goede en snelle service!

Goede klantenservice en helpdesk die je helpen als je vragen hebt. Schakelen ook snel, waardoor je niet zonder telefoonaansluiting zit.

goede en snelle service!

geweldig

geweldig, behulpzaam vriendelijk personeel die je overal meer helpt als je vragen hebt. Binnen een week na aansluiting was er storing met de internet verbinding. Meteen de app ingeschakeld zodat mijn klanten hier geen last van hadden. In 1 woord fantastisch!!!

Alles kost extra

Naast het wat irritante taalgebruik ("klantgeluk" noemen ze de helpdesk) kost echt alles extra (extra voipaccount voor je mobiele app, voor je softphone), werkt de mobiele app erg slecht en is er geen centraal telefoonboek.

• Hoe gelukkig ben je met jouw telecomoplossing?

Helemaal goed. behalve dat de telefoon uitval vertoond

Ik ben teverden over de mogelijkheden die mijn aansluiting biedt. Langzamerhand begint het in te dalen wat er allemaal mogelijk is. Wel heb ik een aanmerking. Mijn telefoon, welke ik via Voys heb aangeschaft , valt is op de hoorn. Ik hoor de klant dan even niet meer en rammelend aan het snoer komt de verbinding weer.

vriendelijk en effectief

Een snelle gastvrije inschrijving bij Voys gehad. Binnen 10 minuten aan de slag kunnen en een meer dan vriendelijke klantenservice. Een aanrader dus!

• Hoe gelukkig ben je met jouw telecomoplossing?

Snel geregeld en erg prettig contact!

Erg tevreden!

Positief. Uitstekende klantenservice.

Makkelijk bestellen, super service, werkt gewoon.

Super interface!

Perfecte telecom-oplossing

Zo sceptisch als ik was voordat wij in zee gingen met Voys, zo gelukkig ben ik nu! Het vergde wel een goede voorbereiding maar op de dag van portering werkte alles in keer. Alles is te vinden op de hulp-pagina's. Het programmeren van een belplan is eenvoudig, mits je een beetje van programmeren weet. Een meer uitgebreide help-pagina over dit onderwerp zou mooi zijn. Door zowel de accountmanager als de helpdesk wordt je vriendelijk te woord gestaan. Freedom is een duidelijk pakket waar je echt alles zelf kan instellen. Erg blij met de oplossing van Voys!

• Hoe gelukkig ben je met jouw telecomoplossing?

Fijne organisatie, goede uitleg en perfecte software.

• Hoe gelukkig ben je met jouw telecomoplossing?

Zeer goed en vriendelijke medewerkers!

Goed geholpen, snelle service en heb er een mooi telefoon nummer aan over gehouden.

• Hoe gelukkig ben je met jouw telecomoplossing?

Verhuizing van andere provider ging soepel en diensten werken prima

• Hoe gelukkig ben je met jouw telecomoplossing?

Tevreden van aanvraag tot en met het bellen an sich.

Tevreden van aanvraag tot en met het bellen an sich.

• Hoe gelukkig ben je met jouw telecomoplossing?

Gebruiksvriendelijk en eenvoudig te installeren

Na een lange aanloop overgestapt en dit hadden we zeker eerder moeten doen. Mogelijkheden te over om alles naar eigen wens in te stellen en goede klantenservice en duidelijke informatie vanuit Voys.

• Hoe gelukkig ben je met jouw telecomoplossing?

alles werkt prima, goede service en info op website

top

goede service etc

• Hoe gelukkig ben je met jouw telecomoplossing?

Alles snel geregeld en goed persoonlijk contact

Ik heb geen verstand van techniek en was daarom zeer blij met de hulp vanuit Voys om ons abonnement op te starten en te installeren. Je hebt persoonlijk contact met mensen die weten waar ze over praten. Erg fijn.

goed!

enorm klantvriendelijk

• Hoe gelukkig ben je met jouw telecomoplossing?

Goede provider met oog voor detail!

Het omzetten van de ISDN naar VOIP telefonie is goed verlopen. De begeleiding hierin was persoonlijk en duidelijk. Zeker een aanrader!

Goede telefoonoplossing

Goede en betaalbare telefoon oplossing alleen de app en kwaliteit van het bellen verdiend nog verbetering.

• Hoe gelukkig ben je met jouw telecomoplossing?

De overgang naar Voys is goed verlopen!

De overgang naar Voys is goed verlopen. Helaas hebben we nog wel 2 extra basisstations nodig om goed bereik te hebben in de school (hier kan Voys niets aan doen). Na plaatsing hopen we deze week overal goed bereik te hebben.

• Hoe gelukkig ben je met jouw telecomoplossing?

Perfect wat een goede en snelle service!

Gewoon heel goed. Direct contact met steeds dezelfde. Waren alle organisaties maar zo klantvriendelijk. Een voorbeeld voor anderen.

uitmuntend

De mogelijkheden van Voys sluiten naadloos aan op mijn wensen. Wat ik vooral prettig vind is dat ik zelf de belplannen kan aanmaken en wijzigen. De eerste keer had ik wel hulp nodig bij het maken van een belplan, maar ik werd snel en kundig geholpen door een medewerker van Voys.

Matig

Op zich prima, alleen soms niet goede verbinding.

2 Lubeckweg

Groningen 9723 HE