Prettig en efficient

Dienstverlening is goed opgezet, support prima bereikbaar, zoals gezegd prettig en efficient.

Tot nu toe zeer tevreden en snelle en kundige hulp bij vragen.

Tot nu toe zeer tevreden en snelle en kundige hulp bij vragen.

Prima Geregeld

Hadden problemen met de vorige VOIP provider, regelmatig vielen de verbindingen weg of kreeg de bellen geen aansluiting. We zijn met de hele organisatie overgestapt naar Voys en kan alleen maar zeggen dat ik bijzonder tevreden ben met de dienstverlening. Een kleine vraag over het belpaneel werd snel beantwoord, het aanvragen van een nieuwe nummer duurde vijf minuten. Natuurlijk is de prijs altijd een hekel punt binnen organisaties maar voor de kwaliteit en de dienstverlening die we er voor terugkrijgen vind ik het een prima investering.

Belplannen instellen best ingewikkeld, verder prima.

Er is veel mogelijk met het Voys systeem. Werkt tot nu toe goed, wel stond het voorbeeld belplan ingesteld, waardoor op zaterdag klanten ons plotseling niet konden bereiken. Een handleiding zou handig zijn.

Snelle service en perfecte bereikbaarheid

Top service, altijd bereikbaar en duidelijke gebruikersinterface.

Goede complete dienst

Telefonie werkt goed. Ik gebruik de app op mijn smartphone, dit is heel simpel. De faxdienst is snel en volledig. Erg fijn dat het betrouwbaar en stabiel is! Dit maakt mijn werk als advocaat makkelijker.

Heel tevreden met Voys, alleen minder met ontvangst

Het gebruik en de mogelijkheden voldoen aan mijn verwachtingen. Helaas is de ontvangst op mijn werkplek niet zo goed. Ook niet via 4G. Wel goede hulp van de helpdesk gehad om de instellingen aan te passen.

erg blij mee

Samen met Voys goede regeling getroffen met extra uitbellend nummer, zonder extra account.

Prettig

Fijne helpdesk!

Goed communicatie platvorm in een lelijke omgeving dat technisch complex in te regelen is

De lay-out van de interface is lelijk en voor mij niet overzichtelijk. Technisch gedacht ipv klantvriendelijk. Zachte grijze regels op een wit veld is alleen al onduidelijk, Een omgeving met knoppen ipv regels: als niet, dan wel ,zou mij al beter passen. Mijn zoon van 19 die technisch en purist is in interface omgevingen vind het zelfs ronduit ouderwets en te primitief gedacht. Misschien ligt het aan de gebruiker (Ik) , maar ik heb drie keer hulp gevraagd, én nog is de voip nog niet optimaal ingesteld. Dit zou eenmalig moeten zijn. Medewerkers super vriendelijk aardig en onderlegd. Bij Voys gekochte VoIP telefoon een technisch gedrocht wat onmogelijk in te stellen is door een amateur zoals ik. Lijkt niet te vullen te zijn met al bestaande contactgegevens, lijkt op Chinees spul van een goedkopere webwinkel geen degelijkheid, geen luxe, geen intuïtieve gebruikers omgeving, maar is natuurlijk niet door Voys gemaakt (maar wel geselecteerd)

Erg tevreden

Het komt professioneel over bij klanten als ik met mijn mobiel uitbel met het 070 nummer waar ik dan ook ben.

technisch goed niet erg gebruikersvriendelijk

technisch goed niet erg gebruikersvriendelijk

Goed, snel en simpel geregeld

Goed, snel en simpel geregeld

Super goed en snel geholpen

Goede en duidelijke uitleg van Janine.

Top! Snelle service, duidelijke uitleg.

Gewoon Top, zoals het hoort

Ik ben keurig geholpen, zowel door Rick als de technische mensen

Super ervaring en het werkt fantastisch

Helemaal goed!!

Super goed geholpen door Arjan; wilde vanuit twee verschillende telefoonnummers kunnen uitbellen naar klanten, dit heeft hij behulpzaam samen ingesteld met met mij. Ja de service is goed maar ook de oplossing is prima. Wordt goed meegedacht!

razendsnel en goed overgestapt

razendsnel en goed zijn wij overgestapt van een traditionele leverancier naar een vernieuwende leverancier. wij stonden te kijken van het gemak van aansluiten en de vele mogelijkheden tegen een goede prijs

Snel en eenvoudig bereikbaar via VoIP

Ik heb via Voys voor mijn bedrijf een VoIP nummer afgesloten en dat was echt heel snel geregeld. Al bleek wel gauw dat het een oud nummer was waardoor ik door allerlei call-centers werd gebeld terwijl ik mijn nummer nog niet had gecommuniceerd. Met 1 belletje naar Voys was dit opgelost door een nieuw nummer te koppelen. Probleem verholpen!

Ik heb een abonnement afgesloten omdat ik voor langere periode in het buitenland zit, ik heb mijn eigen mobiele nummer doorgeschakeld naar mijn Voys nummer. Wat opvalt is dat ik met mijn 4g verbinding vele male beter geluid heb dan via WiFi. Werkt super en mijn klanten merken geen verschil!

Prime dienst!

Prima dienstverlening. Geen problemen met nummerbehoud. Nu perfecte bereikbaarheid in ons bedrijf.

twijfelachtig

het is mij niet duidelijk of het belplan goed staat ingesteld. mensen komen vaak bij voicemail zonder dat ze wat inspreken en men heeft niet door dat ze in de wacht staan,

Goed bereikbaar en deskundig

Goed bereikbaar en deskundig

Mooi systeem. Vooral gelijktijdig uitbellen en de lijn voor de eerste die oppakt is geweldig. Hier hebben we echt jaren naar gezocht. Tip: iets meer ondersteuning bij het installeren van een trunk. Ik heb de installatiekenmerken voor een Panasonic centrale doorgegeven. Misschien kan zoiets in een forum?

Makkelijk, transparant en goedkoper!

Zie hierboven.. :)

2 Lubeckweg