Mooi en goed verzorgd

Gemakkelijk besteld op de goede website. Op tijd geleverd met duidelijke communicatie. Mooi en persoonlijk verpakt, altijd weer een cadeautje om te ontvangen!

Fantastisch hoe de beleving thuis wordt bezorgd

Het zijn de kleine dingen die het doen. Maar wat doen ze dat fantastisch. Persoonlijk, keurig verpakt en perfecte communicatie. Kortom. De winkel is al fantastisch, online net zo top.

Dit bedrijf geeft goede en duidelijke informatie.

Goed ervaring bij bestelling top!

Mooie collectie en snelle levering

Positieve ervaringen, al meermalen online bestelling geplaatst. Snelle levering, ben heel tevreden

Mijn vest snel binnen en goed verpakt met een persoonlijk gericht kaartje erbij. Erg leuk!!

Snelle levering,keurig verpakt. Jasje prachtig

Zeer gewaardeerd!

Mooi product goeie service! Snelle verzending!

Snelle levering en erg leuke aankoop

Helemaal goed

Eerst dacht ik wat een grote doos. Maar toen de bodywarmer er uit kwam dacht ik ja dat ziet er helemaal perfect uit. Geen kreukje er aan. Bedankt voor de snelle verzending. En het achteraf betalen

Gepersonaliseerd. Voelt alsof er meer aandacht en liefde achter zit

Keurig

Zag er zeer verzorgd uit en mooie kwaliteit!!

goede kwaliteit en snelle service

makkelijk te bestellen en prijs kwaliteit verhouding is goed!

Pakketje is netjes afgeleverd. De inhoud voldeed niet aan de verwachtingen en dus retour. Ook dit ging heel makkelijk en is goed geregeld. De terugbetaling verwerken ze ook prima en snel. Hele fijne winkel waar met een gerust hart online kunt shoppen.

Makkelijk bestellen en goede en snelle verzending

Ik niks anders zeggen dan een super goede winkel goede service

Toppie geleverd goed verpakt

Keurig geleverd niet op afgesproken dag daarom opgehaald bij een service point. Verpakking was erg goed een gezellig kaartje erbij met rolletje pepermunt kortom top!!!

Snelle levering super netjes verpakt.

Prima.

Mooi jasje/colbert van Btree gekocht. Het was de andere dag al in huis. Er was een persoonlijk kaartje toegevoegd, wat heel leuk is. Ik ben erg tevreden.

Snelle service en mooie kwaliteit

Zeer snelle bezorging, top! Nette verpakking. Prachtig artikel van goede kwaliteit

Super snelle levering, fijn!

Gewoon top! Snel, goed product! Betaalbaar!

Helemaal goed

Mooi ingepakt. Reuze leuk dat lieve kaartje. Bestelling ging vlot.

Prima kleding van kwaliteit, en service + bezorging

Prima, goede kwaliteit van de aankoop en snelle service en bezorging.

super goed!

De medewerkers waren uiterst vriendelijk en allen bereid mee te zoeken naar een speciale trui, die er wel moest zijn maar niet te vinden bleek. We spraken af dat wanneer hij toch gevonden werd ze mij zouden bellen. Net thuis aangekomen werd ingebeeld dat ze hem gevonden hadden. Vervolgens werd hij alsnog naar mij opgestuurd. Dus een geweldige service gehad! Dank hiervoor allemaal!

super snel en netjes verzorgd verstuurd

Molenkade 25

4271 AE Dussen