3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Fijn contact en de online omgeving erg uitgebreid. Handige help pagina, en als je er zelf niet uitkomt, staat er altijd iemand paraat.

Pluspunten

Voys is een vertrouwde partner van Privacy First in de strijd voor een privacyvriendelijke maatschappij. Voys biedt immers een voordelige én hoogwaardige telecomoplossing die zowel gebruiksvriendelijk als privacyvriendelijk (want encrypted) is. Daarmee is Voys een positief voorbeeld voor de gehele telecomsector. Ook heeft Voys een uitstekende klantenservice!

Pluspunten

Zeer goed contact en product. Vergelken met klassieke telecom werkte dit zo soepel.

Kan mij niet meteen iets bedenken.

Pluspunten

Tot zover zeer tevreden. Ik zal feedback geven zodra deze opkomt.

Pluspunten

Snel geregeld goed resultaat

Pluspunten

Fijne benadering; niet te moeilijk, niet te lang

de telefoon geeft vaak 'firmware update' aan. Op dat moment hebben we even geen verbinding volgens mij. Dat is wel een verbeterpunt.

Pluspunten

Toppie, alles snel geregeld, binnen 2 dagen voice over ip apperatuur binnen, en binnen een paar dagen huidige nummers over gezet.

Pluspunten

Het werkt, met name doorschakelen :) Veel beter dan Skype!! Features zijn extreem, kan vrijwel alles. Zelfs een app om te bellen / gebeld worden.

Geluidskwaliteit bellen met app zou wel wat beter kunnen (kan ook aan mijn internet liggen).

Pluspunten

Uitstekende hulp gehad, om weg te komen bij ISDN van KPN.

Pluspunten

Snelle reactie, komt afspraken na.

Volgt heel snel op (soms te snel).

Pluspunten

helpdesk heel goed bereikbaar; helpen je echt verder! makkelijk te beheren dashboard de voys-app is heel handig als "extra toestel" op de mobiel

We "kregen" cisco bureautoestel met monochroom schermpje met engelstalige software......ja, dat was wel een stapje achteruit. Maar het werkt wel prima. Had wellicht meer keus willen hebben.

Pluspunten

Professionele en snelle leveringstijd waar andere leveranciers een puntje aan kunnen zuigen. En dat ook nog eens voor een scherpe prijs!

De interface van het belplan zou naar mijn mening versimpeld kunnen worden en het programmeren van de VOIP toestellen (Gigaset) vond ik vrij pittig.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Prettige communicatie, heel makkelijk een belplan inrichten en super makkelijk accounts toevoegen dat is ideaal. En elke wijziging is per direct doorgevoerd.

Integratie met Microsoft - nu moet alles via Google Wij hebben vooral behoefte aan een telefoonlijst in Yealink - eentje die makkelijk te beheren is voor alle toestellen. Maar vooral ook een telefoonlijst in de app en de plug-in, zodat je kunt doorverbinden via de app zonder een nummer te hoeven opzoeken op een papiertje.

Pluspunten

Super tevreden!!! Behulpzaam personeel!!! En toch tegen lage kosten!!!

Pluspunten

Communicatie is prettig, snel en positief.

Wij bellen nu alleen via de Voys 4G app (Android). Graag zouden wij functieverbeteringen zien in deze app.

2 Lubeckweg

Groningen 9723 HE