Goed, snel en vriendelijk

Zie hierboven. Een minpuntje is dat ik niet, zoals beloofd, werd teruggebeld nav mjin aanvraag op jullie website.

Eindelijk een bedrijf waar je geen nummer bent. En nog top verbinding ook.

Als kleine ondernemer was ik bellen en gebeld worden op mijn mobiel (ook 's avonds laat :-/ ) helemaal zat, dus ik keek naar VoIP. Ik ben helemaal blij met mijn basic pakketje bij Voys en zal zeker upgraden als mijn bedrijf groeit.

goede service en vriendelijk personeel

erg goed. app werkt prima.

Snelle aansluiting met duidelijke uitleg

Als je op zoek bent naar een VOIP oplossing dan kan ik zeker Voys aanraden. Binnen no-time krijg je een nummer toegewezen en is alles naar wens ingesteld. En mocht je vragen hebben dan helpen ze je snel en tot volle tevredenheid. Kortom een aanrader!

Goed en opvolging ook zeer tevreden over

Makkelijke app om mee te bellen, eenvoudig je telefonie in te stellen via dashboard van Voys.

Deugdelijk bedrijf

Onder de indruk van de dienstverlening van Voys. Zeer aan te bevelen

Direct de helpende hand bieden en zeer klantvriendelijk

Op advies van 'n collega bedrijf info ingewonnen en direct geheel vrijblijvend geholpen met al mijn vragen, met gelijk het afhandelen van de gestelde vragen en het aanbieden van hulp Zeer professioneel en zeer klantvriendelijk !!!

Zeer goede en snelle service, attent personeel

Al eerder klant geweest; nu weer terug bij Voys wegens goede dienstverlening en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Slecht, app werkt zelden of nooit

Wij hebben de Voys app in gebruik en die crasht steeds als je probeert op te nemen. Wij hebben 1 nummer in gebruik met meerdere collega's en dat werkt dus gewoon niet. We hebben al verschillende keren contact gehad met de helpdesk en ze zijn heel aardig, maar het blijft onwerkbaar.

Service gaat hard achteruit

Helaas gaat de service bij Voys hard achteruit. Wij zijn zelf klant, en hebben meerdere van onze eigen klanten bij Voys ondergebracht. Voorheen was de klantenservice van Voys het sterke punt: als je belde, had je vrijwel altijd meteen iemand aan de lijn die de kennis had om je te helpen. Nu duurt het meestal lang voordat er opgenomen wordt, en als er uiteindelijk opgenomen wordt, klinkt het alsof je doorverbonden bent met iemand die thuis zit te werken. Het standaard antwoord is dan dat die persoon je niet kan helpen, en ze je gegevens noteren zodat je ze terug kunnen bellen. Dat gebeurt zelden binnen een uur, en vaak helemaal niet. Kortom: daar waar ik Voys altijd aanraadde, zeg ik nu: blijf er bij weg, want dit zijn meestal de voortekenen dat uiteindelijk ook de technische dienstverlening achteruit zal gaan. Heel erg jammer.

Goede service en duidelijke interface

Probleemloze nummerportering van ISDN. Duidelijke web interface en vriendelijke service. Ook goede documentatie betreffende instellen van toestellen. Een klein verbeterpuntje: ze ondersteunen geen IPv6. Hierdoor kan het in sommige gevallen lastig zijn om (dubbele) NAT te vermijden.

Eenvoudige overstap, met heldere kosten en goede ondersteuning.

Snel, deskundig en goed bereikbaar.

Snelle reactie tijd en zeer hulpvaardig

Goede snelle service, infomartie correct en helder

Prima dienst met uitzonderlijk goede begeleiding.

De overstap naar VOIP is eigenlijk best simpel en verliep dan ook vlekkeloos. Hier en daar wel wat kinderziektes maar dat ligt meer aan de aangeschafte hardware dan aan de diesten van VOYS. Kortom, een aanrader voor elke kostenbewuste ondernemer.

goede service

goede ervaring en men is heel bereidwillig om dingen goed te regelen, dus heel fijn

Een probleemloze overgang van het oude systeem naar het nieuwe

Een prettige benadering en probleemloze totaaloplossing. Ik ben blij verrast dat je met zo weinig poespas en problemen overstapt naar nieuwe apparatuur en provider.

Makkelijk!

Alles is zelf handig in te stellen, en lukt het nu niet dan zijn er altijd nog de super handige tutorials! En als het dan ECHT niet lukt dan is de klantenservice snel bereikbaar. Nemen de tijd om het op te lossen voor je en desnoods met je mee te kijken. Geweldig!

Zeer goede service, zeer vriendelijke en snelle dienstverlening

Top product!

Heel goede ondersteuning in overgang en hoge kwaliteit dienstverlening

We zijn overgestapt omdat we meer mogelijkheden zochten met VOIP, uiteindelijk een partij gevonden in Voys die niet alleen deze mogelijkheden kan bieden maar ook nog eens een hele goeie service heeft.

Goede service en vriendelijke medewerkers.

We zijn redelijk tevreden over Voys, het personeel is in ieder geval erg behulpzaam. Wel missen we de telefoonlijst zoals we die gewend waren bij Xelion en hebben we de indruk dat we slechter verstaanbaar zijn en dat er soms een vertraging in de lijn zit. We moeten denk ik ook nog wat wennen aan dit systeem, we lopen af en toe nog tegen wat dingetjes aan.

Eerst problemen om telefoonnummer om te zetten. Dit is in no-time opgelost.

Goede service, denk mee, werken mee

Top begeleiding bij de verhuizing van het telefoonnummer, goede communicatie over het verloop van het traject, regelmatig een vraag over tevredenheid en vragen.

Heel snel aan de slag, simpel

Alleen de doorschakeling naar meerdere toestellen valt vaak weg.

Erg makkelijk te gebruiken webapplicatie

Snelle service en een heel duidelijk/makkelijk te gebruiken webapplicatie.

Uitstekende deskundige hulp en zeer snelle reactie!!

Na ontvangst op vrijdag 31 mei 2019 van een overval brief van KPN waarin wordt aangegeven dat de volgende dag alle rechten op de in gebruik zijnde (ISDN) nummers vervallen contact opgenomen met VOYS. Dankzij de snelle en deskundige hulp zijn onze 3 belangrijkste telefoonnummers over gezet en deze waren maandagochtend 3 juni weer operationeel. Het is voor ons onbegrijpelijk dat KPN na 25 jaar gebruik zo met ons als zakelijke klant is omgegaan. Wij zijn dan ook buitengewoon blij met VOYS en hopen nog lang van hun diensten gebruik te kunnen maken.

2 Lubeckweg

Groningen 9723 HE