Mijn ervaring met Voys is in een woord SUPER! Goede producten en top klantenservice. Zal het zeker aanbevelen bij onze eigen klanten die hun ICT-beheer aan ons uitbesteden.

Klantvriendelijk en gebruiksvriendelijk!

Een ideale oplossing voor een keuzemenu met doorschakelingen naar de juiste mensen/afdelingen. Dit werkt zoveel makkelijker en ook de klanten reageren tevreden. Top!

Geweldige service

Met een enkel telefoontje is de overstap geregeld. Goed bereikbaar en bereid begeleiding te bieden. Eent top team!

Werkt als een raket. We zijn bereikbaarder dan ooit.

Voip van Voys werkt geweldig voor onze kleine organisatie. We zijn verlost van ons 'algemene' mobiel nummer en hebben nu een volwassen voicemail-systeem voor de momenten waarop we niet bereikbaar (willen) zijn.

Gewoonweg goed

Alles werkt naar behoren en de klantenservice voor zover je die nodig hebt (alles m.b.t. instellingen/gebruik is goed te vinden) is zeer vriendelijk en deskundig.

Matig

Inkomende oproepen: Bereikbaarheid is slecht; als telefoon overgaat en je wilt beantwoorden, valt de hele verbinding weg. De beller wordt niet altijd doorgestuurd naar voicemail op dat moment. Uitgaande oproepen: regelmatig valt verbinding uit.

De app is erg slecht

De app, wat de reden was van het overstappen, werkt voor geen meter. Bij het gesprek met Leonie gaf ze aan dat we met alleen de app zouden kunnen bellen, helaas is dit niet waar en vallen gesprekken weg, gaat de telefoon soms wel/soms niet over en zit er een kraak/ruis in de verbinding.

voys verbindingen vaak van slechte kwaliteit

gesprekken ontvangen via app vaak van slechte kwaliteit. Het advies door te verbinden naar GSM schiet zijn doel voorbij.

Veel mogelijkheden, helpdesk lastig te bereiken

We hebben helaas nog niet veel tijd kunnen steken in de volledige implementatie. Het systeem biedt veel mogelijkheden. Als alle wensen geïnventariseerd zijn zou het fijn zijn met behulp van de helpdesk de definitieve opzet in het systeem vast te leggen. Stefan is niet meer hier werkzaam. Ik heb het van hem overgenomen.

Gewoon de beste oplossing !

Zeer praktisch en overzichtelijk alles werk naar toebehoren ben 2 a 3 jaar klant en nooit problemen gehad !

Super professionele partner; als ik bel weten ze met wie ze spreken

Opvallend is als ik mensen van Voys nodig heb vanwege een instelling op mijn Yealink-toestellen of wijziging van het belplan, dan weten ze direct met wie ze te maken hebben. Ik hoef dus geen zesdubbele ID-vragen te beantwoorden. Ze zijn altijd vriendelijk en gaan voor de oplossing!

De aanvraag ging snel en gemakkelijk. De ondersteuning was goed. Hulp bij instellen van de nummers en inspreken van menukeuze was prima. Goede service voor weinig geld.

Goede en snelle en nette service!

Wij vinden Voys een top bedrijf om mee te werken. Ze denken goed met je mee en zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

Using your services for a while now and it works perfectly. Nothing else to say. Thanks a lot!

Werkt beste op 4g wifi kan beter

TOP

Vooral de service vind ik geweldig. Aan de kwaliteit van de verbinding kunnen nog wel wat stapjes worden gemaakt, maar jullie 1 op 1 service/begeleiding is top. Niet te vergeten de duidelijke instructie video's. Maar zeker ook het platform met alle functionaliteiten. Ik heb aardig onderzocht voor ik een keus had gemaakt. Qua prijs zijn jullie ook top.

Een vast nummer hebben en het regelen wanneer je op welke telefoon bereikbaar wilt zijn is super han

Ik had een vast nummer nodig waarop klanten mij kunnen bellen tijdens kantoor uren. Wanneer een collega afwezig is of in gesprek wordt er naar mijn toestel doorgeschakeld of viceversa. Voor communicatie naar buiten toe super helder en professioneel. Hoewel we de mogelijkheden nog niet allemaaloptimaal benut hebben, wordt ik nu minder gebeld in de avonduren en op vrije dagen. Instellen van een bel schema is vrij gemakkelijk trouwens.

Het werkt goed en de voicemail ook

matig

De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Wij gebruiken de webphone van Voys en ondervinden regelmatig problemen met de verbinding wat onprofessioneel overkomt op onze klanten die ons niet kunnen verstaan of bereiken.

prima service, erg tevreden, telefonisch goed bereikbaar

prima service, erg tevreden, telefonisch goed bereikbaar

Goede service, persoonlijk contact en alles volgens afspraak geregeld inclusief de overstap van koperkabel naar VoiP inclusief 2 bestaande telefoonnummers wat elders niet mogelijk was. Alles naar wens en zeer tevreden.

werkt super

het begin was een beetje lastig , maar met behulp van jullie medewerkers loopt alles op rolletjes

Ik ben al jaren een tevreden klant

Wat kan ik zeggen, een zeer toegankelijk bedrijf, Altijd bereid de klant te begeleiden,

Goede service en bereikbaarheid helpdesk. Probleem met bereikbaarheid vanuit Vodafone van overgenomen nummer zijn adequaat en snel opgelost.

Bijzonder prettig, snel en concreet

Vanaf de eerste informatie-aanvraag t/m de daadwerkelijke omschakeling naar het Voys systeem was er goede informatie en ondersteuning waardoor alles vlot en soepel is verlopen. De mogelijkheden die het systeem biedt zijn exact dat wat je nu aan flexibiliteit wilt.

2 Lubeckweg

Groningen 9723 HE