Kwaliteitsproducten

Heb al vaker riemen bij Leatherbelove gekocht. Nog nooit teleurgesteld. Kortom; ik blijf ze hier kopen. En het is zeker een keer aan te bevelen om een keer langs te gaan bij het bedrijf in Waalwijk. Een fantastische ervaring. Keep up the good work!

Zeer positief

Ik kreeg mijn bestelling op tijd geleverd. Ik was aangenaam verrast, want het was smaakvol en zorgvuldig ingepakt.

Product is prima

Staat vermeld in de onderstaande antwoorden

• Betrouwbaarheid

Heb de riem nog niet binnen, maar WAT een service. Veel app contact gehad wegens dat her om een verassings cadeau gaat. Met alles enorm goed geholpen. Grote aanrader!!!

• Betrouwbaarheid

Heel mooie riemen ontvangen, supertevreden!

Bestelling geplaatst bij jullie, nadien nog de lengte laten aanpassen en 2 dagen later werden de riemen afgeleverd in een mooie doos, met daarin nog 2 kleinere kartonnen doosjes waarin zich in elk doosje een prachtige riem bevond…. Mooi voorzien van inpakpapier met een hartje op… ideaal voor een geschenk, maar was een geschenk voor mezelf.

• Betrouwbaarheid

Prachtige suede riem in oranje

Snelle service, mooi verpakt en bovenal een mooie zachte suede riem van mooie kwaliteit. Heel blij mee!

• Betrouwbaarheid

Prima service/uitleg met vooraf proefstukken

Prima service en uitleg vooraf met proefstukken per post. Levering en kwaliteit naar wens.

goede producten, snelle service

Ik heb drie riemen besteld, waarvan twee gehouden. De riemen waren zoals gehoopt van goede kwaliteit en mooi. Ze zijn snel geleverd en ook het retourproces voor de riem die ik niet heb gehouden verliep prima.

Snelle levering.

Prima.

• Service N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Goed product; uitstekende service inclusief persoonlijke boodschap

Perfect!

Goed kwaliteit! Snel geleverd.

vriendelijk en behulpzaam

zeer goede service

zeer goed te bereiken shop ook telefonisch, omwisselen en terugbetaling gaan zeer vlot.

Persoonlijk

• Betrouwbaarheid

Snelle levering van een mooi product.

Snelle levering van een mooi product.

Top riem ontvangen

Mooie riem besteld en netjes geleverd 10 punten voor het handgeschreven kaartje van jos

Mooie kwaliteit riem

Mooie riem! Kleur paste uiteindelijk niet goed bij het pak maar zeker geschikt voor op een jeans! Netjes geleverd!

Prachtige riem, rommelige service

Hartelijk dank voor de snel reagerende klantenservice en mooie riem. Het product is prachtig, echter is er wel het één en ander niet lekker gelopen met bestelling en levering: Allereerst bestelde ik de verkeerde maat, waarna er zeer adequaat gereageerd werd en naar zeggen de order aangepast was. Toch werd de verkeerde maat geleverd, waarna ik opeenvolgend: een nieuwe riem bestelde maar een annulering kreeg, geen contact kreeg, een retourlabel ontving na nogmaals vragen, de creditnota niet goed werd verwerkt. Al met al ben ik toch tevreden om het vriendelijke contact en het feit dat ik de riem toch tijdig in ontvangst kon nemen.

• Betrouwbaarheid

Mooi product, goede service!

Mooie riem, mooi leer! Snel verzonden en heel goed op de hoogte gehouden van de voortgang.

• Betrouwbaarheid

Mooi product, goede kwaliteit.

Snel geleverd, goed verpakt.

super mooie riem

De riem is netjes verpakt en een mooie en duidelijke beschrijving hoe je de riem kan inkorten. Er zat ook een persoonlijk kaartje bij altijd leuk. ga snel nog een riem bestellen bij hun.

• Betrouwbaarheid

klant vriendelijk en goede service

uitstekende kwaliteit product, klant vriendelijk en accuraat bij ruilen product. denkt mee en is betrouwbaar

• Betrouwbaarheid

Het handgeschreven briefje is een leuk detail.

• Betrouwbaarheid

Snelle levering, vriendelijk kaartje, en riem zoals beschreven!

Een aanrader als je een mooie en toch betaalbare riem nodig hebt

• Betrouwbaarheid

zeer goed, mooi kwaliteit, ruime keuze en vlotte levering

voor herhaling vatbaar !

Industrieweg 36

5145PV Waalwijk

Over Leatherbelove.com

Voor luxe, lederen dames- en herenriemen ben je bij Leatherbelove.com aan het juiste adres! Een riem verandert de uitstraling van je look en daar weten wij bij Leatherbelove alles van. Al 5 jaar verkopen wij luxe, leren riemen die op ambachtelijke wijze worden geproduceerd en verwerkt in Waalwijk, Nederland. Onze collecties zijn zowel op mannen als op vrouwen gericht en kunnen naar wens, op maat gemaakt worden. Kies bijvoorbeeld je eigen gesp en kleur, deze kun je uiteraard vooraf in onze showroom in Waalwijk komen uitzoeken. Ben je op zoek naar service en kwaliteit? Shop dan vanaf nu je lederen riem bij Leatherbelove.com