Excellent product and service

Very friendly communication and advice by email. The suspenders are from super fine suede, wonderful, delicate stuff.

Snelle levering, goede bretels

Geweldige service en prachtige bretels!

Mooie bretels na een snelle levering! Ik had gevraagd of de bretels snel geleverd konden worden en dat werd geregeld.

Top service en top klantvriendelijkheid

Een zeer behulpzaam bedrijf. Heel veel keus. Ontzettend vriendelijk en super service. Snelle levering. Alles was heel positief dus wat kan ik nog meer zeggen!!! We zijn geen familie, vrienden of kennissen. Dit is een oprechte beoordeling.

Snelle levering, mooie kwaliteit

Kwaliteit is duidelijk zichtbaar

Goede website duidelijk en overzichtelijk, voor iedereen die kwaliteit wil en toch betaalbaar blijven.

Twijfel

Ik heb twee paar bretels besteld. Beide, waarvan 1 zeer, aan de korte kant. In feite is er geen ruimte om de bretels aan te passen. De bretels kunnen in feite niet iets langer worden gemaakt. Overigens heb ik een normaal postuur.

De artikel was naar wens

De verzending mag wel wat sneller maar de rest is naar wens

Prima bretels en prima service

Na eerst te smalle bretels gekregen te hebben, is per ommegaande de juiste breedte opgestuurd. Dat is service en ik ben helemaal tevreden. Prima dus.

meide das Gewöhnliche

Liebevolle Arbeit, man fühlt und sieht es. Gern wieder!

goede survice, fijn geholpen.

was op zoek naar extra lange bretels. zag deze niet op de side maar na een mailtje bleken zij wel op voorraad. met wat hulp mijn man blij kunnen maken.

Mooie producten, snelle levering!

Mooie bretels aangeschaft. Knopen waren echter niet meegeleverd. Na correspondentie prima opgelost. Helemaal tevreden, aangename klantbeleving. Zowel product als verpakking is fraai.

Alles bestens

Prompte Lieferung eines Hosenträgers von Qualität

de levering was perfect geregeld

Bestellen was gemakkelijk vanuit de overzichtelijke website. De levering was goed geregeld. De goederen waren goed en netjes verpakt

Prima bretels

Prima bretels en heel goede service!

die Hosenträger sind von einer sehr guten Qualität

bin äußerst zufrieden mit der Ware, kann Ihr Produkt mit gurem Gewissen weiterempfehlen.

Endlich Hosenträger, welche nicht dauernd abgehen

Ich bin angetzzan von der Auswahl

Goed product, prima website

Het product (bretels) werd snel verzonden, het is van goede kwaliteit en ik vind het erg plezierig en handig dat er op de website veel duidelijke tips voor het gebruik worden gegeven.

Uitstekende info en service

Ruime omschrijving van de produkten maar ook welke keuze het beste is voor welk doel. In mijn geval niet voor de mode maar echt voor het ophouden van je broek. Had het voor verjaarddag besteld en ze wilden het zelfs persoonlijk langsbrengen. Gelukkig was het toch op tijd. Hulde voor deze zeer voortreffelijke service. Tip. Wellicht ook ander de aandacht brengen van stoma patienten. Een riem is dan niet prettig. Bretels wel!

ik wacht af

nodig: 1 clip voor achter die springt regelmatig los wat lastig is

Alles perfekt!

Ich bin bestens zufrieden, mit Service und Versand! Jederzeit wieder! Macht weiter so!

Schneller und guter Service

gerne wieder

Goede kwaliteit

Prima kwaliteit zitten goed. Snelle levering

TOP!

Top Ware,. schneller und super Service !

Luzacstraat 7

1051jb Amsterdam

31 (0)20 261 2585

Over DutchDandy

DutchDandy sells special accessories for men. We love dandies, people who dare to express themselves - even if they don't say anything. Those who laugh at the world but above all at themselves. Our mission is to save the dandy from extinction in the jungle of uniformity. And we do that with various webshops. Where you can find special accessories at a great price.