Gewoon goed!

De overstap naar Voys verliep soepel, alles werkte gelijk goed.

Bijna tevreden, echter de betrouwbaarheid van de app moet verbeteren.

Mijn ervaring met Voys is goed. Het enige grote minpunt vind ik de betrouwbaarheid waarmee oproepen op een iPhone via de Voys-app worden ontvangen. Oproepen komen niet 100% van de keren door.

Had ik veel eerder naartoe moeten verhuizen!!!

Het telefoonsysteem moet je even leren kennen. Daarbij krijg je online hulp. Als je het systeem eenmaal kent is het heel makkelijk om zelf het gedrag van je telefooncentrale in te stellen. Een absolute aanrader. Daarbij komt ook nog eens dat de tarieven de voordeligste zijn die ik heb gevonden.

top service

helpen altijd goed bij hulp of problemen. Maar bovenal werkt het systeem gewoon heel goed. Al jaren met meerdere accounts zeer tevreden

Flexibel, goede prijs/prestatie, betrouwbaar, behulpzaam

Mijn ervaringen zijn eigenlijk alleen maar positief. Vanaf het eerste moment voel ik mij goed geholpen door de mensen van Voys

Prima levering en service

Prima levering en service

top!

Stabiele service met vriendelijk personeel

Prima, set it and forget it

Zeer tevreden. Doet wat je verwacht.

Ok, maar soms ingewikkeld

Wij proberen een soort helpdesk op te zetten met verschillende voip users, maar we krijgen dit niet voor elkaar. Voor de rest werkt het allemaal goed en jullie support is ook goed

Blij met de ondersteuning die wordt geboden,

Ons kantoor werkt graag met Voys vanwege het gebruiksgemak.

We kunnen het meeste zelf regelen en als we hulp nodig is, is dat gelijk mogelijk door even te bellen.

Top ondersteuning waar nodig!

Bij de problemen die er waren direct kunnen oplossen met een mederwerker, perfecte ervaring

Zeer vriendelijk en duidelijk

Al jaren een tevreden klant, prima club

Al jaren klant bij Voys, een prima club om mee te werken. Stabiel platform, schakelen snel als er iets is, denken mee en correcte tarifering.

Mijn ervaring is goed, ik heb wel wat verbeter puntjes betreft de app. Als ik gebeld heb of word gebeld loopt mijn telefoon vast en moet ik hem opnieuw laten opstarten om alles weer werkend te krijgen ik ben nu inmiddels 8 maanden klant van jullie

Super goede verbinding

Snelle overstap van KPN naar Voys.

snel en altijd juiste resultaat

Bij elke aanvraag van een nummer gaat voys op zoek naar welke documenten juist voorzien moeten worden. na hen te voorzien van deze documenten staat het nummer zeer snel in je portaal voor gebruik.

Prima en kwalitatief goed

Geen opmerkingen en de kwaliteit is prima met een zeer hoge beschikbaarheid.

perfect

snel geregeld, vriendelijke hulp ...in 1 woord perfect

super

Makkelijk en overzichtelijk!

Het aansluiten was makkelijk en overzichtelijk. De klantenservice helpt je gaandeweg en de eerste periode wordt er regelmatig geïnformeerd hoe het proces verloopt en of er hulp nodig is.

Telefoon besteld en geinstalleerd geleverd

Makkelijk geinstalleerde telefoon geleverd. Alles werkt opzich goed. Alleen de geluidskwaliteit van het bellen is niet altijd optimaal. (zacht en soms slecht te verstaan) Misschien wordt dit in de toekomst beter. Makkelijk om naast een mobiel ook een vaste lijn te hebben als bedrijf zijnde. Voor de rest tevreden over afhandeling en service.

Prima oplossing voor slechte ontvangst GSM in mijn dorp

Ik heb in eerste instantie Voys genomen om mijn mobiel door te schakelen want ik heb thuis een slecht GSM ontvangst. Net volledig in gebruik genomen en dit werkt prima. Het cijfer 6 dus omdat ik nu verder ga kijken naar overige functionaliteiten. Porteren van telefoonnummer kantoor. Voicemail professioneel opzetten.

Vaste telefonie prima, mobiele telefonie onder de maat

Bellen via de Voys app is erg matig, vaak slechte verbinding of uitval. Soms wel tot 5x opnieuw verbinding moeten maken. Beheer omgevig prima, vaste telefonie ook

Prima club en prima diensten

Denken mee. Heel goed dat ze nu ook een vaste prijs per maand bieden.

2 Lubeckweg

Groningen 9723 HE