Pluspunten

Werken snel en klantvriendelijk

Nummer kunnen kiezen

Pluspunten

Heel goede service heel aardige mensen! Het "Hallo" kaartje dat we ontvingen vond ik ook echt goed, en het persoonlijke visitekaartje is toch best handig! Heb het hier bij de telefoon liggen. Het persoonlijke werkt heel goed. Arnoud was zelfs bereid te helpen terwijl hij ziek was. Super dus.

Weet ik echt niet.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle service, klant vriendelijk, behulpzaam

de inrichting wanneer je met de app gaat werken zou beter begeleid kunnen worden.

Pluspunten

Heldere communicatie, goede aanbieding, goed werkbare self-service omgeving.

Nog iets te technisch georiënteerd soms - waarom moet de naam van mijn voicemailaccount met een getal beginnen? Ook vond ik juist die (naar ik aanneem) veelgebruikte optie wat weggestopt. En: inspreken/instellen van mijn voicemailboodschap ging niet op de telefoon of tablet, alleen via de laptop. Dat is in deze tijd een omweg.

Pluspunten

Alles was netjes en snel geregeld!

het lukte niet zo goed om de telefoon online te krijgen. Het liep een beetje stroef met de helpdesk. Uit eindelijk wel opgelost.

Pluspunten

Ben tevreden,

ik zou graag mijn voicemail met een andere tekst willen zien,hoe moet ik dit doen,ik wil mijn eigen tekst inspreken,dat de nieuwe klanten meteen mijn stem horen, Dit is de tekst. Dit is de praktijk van Hub Souren, ik ben momenteel niet bereikbaar, wilt u graag een afspraak maken, spreek u naam en telefoon nummer in dan bel ik u zo snel mogelijk terug.

Pluspunten

Prima info vooraf, tijdens en na installatie

Jammer dat er een echo klinkt als je via VoIP belt.

Pluspunten

Prima contact en snelle uitvoering.

Pluspunten

Een personal note toegevoegd aan een dienstverlening die volledig digitaal tot stand kan komen zonder de tussenkomst van medewerkers is goud waard. Sowieso dat iedereen in staat is een telefonie omgeving kan afnemen door wat vinkjes aan te klikken is sterk.

Vooralsnog niet

Pluspunten

Eenvoudige registratie Snelle en duidelijke communicatie

Pluspunten

Duidelijke handleidingen en filmpjes voor het toevoegen van gebruikers, belschema e.d.

Meer standaard meldingen waar je uit zou kunnen kiezen zou fijn zijn. En een stappenplan hoe een keuze menu moet worden geïnstalleerd tezamen met een aantal standaard voorbeelden en voorbeeld meldingen voor een keuze menu.

Pluspunten

- snel geregeld (binnen 1 werkdag) - persoonlijk contact - besteden aandacht aan jou wensen - scherp tarief Buiten deze positieve punten vond ik het persoonlijke handgeschreven kaartje erg leuk! Niet zo zeer om het kaartje zelf, maar het zegt genoeg over het beleid en de moeite die ze nemen voor elke klant. Ik heb maar slechts 1 nummer en ook dan word je op een zeer leuke, persoonlijke en goed binnenkomende manier verwelkomt als nieuwe klant. Niks op aan te merken, zeker een aanrader

Tot nu geen! En verwacht deze ook niet gezien de professionele en persoonlijke benadering.

Pluspunten

Flexibel, behulpzaam, kwalitatief goed.

Goede kennis van eigen toestellen maar als het op een iets meer premium toestel aankomt ontbreekt de kennis. Toch super goed geholpen aangezien medewerker de tijd name en hielp uitzoeken hoe het toestel kon worden geconfigureerd. (Betrof Cisco 8865, het is gelukt!)

Pluspunten

Snelle en perfecte VoIP oplossing

Pluspunten

Plezierig contact, snelle service, goed product

Ik had graag meer opties gehad voor een "mooi" nummer Als servicedesk zonder vaste locatie missen we de optie om een di3nst rooster in te richten. Het is wel gelukt, maar de oplossing is erg bewerkelijk.

Pluspunten

Ik ben op een zeer positieve manier geadviseerd, ook al heb ik de uiteindelijke overstap pas maanden later dan gepland kunnen doen. Voys was al die tijd zeer geduldig en helpt uitstekend.

2 Lubeckweg

Groningen 9723 HE