeling is gedaan vanaf een laptop, ik heb geen ervaring hoe dit allemaal gaat met een smartphone.

Pluspunten

duidelijkheiod

de snelheid van de gegevens

Pluspunten

Weinig spam , goede aansluitende profielen .

Server snelheid of MB's opvoeren . Gisteren avond zeer moeilijke communicatie , berichten bleven hangen of kwamen niet aan bij de ontvanger . Van de ontvanger berichten ontvangen die weer niet beantwoord konden worden , m.a.w. de afzender verstuurde , ontvanger wacht en krijgt geen berichten binnen . Afzender krijgt een bericht van de ontvanger , beantwoord deze maar de ontvanger krijgt deze weer niet , heel vervelend .... vooral als je op het punt staat een1e afspraak te plannen. tegenpartij krijgt dan onbedoeld het gevoel dat de ander afhaakt dan wel geen interesse toont ...

Pluspunten

Duideliijke site.. op een pagina overzicht van kandidaten..betrouwbaar door geselekteerde kandidaten..

standaardteksten aanvullen indien deze gestuurd wordt door een gratis lid...de tekst is erg onpersoonlijk, maar wordt meestal gestuurd als iemand geen bericht kan sturen...

Pluspunten

Betrouwbaar, klantgericht, duidelijke regels die door 50PlusMatch correct maar niet rigide worden toegepast, dat heb ik wel eens anders meegemaakt. Ruikt minder naar geld dan andere datingsites. Meer reacties van serieuze (en toch humoristische ;-) kandidaten in mijn regio en in mijn situatie: Bingo.

Bij scrollen in het zoekenscherm valt het beeld na een paar pagina's in stukjes uiteen. Zou overigens ook aan mijn laptop kunnen liggen.

Pluspunten

DANK VOOR DE SNELHEID VAN HANDELEN. IK HEB HET ALS ZEER PRETTIG ERVAREN

Pluspunten

Ik vind het een hele goede site Goed over zicht Er zitten ook geselecteerd mannen tussen Er wordt op tijd gezegd dat je moet betalen of anders Gratis lid Ik kom zeker terug als het uit zou zijn met me vriend

Wat mij op viel als je op de lijst keek van de mannen Dat vaak de zelfde foto weer in een andere lijst stond Van die persoon Jammer

Pluspunten

Ben erg tevreden over deze site

Pluspunten

Prima .Best veel contacten gelegd. Meestal heel positief.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Vind het zwaar onbeleefd, dat na het verstrekken van een berichtje, ondanks daar naar gevraagd, MEN NIET DE MOEITE NEEMT ,om een reactie te geven. BELEEFDHEID VERWERFT VÉÉL EN. ONBELEEFDHEID BEDERFT VÉÉL.Vind ook het gedoe met die cadeautjes onzinnig, geldklopperij dus. karlakowil

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Heel gebruiksvriendelijke site!

Pluspunten

Uitstekende service,duidelijkheid en veiligheid staan voorop.

Pluspunten

Wat ik van 50plus jammer vindt dat er veel vrouwen op staan die van een man misbruik maken ,en je meld dat bij 50plus . Maar je hoord nooit er meer iets van ,ik heb dat al drie keer mee gemaakt echt jammer van 50plus

Pluspunten

ik zou liever betalen voor elk contact dan 3 maanden met geen contact

Pluspunten

Ben zeer Positief over 50plusmatch.nl

Pluspunten

Prima site, veel mogelijkheden en mijn inziens betrouwbaar

Pluspunten

leuke site met veel mogelijkheden

Pluspunten

Heb mijn huidige vriend 3.5.jaar geleden via 50plusmatch leren kennen.

Pluspunten

goede website

Pluspunten

Veel dames uitgebreide omschrijving heel open en toch heel anoniem in het begin, doorgaan zou ik zeggen.

Dorsvloerweg 393 393

2661 MN Bergschenhoek