werkt prima

ik ben erg tevreden met Voys

duidelijk concept en snel geregeld

Binnen een dag was alles geregeld en duidelijke en fijne communicatie.

Easy does it, en echte mensen hier.

Fijn om te merken dat er nog bedrijven zijn die geloven in hun eigen mensen en hun klanten, en in een strakke en goede dienstverlening.

Uitstekende en zeer vriendelijke service

Kan niet anders zeggen dan dat ik competent, erg vriendelijke en snel van advies ben voorzien! Prijzen zijn ook prima in orde. Fijn bedrijf om mee samen te werken ! Paul PS jullie kunnen (indien gewenst) mijn review plaatsen, maar uitsluitend met mijn voornaam!

Top geregeld!

Ruimschoots tevreden over de customer experience bij dit bedrijf.

blij dat ons nummer wat we al jaren hebben behouden kan worden op deze manier

Ben heel blij dat tijdens de overname van xs4all naar freedom dit als een tijdelijke oplossing gezocht kan worden voor ons nummer dat we al vele jaren hebben, het nummer staat nu geparkeerd en via het 4G appje doorgeschakeld naar mijn nummer totdat freedom ook voor bestaande klanten telefonie kan aanbieden , Het is niet zo heel urgente zaak want een ieder heeft tegenwoordig een mobiel

Goed geholpen

Goede klantenservice, fijn contact en word snel geholpen

We bellen weinig, maar oplevering, prijs, service allemaal meer dan goed.

goede, stabiele verbinding, makkelijke online omgeving

Gewoon Top!

Ben al jaren klant bij Voys en ze slagen er toch in om mij in positieve zin te verbazen! Ben overgegaan van het oude platform naar het nieuwe (huidige) en dit heeft zo zijn extra voordelen met betrekking tot gebruikersgemak en bereikbaarheid.

Okay

We beginnen het nerdy systeem te begrijpen

Er kan meer dan op het voorblad wordt getoond

Ik was op zoek naar een trunk provider, hoewel er niet mee geadverteerd wordt is het wel mogelijk. Vriendelijke en vlotte beantwoording van vragen.

Heel tevreden over Voys ook de voicemail werkt uitstekend.

Uitbellen met het 070 nummer is erg professioneel waar ik ook ben bereikbaar en niemand die dat ziet.

Problemen zijn goed opgelost, zij het met wat haken en ogen

De digitale telefooncentrale is een uitstekende oplossing voor de problemen in ons bedrijf. De software om mee te werken komt aanvankelijk flink ingewikkeld over. Het vergt flink wat tijd en moeite om hier wegwijs in te raken. vervolgens werkt bellen via de app eigenlijk heel matig. mij lijkt dat gerust gesteld kan worden dat je altijd een webphone nodig hebt. Deze hebben we nu, en nu werkt alles dan ook eindelijk prima.

Soepele overgang van Belcentrale (a.k.a. firma List & Bedrog) naar Voys

De overgang ging zeer soepel. Een fijne helpdesk die gelijk voor je klaarstaat die je snel wegwijs maakt met het nieuwe systeem. Al met al een "plug-and-play" ervaring. Binnen een paar minuten was alles geregeld.

Installatie en levering perfect geregeld. Kwaliteit van diensten top notch.

zou niet beter kunnen

Het voldoet aan al onze behoeften.

Professionele telefonie-oplossing met een zee aan mogelijkheden

Erg positieve ervaringen na de eerste twee weken. Aanmelding en in gebruik nemen ging vlekkeloos. USB head set aansluiten, web phone installeren en ik was op m'n laptop bereikbaar op het nieuwe 085-nummer. De Voys Android app had ik bewust vantevoren geïnstalleerd voor een eerste indruk. Dergelijke apps zijn vaak van mindere kwaliteit of een hoop gedoe. Maar met deze van Voys goede ervaringen tot nu toe. Je online "telefooncentrale" is standaard zo ingericht dat je direct aan de slag kunt. Ik ontdek graag binnenkort alle mogelijkheden.

Goed, tijdig en prettig

Werkt goed en prettige ondersteuning en service

Snelle en fijne service

Het contact verliep vlot. Janine heeft met mij meegedacht over welke opties voor ons het beste waren. De app lijkt tot nu ook soepel te werken. Door tijdgebrek heb ik nog niet alles kunnen uitproberen maar van wat ik nu weet ben ik blij verrast over alle mogelijkheden, vooral de uitgebreide belplannen.

Installation and start using is like a walk in the park

Everything said in the title :)

Werkt gewoon zoals het hoort

Ideaal.

Geweldig systeem voor ons vakantiepark

Na bestelling waren wij zeer snel bereikbaar op ons nieuwe vaste nummer. De verschillende opties die Voys bied zijn nuttig en redelijk eenvoudig zelf toe te passen. Daarnaast staan er korte filmpjes met uitleg op de site die ons geholpen hebben het systeem snel en goed aan te passen aan onze wensen.

Ik ben heel goed geholpen door Janine van Voys en ben helemaal tevreden!

Ik had een offerte opgevraagd bij een andere partij, maar had na 2 weken nog steeds geen reactie. Daarom ben ik gaan Googlen en kwam bij Voys terecht. Na een aanvraag gedaan te hebben via hun website werd ik dezelfde dag nog gebeld, waarna ik de offerte ontving. Enkele dagen later ontving ik de telefoon, met instructie en was ik via een vast nummer bereikbaar. Ook werkt de Voys app echt top. Ik kan het iedereen aanraden.

Soepele overgang

De communicatie qua planning en de uitvoering ervaar verliep helemaal zoals van te voren is besproken.

2 Lubeckweg

Groningen 9723 HE