Betrouwbare zaak

Precies wat de website laat zien aan bretels Zo heb ik het ook keurig ontvangen Zeer tevreden met de kwaliteit bretels Nu zakt mijn broek niet meer af

stevige bretels

Goede en snelle service. Goede kwaliteit

Bestelling zeer vlug geleverd. Zeer mooi artikel.

Letztendlich doch noch guter Service

Aufgrund einer „Fehlstelle“ an den Hosenträgern habe ich diese reklamiert. Zuerst habe ich kein Feedback auf meine Reklamation bekommen. Nach mehreren Tagen gab es dann doch noch eine Antwort und die Hosenträger wurden mir erneut zugeschickt. Diesmal alles einwandfrei und somit bin ich zufrieden mit dem Kauf.

zeer goed

Na wat strubbelingen met de post is alles goed gekomen en heb ik de bretels in goede orde ontvangen. Met dank aan de zeer vriendelijke klantendienst.

Prima, alles volgens plan

geweldig

Kwaliteit

Snelle bezorging, bretels van goede kwaliteit. Voor mijn vader die nu erg broos en mager is, smalle damesbretels besteld. Werkt super. Hij is er echt blij mee.

Goed advies door vriendelijke mensen

Mooi product waarmee ik kan pronken. :-)

Steeds weer hele fijne bretels

Gebruik deze bretels al jaren. Veel gebruikscomfort en altijd weer leuk verpakt.

Zoals altijd weer perfect en snel geleverd.

Zoals altijd weer perfect en snel geleverd.

Prettig

Prima service! Betreft retour kan er nog wel wat verbeterd worden

Hosenträger, die chic sind und nicht dauernd abgehen

Ich trug Hosenträger, die meine Frau immer vom StuttgarterWweihnachtsmarkt mitbrachte. Über diese ärgerte ich mich, wegen häufig unpassender Größen,dauernd abrutschender Hosenträgerclips und manches mehr. Irgendwann machte ich mich im Internet auf die Suche und fand Ihre Hosenträger. Insbesondere die Marke Huin Strijker hat mir gefallen. Endlich Träger mit Perfekten Sitz, und Hosenträgerclips, die nicht beständig aus der Hose rutschen. Daszu eion attaktives Design. Mit mehreren Hundert Euros Einkauf habe ich das inzwischen belohnt. Was ich an Ihrem Shop jedoch vermisse sind Ersddatzteile z den Trägern. Mal reißt der Anschlußaus Leder, mal rutscht ein Verstellclip auseinade. Frage,, aknn amn bei IOhnen auch Ersatzteile beziehen??? Kurze Antwort wäre mir angenehm.

Ze doen wat ze beloven

Bretels zoals beschreven ontvangen en ben zeer tevreden

Bretels niet ontvangen!

Bretels niet ontvangen!

Vlotte aflevering

Goede quality

Blij verrast door de snelle en mooie levering. Overtrof mijn verwachtingen.

positief

ik heb de bretels besteld om als vrouw te gebruiken omdat ik geen strakke riem kan verdragen. mijn ervaring tot nu toe was dat de klipjes al heel snel niet meer klemden. Deze zijn van goede kwaliteit! Wel zou ik het verbindingsstukje graag met stof bekleed hebben omdat ik ze onder mijn kleding draag, dat zou confortabeler zijn in mijn geval. m.v.g.Sijnie

Hele fijne webshop, top service en contact (snel en helder)

Enorm fijn en goed contact, ik wilde een product hebben wat tijdelijk niet leverbaar was, direct de juiste info ontvangen en zelfs een berichtje op het moment dat het weer mogelijk was te bestellen, binnen 2 werkdagen in huis! Goede kwaliteit bretels en strikjes, originele producten. Aanrader!

Heel goede raad en super tevreden van de bestelde bretellen

Via de tips op de website kon ik snel filteren op het type bretellen die ik wou. De geleverde bretellen matchen perfect met de verwachtingen.

Prachtige damesbretels!

Na lang zoeken naar smalle huidkleurige damesbretels vond ik uw site en daar vond ik wat ik nergens kon vinden: smalle champagne kleurige bretels! Heb ze meteen besteld en de volgende dag (!!) lagen ze in m’n brievenbus Ik draag ze met veel plezier. Omdat ik een medisch corset draag en m’n broeken daar, tijdens het bewegen van m’n lichaam van af glijden, houd ik m’n broek nu op zonder steeds te moeten hijsen!

Danke für den guten Service.

Bestellung, Ware, Versand, alles zur vollsten Zufriedenheit. Überraschunggeschenk gelungen.

Mooie kwaliteit en verpakking

Mooie bretels en helemaal compleet met mooi vormgegeven metalen doosje door knopen en verbinding stukjes bretels en in mooi stoffen tasje. Maakte het kado helemaal compleet!

Mooie kwaliteit & goede/responsieve service!

Mooie kwaliteit & goede/responsieve service!

Blij.

Ik.

Betrokken professioneel

Luzacstraat 7

1051jb Amsterdam

31 (0)20 261 2585

Over DutchDandy

DutchDandy sells special accessories for men. We love dandies, people who dare to express themselves - even if they don't say anything. Those who laugh at the world but above all at themselves. Our mission is to save the dandy from extinction in the jungle of uniformity. And we do that with various webshops. Where you can find special accessories at a great price.