3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

een van de weinige websites waar ik mij als 50 plusser veilig voel.

Pluspunten

Een gemakkelijke site ook voor personen van 70+

Pluspunten

Pluspunten

Prima site, goed contact indien nodig.

Pluspunten

goede datingsite nog geen succes gehad

Pluspunten

geen bedrog, eerlijk discreet in benadering klant

Pluspunten

Veilig en betrouwbaar en gelukkig niet zo schreeuwerig . Zoals de site voor hoger opgeleiden,etc. Bij deze site gericht op 50plus is iedereen welkom

Pluspunten

Een hele fijne datingsite. Overzichtelijk en goede matches

Pluspunten

Ik ervaar 50plusmatch als een integere datingsite. Tot nog toe geen mooie date gehad maar dat ligt volgens mij niet aan het concept en de werkwijze van 50plusmatch. Ik vermoed toch ook een aantal ""fakes"" in het bestand. Het komt wel goed. Ik heb vertrouwen in mezelf en in 50plusmatch.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

deze site voldoet aan mijn wensen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

is een goed product

Pluspunten

Het is een hele goed datingsite, maar helaas bijna geen mannen die voldoen, naar mijn maatstaven>

Pluspunten

50 plusmatch is een degelijke datingsite. Ik heb eerlijke reacties gehad en diverse dates. En ik heb er ook diverse leuke vriendschappen opgedaan ook al is het niet tot een relatie gekomen. Weliswaar wordt woonplaats niet altijd of niet altijd eerlijk ingevuld en regelmatig blijkt de leeftijd niet te kloppen, maar ik ben zelf geen fakeprofielen tegengekomen. Aan de foto's kun je zien of iemand je bevalt of niet, leeftijd is ook maar een getalletje, dus wat maakt het uit of er een paar jaartjes afgeknabbeld zijn. Er wordt open en eerlijk gecommuniceerd ook als het niet tot een date komt. Het maakt natuurlijk wel uit hoe je jezelf opstelt. Regelmatig hoor ik ook van dames dat de heren die reageren onbeschaafd of onbeschoft zijn of meteen over sex beginnen. In dat geval begrijp ik dat er geen reactie gegeven wordt.De webmaster zit er behoorlijk boven op, soms wat teveel naar mijn zin, want hij bepaalt uit jouw geüploade foto's welke foto prominent in je profiel mag staan. Hij hanteert daar overigens heel terechte criteria voor. Ook de profielteksten worden gecontroleerd, want ik heb ook al terechtwijzingen gehad, als hij vond dat ik iets te gemakkelijk buiten de site om bereikbaar was :-). Kortom er is veel kaf tussen het koren, maar deze site is eigenlijk wel koren tussen het kaf. En de prijs per maand is alleszins redelijk als je het vergelijkt met andere datingwebsites. Bij diverse datingsites zie je ook scammers verschijnen, die erop uit zijn om je te plukken, meestal van Russische of Afrikaanse oorsprong. Vaak is de webmaster niet eens bereid om die profielen te verwijderen (""teveel werk, morgen staan ze er weer""). Ook die ben ik op deze datingwebsite niet tegengekomen.Dus de webmaster zit er echt wel bovenop binnen de mogelijkheden die hij heeft.

Pluspunten

Uitstekende datingsite met goede diensten, betrouwbaar en professioneel.

Pluspunten

is okè

Pluspunten

Behulpzaam. netjes Aardig

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Is een betere datingsite, redelijk actief tov de anderen. Jammer dat je niet een bericht krijgt of je wilt verlengen en hoelang.

Pluspunten

Goede overzichtelijke duidelijke datingsite

Pluspunten

er wordt veel gebruik gemaakt van de kennismakingsmethode, er doen veel mensen mee, dat geeft ruime keuze.

Pluspunten

Als ik vergelijk met Pepper en Lexa waar ik ook lid van ben geweest ben ik heel tevreden over deze 50+ site.

Pluspunten

goede site voor de 50 plus

Dorsvloerweg 393 393

2661 MN Bergschenhoek