Enorme service!

Ik heb contact opgenomen met meerdere partijen, maar deze steekt er echt met kop en schouders bovenuit. Ze bieden een uitstekende, op maat gemaakte service waarbij je alleen betaalt voor wat je nodig hebt.

Perfect, zeer goede begeleiding en helpdesk!

Voorlopig alles dik in orde

We zijn nog niet helemaal opgestart maar het contact met Thijs verloopt heel soepel , hij is erg bereid om ons te helpen met al onze vragen.

Makkelijk gebruik voor professionele organisatie

Voys is een overzichtelijk instrument om onze telefonie binnen het bedrijf op een professionele manier in te richten. De app en dashboard zijn heel overzichtelijk en de uitleg daarbij wordt in begrijpelijke taal gegeven Door een leuk dynamisch team.

Fijn, vriendelijk en no-nonsense

Effectieve en vriendelijke service. Vanaf het eerste moment tot de daadwerkelijke portering een goede begeleiding.

super

Alles is goed geregeld. Doorschakeling gebeurt automatisch. Geen actie van ons uit nodig. Ook als je hulp nodig hebt, of vragen hebt, is Voys goed bereikbaar. Ik ben er tevreden!

dat was makkelijk

Wat ziggo in een maand niet voor elkaar kreeg is Voys binnen 12 uur gelukt. Communicatie was fijn en eenvoudig, implementatie net zo.

zeer goed en helder systeem

Makkelijke installatie en makkelijk in gebruik

Een geweldige oplossing voor ons bedrijf!

Het product biedt precies wat wij nodig hebben en daarnaast is de service zeer goed; complimenten! :)

Top team !

Aangeraden door mijn schoonbroer om telefonie bij Voys.be te plaatsen in plaats van het gesukkel met Telenet langer te doorstaan. Vanaf eerste contact met Jonas, overheen de support bij opstellen van de belplannen, tot en met de nummeroverdracht, kunnen we Voys alleen maar aanbevelen aan wie nog twijfelt om op VOIP over te stappen. Nog nooit zo'n heldere gesprekken gevoerd aan telefoon !

Ik werd deskundig geholpen door voys. De afspraak was eenvoudig te maken.

Goede assistentie bij de onboarding!

Na het aanschaffen van de diensten werd er meteen de optie geboden om gebruik te maken van assistentie bij de onboarding. Vervolgens overal doorheen gelopen waarna we het zelf in konden stellen zoals we wilden.

Een en al tevreden, precies wat ik zocht

Goede ervaring, sluit aan bij mijn wensen.

Werkt soepel en tot nu toe zeer tevreden

Net overgestapt naar Voys. Werkt tot nu toe allemaal vlekkeloos en zeer tevreden. Ook met de online beheeromgeving en het instellen van een belplan is zeer gebruikersvriendelijker.

Ik ben zeer tevreden

Perfecte schaalbare oplossing voor telefonie

Voys doet exact wat het moet doen. Beheren en reguleren van telefonie. Het systeem is uitermate gebruiksvriendelijk en biedt mogelijkheden van basis tot zeer gevorderd. Daardoor is dit pakket uitstekend geschikt voor zowel de kleine bedrijven met 1 of 2 nummers en toestellen, tot complete callcenters waarbij er gewerkt moet worden met wachtrijen en keuzemenu's. Het is erg fijn dat je alles zelf kunt beheren en als je er even niet uitkomt is er de service-afdeling die de instellingen voor je kan doen. In het verleden de telefonie bij KPN afgenomen, maar daar nemen ze de termen gebruiksvriendelijkheid en service een stuk minder serieus.

geen ideale start

In twee weken hebben we nu al twee keer vervelende issues ervaren. Vorige week kregen we de tijdelijke Voicemail ivm twee sluitingsdagen niet geregeld, ook de support lijn snapte niet wat er fout stond in het belplan, na wat verschuivingen deed hij het uiteindelijk wel. Overigens is de supportlijn dus ook super, we worden snel teruggebeld bij een vraag. Vandaag was er alleen een bug waardoor ons geluid steeds weg viel

Het heeft onze bereikbaarheid flink verbeterd.

Paar kinderziektes maar werkt vrij simpel en overzichtelijk

Idem, en uitstekende service van vanuit Voys zelf.

Goed geholpen!

Zeer prettige afhandeling, communicatie en uitleg

Mijn ervaring is positief van begin tot eind. Overstap ging precies zoals gepland. Als goed. Wij wilde met de tennisclub een eenvoudige voip oplossing hebben en die hebben we bij VoYS gevonden. Alleen we hadden ons niet gerealiseerd dat werkelijk elk toestel een voip account nodig had. Dat maakt het onnodig duur voor ons. Dus terug naar 1 telefoon. Maar goed - dat werkt ook.

Helemaal goed!

Zeer klantvriendelijk, helder in de uitleg en niet duur.

Alle verloopt vlekkeloos van aankoop tot in gebruik name

Goede service en uitstekende software

Ik heb vanaf het eerste moment goed contact gehad met Voys, er wordt snel en inhoudelijk gereageerd. Dat is heel fijn. We zijn ook erg te spreken over de kwaliteit van de software, zowel in beheer als voor de gebruikers van de VOIP accounts.

Top systeem met top service!

Programma met eindeloze mogelijkheden, waardoor je als kleine organisatie toch een professionele telefooncentrale hebt. Geweldig geholpen bij de opstart. We hebben het directe telefoonnummer gekregen van Dion (van Voys), zodat we alles met een persoon konden afstemmen. Dion heeft er zelfs extra werk van gemaakt om ons het perfecte algemene voip nummer te kunnen geven. Daarnaast word je ook snel en goed te woord gestaan bij de servicedesk voor al je vragen mbt de instellingen. Al met al een fijne ervaring!

2 Lubeckweg

Groningen 9723 HE