Vriendelijke & snelle service

Onlangs zijn we overgestapt van een andere provider naar Voys. Alles is super snel voor ons geregeld en het enige dat ik hoefde te doen is akkoord geven.

Ik ben tevreden over de faxdienst van Voys

Ik ben erg tevreden over de dienst van Voys. Het is makkelijk en snel. Een opmerking, wellicht een idee om de mogelijkheid te bieden om meerdere documenten in een fax te versturen via het online portaal.

Tot op heden zeer goed

We hebben nog niet alles volledig in gebruik, maar de ervaringen tot nu toe zijn heel positief.

Goed werkende voip oplossing

Soepele onboarding, en een eenvoudig in te regelen systeem.

Mooi systeem, betaalbaar en klantvriendelijk bedrijf

Mooi systeem, betaalbaar en klantvriendelijk bedrijf

Super dienst

Belplannen instellen is heel makkelijk met deze app. De kwaliteit van de lijn is ook super. Zeer tevreden.

Snelle keuze, door corona naar nieuwe telefonie oplossing. Snel live, duidelijk antwoord. En werking is prima!

Niet alles mogelijk wat ik verwacht had

Allereerste opzet was snel en gemakkelijk. Het uitwerken en volledig maken van de setup was even zoeken, voornamelijk omdat ik niet precies wist wat ik wilde en sommige dingen niet mogelijk waren. Uiteindelijk bijna alles voor elkaar gekregen. verbeterpunt: Bij uitbellen vanaf de app kan ik niet kiezen welk nummer de ontvanger ziet.

Goede service maar nog een beetje uitvogelen hoe alles werkt

Fijne service altijd snel geholpen, maar moet nog beetje uitvogelen hoe bepaalde dingen werken.

Goed geregeld

ben erg tevreden

Prima geholpen met de installatie en uitleg op de site is ook heel duidelijk.

Super, ben er erg tevreden over

Werkt makkelijk en er is zeer goede uitleg op jullie website (via video of beschrijving)

Niks niet moeilijk, aanrader!

Het was allemaal super snel geregeld. Zowel de aanvraag als het 085-nummer als de overname van ons huidige telefoonnummer. Er wordt duidelijk verteld wat er gaat gebeuren en wat er van je verwacht wordt. Geen gedoe met telefoontjes die niet aankomen, perfect! De app werkt ook fantastisch om met de mobiele telefoon met het 085-nummer uit te bellen. Zeker een aanrader

Eindelijk kunnen we het telefoonverkeer instellen zoals we dat willen. Dit betekent wel even studeren en nadenken maar dan heb je ook wel wat ;-)

Goed en tevreden en op een aantal punten verbetering mogelijk

Goed en tevreden maar wel een aantal punten voor verbetering: 1. App op android (als je bijv. 3 nummers heb van een klant, belt die het bovenste nummer ondanks je op een andere nummer klikt) (Gebeurt bij de contacten optie) 2. opname van gesprekken is handig, maar ik zou graag het willen scheiden, dus dat mijn collega's alleen hun eigen gesprekken kunnen terugluisteren. 3. de omgeving van voys op mijn macbook is niet stabiel 4. je kan voys niet koppelen aan bijv. je Google contacten op je computer. 5. graag ook op de app de mogelijkheid om te zien of mijn collega's bereikbaar zijn te ja of te nee.

slechte bereikbaarheid en storing

Ik heb voys nu een aantal weken. Het vaste toestel was in storing en dat is uiteindelijk na een week opgelost. (prima ondersteuning trouwens). Daarvoor wel een aantal maal gebeld en zou ik teruggebeld worden (dat is ook wel gebeurd.). Maar uiteindelijk duurde dit een week. vervolgens een redelijk deel van een dag storing op de webphone en kon ik dus niet uitbellen.

Prima, redelijk overzichtelijk en goed in gebruik

Voys is over het algemeen redelijk makkelijk in gebruik. Het instellen van een bel plan is even uitvogelen maar de klantenservice van Voys staat voor je klaar om je hierbij te helpen. Bellen vanuit Voys app is top! Zeker in de tijd van Corona veel in gebruik. - punt: Bij het instellen van nieuwe VoIP accounts staat er bij ons dat er geen extra kosten aan verbonden zitten, achteraf blijkt dat er toch kosten verbonden zitten aan elke extra VoIP account.

Snelle adequate service

We moesten snel over naar een ander systeem wat heel goed geregeld is door vois

helemaal top

prima geholpen en alles top geregeld.

Goed geregeld

Op zich is alles goed geregeld, minpuntje is het niet reageren op de email. Uiteindelijk zelf opnieuw telefonisch contact opgenomen met servicedesk.

Valt zwaar tegen

Zeer teleurstellend. een tweetal punten van een langere lijst. De app functioneert slecht op de Iphone. De kwaliteit van de gesprekken is slecht, een beetje beter als Wifi uitstaat maar dan is allerlei andere functionaliteit die nodig is niet beschikbaar dus dat is geen optie. Doorverbinden lukt meestal niet omdat het doorverbindscherm niet naar voren komt Op de app en de webphone is niet duidelijk via welke lijn een gesprek binnenkomt waardoor we niet weten met welke tekst we moeten opnemen.

uitstekende service snel te installeren en makkelijk te bedienen

Mijn ervaring is tot nu toe heel goed, mede dankzij Rik Maris. Hij heeft mij super goed geholpen met opstarten en ook met nieuwe vragen kan ik altijd bij hem terecht, dank je wel!! vriendelijke groet Carmen Sneper

Flexibel en prettig in gebruik

Met onze huidige telefooncentrale was het niet mogelijk om flexibel vanuit huis te werken. De telefoon kon naar een vast of mobiel nummer worden doorgeschakeld, dit werkte niet praktisch en daarnaast was er geen mogelijkheid om door te verbinden. Om onze dienstverlening op pijl te houden hebben wij ervoor gekozen om het telefoonnummer van Rentree door te schakelen naar een nieuw nummer van Voys. In deze nieuw constructie is het voor ons mogelijk om met meerdere mensen vanuit huis te bellen. Dit bevalt erg goed.

Toppers

Goede service en product voor een lage prijs.

Snel aan de gang met goede ondersteuning

Thuiswerken door Corona? Dat kunnen we bij Flexwebhosting prima. Alleen de oude telefooncentrale (lokaal op kantoor) werkte daarvoor niet mee. Na een week voorbereiding en twee dagen configureren/omzetten en het porteren van de telefoonnummers, was dat ook geen probleem meer. Dankzij de inzet van Voys konden alle collega's weer bellen en gebeld worden en waren wij weer bereikbaar voor onze klanten. Natuurlijk ook wat opstartprobleempjes. Zo waren we op een nationale feestdag opeens tóch telefonisch bereikbaar, want de feestdagen stonden nog niet ingesteld. Gelukkig is de online omgeving van Voys duidelijk en overzichtelijk en ik kon zonder problemen zelf de benodigde wijzigingen maken. Al met al zijn we tevreden over de overstap naar Voys en raden we ze zeker aan als VoIP provider.

2 Lubeckweg

Groningen 9723 HE