Goede en snelle service

Perfecte service; snel en persoonlijk door handgeschreven kaartje erbij. Goede webwinkel!

Goede en snelle service

Super snelle service! Hele mooie aanbiedingen en onwijs vriendelijk personeel!

Top service!

Super service! Je wordt goed op de hoogte gebracht van de status van je bestelling en een handgeschreven kaartje in je pakket maakt het allemaal beter. Zal hier zeker vaker bestellen

Persoonlijk en betrokkenheid die je nog maar weinig ziet.

Een produkt dat bij iedereen uitverkocht was konden zij binnen enkele dagen opsturen. Dit terwijl anderen een levertijd van weken hanteerden. Super service.

Leuk, persoonlijk en klantvriendelijk

Leuke spullen, snelle levering en als er was is, word je heel persoonlijk en klantvriendelijk geholpen.

snelle afhandeling bestelling

zeer persoonlijke afhandeling van bestelling

Fantastisch en persoonlijk.

Snelle levering, ontzettende leuke website. Daarbij ook een persoonlijk bericht ontvangen. Leuker kan bijna niet.

Super snel en goede service

Het was de goedkoopste aanbieder van de door ons gekozen stoel. Toen deze (na betaald te hebben) niet op voorraad bleek werden we gebeld dat we voor hetzelfde geld de nieuwere versie toegestuurd kregen. Super snelle levering met een persoonlijk geschreven kaartje. Ik houd ervan :-)

Duidelijke site waar je makkelijk kunt bestellen. De producten zijn snel geleverd en ook ontvang je een kaartje waar je persoonlijk wordt bedankt.

Goede service, aardig personeel.

Snelle levering , kleine attentie en persoonlijk berichtje maken de online bestelling compleet.

Snelle levering en leuk dat er een kleinigheidje en een persoonlijk berichtje bij zit. Word erg gewaardeerd.

Prima service en vriendelijk personeel

Bestelling kon op zeer korte termijn worden geleverd, zodat we alles mee konden geven aan onze kinderen in het buitenland.

Snelle service en een cadeautje om uit te pakken

De bestelde artikelen snel geleverd en prachtig ingepakt met een kleine persoonlijke attentie. Een feestje om uit te pakken!

Snelle servies

Erg goed

Mooie winkel maar verschrikkelijke service

De kindercompagnie is zeker een mooie winkel met een ruim aanbod. Vriendelijk personeel. Maar de service is echt verschrikkelijk. Ik ben inmiddels al 6 weken aan het wachten op een commode waarvan de gemiddelde levertijd 1-2 weken zou zijn. ik heb ze inmiddels al zeker 6x gebeld, maar ik krijg iedere keer iemand aan de lijn die ook niets weet. Als ze zeggen dat ze terug zullen bellen dan gebeurt het niet. Kortom, een hele slechte beurt wat mij betreft. Ik denk dat ik de commode zelf maar op ga halen aangezien het leveren niet lijkt te lukken…

Goede service, voorraad niet op orde

Product dat ik wilde stond nog beschikbaar in de webshop, maar was er helaas niet meer. Wel snel mijn geld terug gekregen. Verder ruime keuze van spullen, fijne website.

Goed!

Ze zien er mooi uit en passen goed bij het interieur! Ik ben er blij mee

Pluspunten

Mooie website, mooie producten. Producten komen overeen met de foto's.

Bij de vlaggetjes stonden de kleuren niet vermeld. Ik dacht dat het iets andere kleuren waren (de witte leek op de foto roze).

Pluspunten

Kindercompagnie heeft ons ontzettend geholpen om een oplossing te vinden voor onze (tijdens een reis) beschadigde kinderwagen. Uiteindelijk hebben ze kosten noch moeite gespaard waardoor wij nu weer schadevrij kunnen rondrijden.

Pluspunten

Een super leuk handgeschreven kaartje bij mijn bestelling :) Wordt gewaardeerd!

Pluspunten

Snelle levering, persoonlijke benadering

Gratis verzending. Als ik echt iets miet noemen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering, correcte afhandeling

Het moet een feestje zijn om een artikel voor een baby te ontvangen, echter het is verpakt in een zak niet voorzien van enige feest verpakking of doos!!! Met transparante plakband beplakt op een onprofessionele manier. Mijn advies laat een leuke doors en of verpakking maken voor verzending.

Pluspunten

Het persoonlijke kaartje!

Pluspunten

Trendy producten Goed advies Prima service Mooie setting

Prelaat van den Bergplein 5

5396 PH Lithoijen

0412 - 48 28 75

Over Kindercompagnie.nl

Babywinkels vind je in heel Nederland, maar er is maar één Kindercompagnie. Onze sfeervolle winkel van maar liefst 5.000 m2 is gevestigd in een oud klooster vlakbij Den Bosch en Oss. Net zo bijzonder als de locatie is het uitgebreide assortiment. In onze winkel vind je meer dan 100 ingerichte baby- en kinderkamers. En naast producten van gerenommeerde merken vind je hier ook veel producten die nergens anders te koop zijn. Een mooi voorbeeld hiervan is onze eigen meubellijn KC Exclusief. Ben je op zoek naar een complete babykamer, bijzondere accessoires of wil je gewoon goed advies krijgen bij de aankoop van een kinderwagen? Dan moet je bij Kindercompagnie zijn!