Super Service

Große Auswahl funktionierende Filter schnelle Lieferung 100% Zufrieden

Hein Strijker und seinen Mannen : Sehr Nette und Fleißige Leute, sogar am Wochenende, 1 a Qualität

Perfect!

Zeer tevreden met mijn aankoop, snelle service,prima kwaliteit - een aanrader!

Snelle levering van een uitstekend product

Opnieuw nieuwe brede bretels besteld bij Dutch Dandy. Ditmaal van het model/type Profuomo Blauwe bretels met lichtbruin leer in exclusieve uitvoering (PP1L00007A). Deze voldoen uitstekend en zijn de prijs meer dan waard.

De producten zijn ban goede kwaliteit en de aflevering is ook snel geregeld.

uitstekende service!

Na te hebben gemeld dat een dasspeld wel erg dof uitgeslagen was, meteen zonder morren een nieuw exemplaar toegestuurd gekregen. Klasse!

Abwicklung, Ware, Lieferzeit -> Premium

Sonntags abends zwei paar Hosenträger bestellt, Dienstag Mittag die Ware in den Händen gehalten. Ich würde hier jederzeit wieder meine verdammt geilen Hosenträger bestellen!!

Super schnelle Lieferung , Ware top, bester Service

Wie immer sehr gute Serviceleistungen

Interessante und außergewöhnliche Hosenträger im Angebot.

Erg mooie spullen, perfect geholpen

Mijn partner had op zeer korte termijn bretels nodig voor zijn smoking. Ik wilde ze hem cadeau geven en vond een paar classy bretels van Arthur Thurston, een model dat ook door Daniel Craig in Casino Royal gedragen wordt. Op mijn whatsapp voor enige verdere informatie kreeg ik binnen 2 uur antwoord. De bestelling werd heel vlot afgehandeld, zodat de bretels ruim op tijd in huis waren. Mijn partner is helemaal blij met het cadeau. Bedankt!

Shop-Inhaber sehr fair und freundlich...

Ich war mit meiner Bestellung leider nicht zufrieden, da mir die Hosenträger leider zu klein waren. Ich konnte die Träger aber zurücksenden und bekam alles erstattet. Sehr kundenfreundlich und kulant ...

Very good company, all my questions were ansvered instantly, very polite and concerned staff.

Snelle en persoonlijke reactie via whatsapp

Snelle en persoonlijke reactie via whatsapp

Zeer attente levering met mooie bijgevoegde tekst

De bretels netjes geleverd, uirgepakt en voorlopig even goed betekent of alles netjes erbij zat en even omgehangen voor de juiste fit. Dit najaar 2019 zal ik ze zeker dragen..

Super Qualität und schnelle Lieferung

alles bestens

Beautiful suspenders!

Perfecte levering, conform afspraak.

Tolle Auswahl, sehr gute Qualität

Schnelle Lieferung, die Ware war wie beschrieben. Absolut empfehlenswert.

mooi bretels in precies de goede kleur

mooi bretels in precies de goede kleur

Guter Service

Schnelle Lieferung, tolle Qualität, sehr zufrieden, so macht einkaufen Spass.

Simpel en effectief

Bestellen werkt snel, simpel en de uitlevering was foutloos. Spullen zijn van prima kwaliteit

Goede communicatie, snelle levering, goed product!

Correcte omschrijving van het product, prettig de vlotte afhandeling van de koop.

Altijd correcte levering en goede service!

Zeer prettig!

Goede service en nazorg

Bestelling was wat vertraagt, gelukkig hebben ze toch alles op tijd weten te versturen en navraag gedaan of alles goed ontvangen was. Ze zijn ook een van de weinige die sommige exclusievere dingen kunnen leveren.

Prima service!

Ik was een lus kwijt van een set bretels en ik kreeg meteen drie extra nieuwe lussen met de volgende zending mee. Uitstekende service en bedankt!

Alles OK

Zügige Rückantwort auf Fragen. Sofortiger Versand nach Zahlungseingang. Ich komme wieder.

Luzacstraat 7

1051jb Amsterdam

31 (0)20 261 2585

Over DutchDandy

DutchDandy sells special accessories for men. We love dandies, people who dare to express themselves - even if they don't say anything. Those who laugh at the world but above all at themselves. Our mission is to save the dandy from extinction in the jungle of uniformity. And we do that with various webshops. Where you can find special accessories at a great price.