Telefonisch en whatsappcontact met klanten veel efficiënter en klantvriendelijker geworden

Even prutsen met mijn mobiel.

Ging / gaat goed. Mijn mobiele telefoon aanmelden en de omgeving stuurt nog ergens iets in ons protocol in de war. Weet nog niet wat dat is. Kan overigens ook even goed bij ons zitten.

Super simpel en lekker duidelijk

Contact is heel goed, er wordt goed naar onze wensen geluisterd en er is flink meegedacht (4 i.p.v. 3 accounts i.v.m. staffelkorting wat dan voordeliger is).

Uitstekende faxservice!

In verband met een nieuw contract met mijn provider verdween mijn 'oude' anologe fax. De faxservice bij Voys is een uitstekende vervanger. Tot nu toe nog geen enkel probleem gehad.

Prima ervaring, hele vlotte overgang, duidelijke handleidingen en overzichtelijke portal. Kwaliteit van de telefoongesprekken zijn beter dan voorheen, als ook de mogelijkheden die er zijn om je telefonie te configureren.

Uitstekende service en biedt alle benodigde functies

Voys biedt mij alles wat ik zocht in een zakelijk telefoonnummer. Te gebruiken naast je eigen 06 nummer op het hetzelfde toestel + veel handige functies zoals je gesprekken terug luisteren. Top service!

zeer handig en fijn middel met een goede service bij Voys

Zeer fijn bedrijf met een zeer goede service altijd vriendelijke mensen en goede hulp. Voys zelf is geweldig middel voor vaste telefonie overal!

Hoewel mijn onderneming zeer kleinschalig is ben ik zeer tevreden over de geboden diensten en ondersteuning. Geen lange wachtrij als je telefonisch een probleem opgelost willen hebben. Top! Goed en deskundig de vragen beantwoord en opstartproblemen opgelost door instellingen goed te zetten.

Gebruikersvriendelijk en snel werkend te krijgen zonder enige hulp!

Na een paar weken vol irritaties, veroorzaakt door bedrijven als KPN, T-Mobile, de Belastingdienst en allerlei andere grote namen, maakte Voys me blij. Dit werkt wél! Dit bedrijf geeft wél advies en service! Met een vriendelijke toon! Dit bedrijf past bij mij!

Gewoon perfect

Nee echt. Het is perfect. Het enige wat jammer is, is dat we er niet eerder mee gestart zijn. Wat wel nog beter kan is de App, maar het paneel wat je alles kan bedienen is echt, fantastisch.

it is a good and efficient services for companies

It is a good and efficient services for company to manage their calls and use different voice messages

boven verwachting

Het product werkt erg goed en is erg simpel in gebruik. Daarnaast is ook de service nog eens super!

Prachtig product met goede service

Wij zijn overgestapt van een Unify OpenScape PBX (kast aan de muur) naar de internet pbx (freedom) van Voys met Yealink T46S telefoons. Wat een verademing, je kan alles zelf instellen. Zo hebben we nu twee wachtrijen, statistieken en automatische openingstijden en feestdagen. Ook de fax en het antwoordapparaat komen als attachments op de email binnen, heerlijk! De Yealink telefoons zijn compatibel met de Jabra pro headset die we al hadden. De Voys helpdesk heb je niet nodig dankzij de duidelijke instructie video's en de website. De medewerkers van Voys zijn als je ze nodig hebt uiterst behulpzaam en vriendelijk. Leonie (van Voys) heeft de overstap heel goed begeleid. Ook de patienten van de praktijk zeggen dat het belmenu nu beter werkt en de praktijk beter bereikbaar sinds de overstap.

Geen gedoe

Uitmuntende provider waarbij je krijgt wat je verwacht! Snel contact en snelle afhandeling van aanvraag tot oplevering. En mocht er toch iets zijn dan bel je gewoon en is het euvel snel verholpen. Een provider die uit het oogpunt van de klant denkt, een echte aanrader dus!

Werkt zoals verwacht

Installeren met behulp van Voys ging zoals gepland. Bellen werkt prima.

Makkelijk in gebruik

Als ondernemer als het altijd zoeken naar de juiste manier van bereikbaarheid. Met Voys ben je eigenlijk altijd bereikbaar als je dat wenst. Doorschakelen van vast naar mobiel en voicemail is eenvoudig in te stellen.

Helemaal blij mee

Ik krijg de telefoontjes op het juiste nummer binnen en dat werkt feilloos. Zou nog mooi zijn om niet alleen te zien dat het van een bepaald gebeld nummer is maar ook van de afzender.

Prima en snelle service!

Snel inzetbare telefonie voor superscherpe prijzen. Gebruiksgemak zeer hoog.

Teleurgesteld

Ik ben denk 7-8 jaar klant van Voys.Op zich altijd tevreden geweest.Een maand geleden contact gehad inzake een dienst (fax) welke maandenlang in rekening werd gebracht ondanks dat ik deze dienst eerder in het jaar had verwijderd uit de beheeromgeving.Dit was duidelijk een bug in het systeem van Voys.De dame in kwestie hield voet bij stuk de kosten niet te kunnen/willen crediteren.Het betreft een paar tientjes. Toen ik klant werd, was Voys ook nog net een paar jaar geleden opgericht.Er werd echt geluisterd naar de klant en fouten werden rechtgetrokken.Nu Voys is gegroeid, merk ik dat klanttevredenheid niet meer hoog in het vaandel ligt.Ik betreur het altijd dat bedrijven,naarmate ze groeien,klanttevredenheid links laten. Voor alle duidelijk.Ik ben niet uit op die paar tientjes maar Voys helaas wel.Want van elke klant op deze manier een paar tientjes, dat is toch einde van het jaar een leuk zakcentje op de balans.

Snelle en soepele overdracht

Na een goed advies besloten de overstap te gaan doen. Prima ervaring.

Prima geholpen. Ook met technische setup.

Prima geregeld conform verwachting

Prima snelle levering. Makkelijk te configureren volgens de handleiding. Support is goed, vragen worden snel beantwoord.

Goed.

Geen problemen.

goede en snelle service!

Goede klantenservice en helpdesk die je helpen als je vragen hebt. Schakelen ook snel, waardoor je niet zonder telefoonaansluiting zit.

goede en snelle service!

2 Lubeckweg