Nog even wennen

De transitie van een ouderwetse vaste telefoonlijn naar Voys is uitstekend verlopen. Snel en alles keurig op tijd. Ook heb ik veel begeleiding gekregen bij de overgang. Het is nog wel even wennen om te bellen en gebeld te worden door Voys. De geluidskwaliteit kan beter. Het komt best vaak voor dat geluid wegvalt. Ook heb ik voicemails ontvangen zonder geluid. Als ik belangrijke klanten moet bellen, betrap ik mezelf erop dat ik toch nog van een mobiele lijn of vaste lijn gebruik maak, om ervoor te zorgen dat ik de klant goed kan verstaan, zonder dat deze wegvalt.

• Hoe ervaar je het contact met Voys?
  • Hoe gelukkig ben je met jouw telecomoplossing?

Vakkundige en vriendelijke mensen die de klant op nummer één hebben staan.

Ik ben goed geholpen. Als ik vragen had kreeg ik snel antwoord. Een topbedrijf!

• Hoe ervaar je het contact met Voys?
  • Hoe gelukkig ben je met jouw telecomoplossing?

Super goede, vriendelijke en snelle helpdesk. Goed product. Maar wel even wat tijd nodig om het dashboard en alle mogelijkheden te snappen. En die tijd heb ik niet, dus, ik ben blij dat we kunnen bellen, gebeld worden, een wachtmuziekje hebben, een voicemail en wat wil een mens nog meer. Misschien in de toekomst eens tijd maken om te onderzoeken wat er nog meer mogelijk is.

Gewoon goed.

Gewoon goed.

Snelle service, duidelijk werkende app.

Ik heb het informatie en opdrachttraject als snel, efficiënt en duidelijk ervaren. Ook de inrichting van de app en het aldus werkend krijgen was een fluitje van een cent. Ik ben er erg blij mee.

Prima, doet wat t belooft!

Vriendelijk personeel, hulpvaardig, afspraken worden nagekomen! Top service en dienstverlening! Ga zo door!

De overdracht verliep vlekkeloos

Dit had ik jaren eerder moeten doen.

uitstekend

Ik ben echt tevreden

Wij zijn zeer tevreden.

Voys is gebruiksvriendelijk & pratisch in het gebruik. Het succes van dit product zit 'm in de eenvoud! We hebben er echt gemak van. De mensen van Voys zijn zeer behulpzaam, vriendelijk en hebben kennis van zaken. Ze geven ook een eerlijk en oprecht advies.

Goed, vanwege de snelheid en het gebruiksgemak

De app en de bijbehorende website zijn redelijk gemakkelijk te gebruiken. Vanaf het moment van aanvraag was ik een dag later al telefonisch bereikbaar op het nieuwe nummer. In de on-line centrale worden voor meer geavanceerde functies soms termen gebruikt die een leek niet kent, en die daardoor een onbekende uitwerking hebben. Wat meer uitleg zou dan nuttig zijn. Al met al is het basisgebruik simpel en zeer snel operationeel

Prima bedrijf!

Contacten verlopen zeer prettig van verkoop tot helpdesk. Opstart probleempjes worden direct opgepakt en opgelost. Afspraken worden correct nagekomen. Aardige mensen die goed luisteren naar de wensen van de klant. De overstap naar Voys is prima verlopen.

Erg tevreden met Voys

Vriendelijke medewerkers! En een fijne service voor een mooie prijs! :)

snel, makkelijk en goed

Alles in een handomdraai geregeld. Enige wat ik jammer vind is dat je online zelf geen nummer(reeks) kan kiezen.

Zeer goede communicatie en werkwijze. Oplossingsgericht om problemen veroorzaakt door KPN op te lossen.

Snel, Gemakkelijk en Attent

Onmiddelijk opgepakt na eerste telefoontje, totaal geen verkoop druk oid. Afsluiten enorm simpel en overzetten tevens snel en eenvoudig. Tussendoor bedacht ik dat we toch een toestel en basis nodig hadden - was ook direct geregeld en ontvangen.

Zeer duidelijk en vriendelijk

Goede support en simpel

Ervaringen tot op heden zijn zeer goed. Support is snel een goed. Online nformatie ook goed.

Prima oplossing

Snel, goedkoop en makkelijk

We gebruiken het nog niet, maar de app, installatie etc etc tevreden

Persoonlijke service, fijne app

Erg fijn te woord gestaan en uiteindelijk een ideale oplossing voor de toepassing van ons bedrijf. Het was een beetje een zoektocht, maar fijn dat het is gelukt!

Erg tevreden over de service en het product

Wij maken sinds zeer korte tijd gebruik van de diensten van Voys. Wij zijn erg tevreden over de diensten die zij aanbieden en ook over alle extra informatie zoals de instructiefilmpjes welke enorm duidelijk zijn. Al met al een heel fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Prima tevreden

Bellen werkt goed.

Erg wennen

Wij moeten nog erg wennen aan het bellen via de app. Zeker als wij beiden beschikbaar willen zijn voor de zaak, geeft dit problemen. Ook het geluid als wij gebeld worden, vinden we minimaal. Na het bellen met jullie klantenservice over de vraag of wij ook op ons vaste nummer bereikbaar kunnen zijn, was zijn antwoord dat dit kon, maar dat hij niet ging vertellen hoe dit moet. Daarvoor kon ik een consult aanvragen voor een bedrag per kwartier. Ik vind dit klant-onvriendelijk. Wij zijn net abonnee bij jullie, alles gaat toch net een beetje anders dan bij andere providers. We hebben het wel geprobeerd met jullie extra instructies online, maar ook hier wordt het allemaal niet heel simpel uitgelegd. Voor nu dus nog een onvoldoende, maar wellicht als alles meer gewend is, een voldoende...

Voortvarendheid en meedenken maakte het makkelijk voor mij om te kiezen.

Ik heb over het algemeen een positief oordeel over de geleverde diensten. Het enige waar ik mee zit, is dat ik geen inzage/overzicht heb in/van de e-faxen die ik stuur, ik weet niet of die dezelfde dag worden gefaxt en ik krijg geen ontvangstbevestiging daarvan. Dit zou ik graag anders willen zien.

Klantvriendelijk en goed benaderbaar.

Uiteindelijk gekozen voor 3cx.

2 Lubeckweg

Groningen 9723 HE