Pluspunten

Fijn contact en alles werkt naar wens!

Pluspunten

Geweldig product

De opzet was wat lastig. Het duurde lang voordat ik international kon bellen. Maar nu is alles prima!

Pluspunten

Prettig contact, niet pushy. We gebruiken deze dienst om tijdelijk een telefoonnummer te "parkeren", dus kan nog niet veel zeggen over gebruik of aanraden.

Pluspunten

Heel adequaat, service gericht en bovendien vriendelijk. tenslotte zijn alle afspraken netjes nagekomen. Tevens merkten we dat terugbelverzoeken allen zijn nagekomen.

Pluspunten

Snelle duidelijke communicatie Duidelijke uitleg over de diensten Levertijden conform afspraak

Pluspunten

Super geholpen door Sanne, prima uitleg gegeven en alles heeft super gelopen nieuw telefoon nummer waar je nog uit kon kiezen was super. Het fijne van IP telefoon is plug en play

Pluspunten

Toegankelijk, persoonlijk, professioneel. En een mooie visie die ook in de praktijk wordt gebracht.

Pluspunten

Fijne manier van communiceren. Lekker laagdrempelig. Ook inhoudelijk goed geregeld.

Pluspunten

Service en snelheid

Pluspunten

Tot nu toe: ALLES. Ben fantastisch geholpen met alles en op de dag van levering Zelfs bij jullie geweest voor een oplossing en aan het eind van de dag werkte alles. Gewoonweg TOP! Bedankt!!!

Tot nu toe: NIKS! Zo blijven! ;-)

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Snel geregeld, goede communicatie. Dik in orde.

Pluspunten

Erg fijn contact met Irene van Voys. Verteld direct waarom Voys beter is dan de andere partijen en denkt mee in oplossingen. De software is helemaal van vandaag en zorgt ervoor dat ons bedrijf altijd, op kantoor en buiten kantoor tijden bereikbaar is.

Pluspunten

Een verademing na jarenlang ploeteren met de stroperige machine genaamd Vodafone-Ziggo. Vanaf het eerste contact t/m de oplevering verliep het contact goed. Bij vragen over de offerte of over de aansluiting en portering wist Rianne ons altijd positief te verrassen door haar snelle antwoorden. We maken momenteel nog maar zeer beperkt gebruikt van jullie telefoniedienst doordat we al het binnenkomend verkeer doorzetten naar Bizziphone. Overig uitgaand belverkeer beperkt zich tot mobiel. Ik zie dit overigens in de nabije toekomst nog wel veranderen.

Misschien zou je een kleine introductie van het Freedom portaal met de klant gezamenlijk kunnen oppakken. Dit hoeft niet meer dan 20-30 minuten te duren.

Pluspunten

Super snel en persoonlijk contact. Erg prettig en super snelle overstap.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

goede app voor iphone vriendelijk personeel

weinig systematiek in toegankelijkheid diverse publicaties onduidelijk welke IP phones wel of niet en in welke mate ondersteund worden en tegen welke kosten. daar komt de klant pas geleidelijk achter. No BYOD. op freedom blijkt verwijdering van een profiel uiteindelijk verwijdering van een account te zijn waardoor vermijdbare kosten ontstaan, Als u geen maatwerk wilt leveren, zet dat dan op de website.

Pluspunten

Snelle reacties en heel vriendelijk

Iets meer uitleg over het freedom gebruik

2 Lubeckweg

Groningen 9723 HE